Késő éjjel értem haza, munka után még elmentünk Gabyval és Lolával egy bárba. Mivel ma Sean hozott el munkába én is ihattam.- Ne haragudjatok lányok.. Most már megyek. - keltem fel az asztaltól. Sikerült taxit fogni, így gyorsan haza jutottam.
Sean a nappaliban ült.
- Szia. - csókoltam a nyakát - Te hogy hogy nem alszol?
- Beszélni akartam veled. - karolva az ölébe húzott - Zuhanyozz le, utána elmondom.
- Egész eddig vártál rám. Rá érek utána tusolni. Mit szeretnél mondani?
Dobolt a térdemen.
- Nehéz időszak van mögöttünk...Szeretnélek elvinni valahova. Ahol tényleg a pihennénk.
Mikor kinyökögte, hogy a Maldív szigetekre akar vinni azt hittem össze esek.
- Ne gyere azzal, hogy túl drága! Megvettem a jegyeket, a szállás is le van foglalva.
Hebegtem habogtam. Hihetetlen, hogy mi oda utazunk.
- Köszönöm. - ugrottam a nyakába.
- Akkor örülsz? - húzódott el hogy a szemembe nézhessen.
Heves bólogatás közben csókoltam meg.
- Az jó. - mosolygott - Mert holnap este indulunk.
- De...dolgoznék...
- El van intézve. Szerinted a csajok miért vittek el épp ma inni? - szóval erre is gondolt.
- Hihetetlen vagy.
Alig hiszem el, hogy ez velem történik.
Fáradt voltam ugyan de azonnal pakolni kezdtem. A kis bőröndöm készítettem elő.
Sean kávéval a kezében lépett be. Aludt néhány órát.
- Baby...Az kicsi lesz. - mutatott a bőröndömre - Két hétre megyünk.
Széles mosoly terült el az arcán, ahogy azon mérgelődtem, hogy kezdhetek elölről pakolni. Közben listát írtam arról hogy mit kellene beszerezni.
- El jössz velem? - dőltem az ágyba Sean mellé.
- Hova mennnék? - tűrt el egy tincset a hajamból.
- A plázába. Be kell szereznem néhány dolgot az útra.
Eljátszotta, hogy gondolkodik, de persze bele ment. Ő is vásárolt. Kicsit el időzött az egyik boltba.
- Van még valami a listán? - bólintottam - Akkor menj előre. Mindjárt megyek én is.
Így hát előre mentem. Már meg vettem mindent mikor a kávézónál össze találkoztunk.
- Ne haragudj, bele botlottam az egyik munkatársamba. - magyarázta az eltűnését.
Estig még elintéztünk néhány dolgot. Kimerülten foglaltam el a helyem a gépen.
- Lesz időd pihenni. Hosszú lesz az út. - karolt át.
ESTÁS LEYENDO
H a r m a d i k E s é l y
Romance"Natalie Smith vagyok. Jelenleg Londonban élek, immár három éve. Ez az eddigi leghosszabb idő, amit egy helyen töltöttünk. Apám munkája miatt folyton költözünk. Megígérték, hogy az érettségit itt fejezhetem be. Az első évem a Carlstonban nehéz vol...