⚜️ 22. ⚜️

189 4 0
                                    

Natalie örült a vacsorának

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Natalie örült a vacsorának. Zuhany után bejött hozzám és négyig ott is volt. Aztán szóltam, hogy menjen pihenni, hisz reggel dolgozni megy. Erre ő bebújt mellém és magunkra húzta a takarót.

Nem volt ellenemre, de az apja azt kérte külön szobában aludjunk.

- Baby ezt ... - Natalie a szám elé tette a kezét.

- Shh. - csitított.

- De az apád azt kérte ... - erősködtem.

- Tudom mit kért. - mondta - Nem szeretnék át menni. Te azt akarod, hogy átmenjek ? - ült fel az ágyon.

- Dehogy. - húztam vissza - Szeretném, hogy maradj, imádnám ha maradnál.

- Akkor ?

- Nem akarok bajt.

- Nem lesz baj. Gyere ide. - húzott magához és megcsókolt.

Összebújva feküdtünk, Natalie a pólóm alá nyúlva símogatta a hasam, a mellkasom.

Bizonyára tudjátok, milyen is amikor beindul a dolog. Izgató a közelsége, az érintése, a csókja illetve mindene.

- Öhm,ezt ne csináld. - húztam ki a kezét - Egy estére elég egy szabálysértés.

- Szabály ? Milyen szabály?

Az apja lefektetett néhány szabályt az érkezésem napján.

- Apád néhány dolgot mondott. - magyaráztam el.

- Miket ? - döbbenten ült fel.

- Ugyebár kérte, hogy ne aludjunk egy szobában.

- Igen, ezt mondta nekem is.

- Nem szerenté ha úgy érnék hozzád. - próbáltam érthetően fogalmazni .

- Hogy ? - kérdezett vissza.

Tehát nem sikerült érthetően mondanom. Szuper, égesd be magad Sean.

- Natalie .

- Sean. - nyafogó hangon utánzott.

- Nem akarja, hogy túlságosan közel kerüljek hozzád.

- Egy házban élünk. Sean, hova akarsz kilyukadni ?

- Ahj. Nem akarja, hogy szexuálisan közeledjek. - böktem ki miközben kiszálltam az ágyból - Ez baromi nehéz.

H a r m a d i k  E s é l yTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang