⚜️ 23. ⚜️

186 6 0
                                    

Natalie késő délután ért haza, mosolyogva lépett be az ajtón

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Natalie késő délután ért haza, mosolyogva lépett be az ajtón. Megnyugodtam kicsit, hogy talán, átgondolta a történteket és megérti amit mondtam. Kár volt.

- Szia. – léptem közelebb, amire ő egy lökéssel reagált.

- Ne Sean. Ne kerülj közel hozzám.

- Natalie, ne csináld ezt. – fogtam meg a karját.

- Mit Sean ? – kérdezte dühösen – Te mondtad ezt. Te nem akarsz a közelembe kerülni. – rántotta ki a karját.

- De én ezt nem így értettem! Nem ilyen értelemben!

- Nem gond Sean. Tényleg. – indult el a szobája felé.

- De gond, mert nem érted. – húztam vissza – Hallgass már végig ! – szóltam kissé emelt hangon.

Natalie kicsit megtorpanva állt előttem.

- Egyelten szóval nem mondtam, hogy nem akarok a közeledben lenni. Sőt, szeretnék minden percben a lehető legközelebb lenni hozzád. Látni a mosolyod, a szemed, érezni az illatod, a bőröd a bőrömön. – húztam közelebb – Szeretném minden percben csókolni a szád, a tested minden porcikáját. Iszonyatosan akarlak ! És mindez szemben áll azzal, hogy apád arra kért. Én nem akarom, hogy tiltson tőled, vagy hogy elzavarjon mellőled. Nem akarlak elveszíteni ! Érted már ? – simítottam végig az arcán.

- Sean. – megpróbált ellépni de nem hagytam.

Natalie csak nézett, és nem szólt semmit. Az ajkait harapdálta. Iszonyatosan akarom a csókját. Gondolatomból, másodpercekkel később már cselekvés lett. Ajkai forróak, puhák, tökéletesen illeszkednek az enyémre. Lágyan csókoltam, amit viszonzott eközben beljebb és beljebb vezettem házban. Egészen a szoba ajtóig haladtunk, mielőtt beléphettünk volna Natalie megállt.

- Mit csinálsz ?

- Gyere . – csókoltam újra közben pedig belöktem az ajtót.

A padlón illetve az ágyon rózsaszírmok, gyertyákkal kirakott szív, behűtött pezsgő, eper és csoki volt bekészítve.

- Istenem Sean. – kapta a szájához a kezét.

- Nem akartalak megbántani, nem akarom, hogy azt hidd nem akarok közel lenni hozzád.

Natalie végig sem hallgatva megcsókolt.

- Kislányom holnap akkor... – jött be az apja.

- Holnap mi ? – kérdezte Natalie .

- Őőőő... Dolgozol ?

- Nem, itthon vagyok holnap. – adta meg a választ .

- Akkor elmegyünk autót nézni.

- Oké apu.

- Autód lesz ? – kérdeztem meglepetten.

- Igen, a motor megadta magát. – válaszolt Marcus, elég szúrós tekintettel majd el is ment.

- Látod, hogy néz. – mutogattam utána.

Mint aki szemmel épp a torkomhoz szorít egy kést.

- Beszélek vele. – adott egy puszit és utána ment.

H a r m a d i k  E s é l yDonde viven las historias. Descúbrelo ahora