⚜️ 26. ⚜️

191 5 0
                                    

Az úton kezem tördelve vártam, hogy végre oda érjünk a szalonba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az úton kezem tördelve vártam, hogy végre oda érjünk a szalonba.
Életem két legfontosabb férfia elől ült és csendben néha rám rám pillantottak. Talán mert majd kiugrottam a bőrömből. Mióta megvan a jogsim erre vártam. De apa azt mondta csak ha 18-19 éves leszek. Hogy addigra elég érett leszek már.
Ugyan még nem tudja, de a félretett pénzem hozzá akarom tenni. Vagy, ha találok olyan autót akkor azt megvenni. Kinézetre teljesen mindegy milyen. A lényeg, hogy ne apa fizesse.

- Megjöttünk. - szólt hátra apa de én már rég kint voltam és csak arra vártam, hogy kiszálljanak.

Mivel apa Opel nagykövet teljes körű kiszolgálást kaptunk. Azonnal kávét üdítőt hoztak.

- Miben segíthetünk? - kérdezte az egyik értékesítő.

- Autót szeretnénk a kislányomnak. - büszkén ültem apa mellett.

A srác végig mért. Tekintete fel le járt rajtam. Ezt Sean is észre vette. Izmai megfeszültek, ökölbe szorította a kezét.

- Ő a vejem Sean. - mutatta be apa, aki maga is észre vette Sean reakcióját.

- Üdvözlöm önöket. - kezdte kissé más hangnemben - Milyen autóban gondolkodik a hölgy?

- Valami nagyon biztonságosban. - vágta rá apu rögtön.

- Van némi megtakarított pénzem. Szeretném ha abból kijönne. - válaszoltam meg a kérdést.

Sean arcán döbbenet ült, apu egyből leintett.

- Arról szó sem lehet. Az a pénz jó lesz másra!

- De én erre akarom költeni. - erősködtem.

Mielőtt apám újabb érvelésbe kezdett volna a srác szólt, hogy amíg ezt tisztázzuk elmegy és majd szóljunk.

- Ragaszkodom hozzá, hogy ezt én fizessem.

- De...

- Hagyd érvényesülni apukád. - tette combomra a kezét Sean.

- Te miért vagy ellenem? - csattantam fel.

- Senki ellen nem vagyok. De igaza van. Azt a pénzt fordíthatod még másra. Tanulás, utazás akármi.

Hihetetlen, hogy ilyen rövid idő alatt ennyire egy hullámhosszon legyenek.

- Körülnézek inkább. - indultam le.

Erősen tűzött odakint a nap. Ahogy a klimatizált helyiségből kiléptem, hirtelen megcsapott a meleg. Napszemüvegem a szememre húztam, elinultam az autók között. Természetes a kisebb autók felé indultam. Igen szeretem a nagy autókat, de én akarok fizetni, így gondoltam ha méretben kisebb, árban is.

H a r m a d i k  E s é l yWhere stories live. Discover now