⚜️ 58. ⚜️

165 5 0
                                    

Most, hogy végre megbeszéltük a dolgokat egyetlen cél lebeg a szemem előtt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Most, hogy végre megbeszéltük a dolgokat egyetlen cél lebeg a szemem előtt. Feleségül venni őt. Bizonyítva neki és mindenki másnak.

➖➖➖

Az esküvő napja

Kora hajnalban landolt a gépem. A Lucas és Pete jött értem a reptérre. Egy szállodába vittek ott készültem el.

- Izgulsz? - kérdezte Pete már a kocsiban.

- Őszintén? Rettenetesen.

Bízom benne, hogy minden rendben lesz.

Mindenki ott volt már mikor oda értünk, köszöntöttek majd elfoglaltuk a helyünket. Türelmetlenül vártam, hogy meg lássam. A helyszín gyönyörű.

Néhány perc múlva Marcus sétált be. Egyedül. A kétségbeesettség kiült az arcomra.

- Itt van. - súgta oda.

Ekkor szólalt meg Christina Perri: A Thousand Years című száma. Lassan elhúzódtak az oldalsó nagy ablakokat takaró függönyök majd megjelent Ő a terem végében.

Az állam a földre esett, a ruha, ő maga és a távol töltött idő talán most jött ki de sírva fakadtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az állam a földre esett, a ruha, ő maga és a távol töltött idő talán most jött ki de sírva fakadtam. Ahogy ő is. Amikor végre oda ért szorosan öleltem magamhoz, mélyen be szívtam az illatát.

- Kibaszottul hiányoztál! - mondtam ki hangosan.

- Csókot! - kiabáltak többen is.

Nem kellett többször kérni, magamhoz húzva csókoltam.

- Ha nem az esküvőnk lenne, most azonnal szobára vinnélek. - súgtam elválva a fülébe.

Pimasz mosoly volt a válasz.

A szertartás után mindenki köszöntötte a friss hatásokat.

- Mr és Mrs Evans! - mondta be a ceremónia mester mikor beléptünk a vacsora terembe.

Az események csak úgy pörögtek, már a fogadalmak megtétele jött.

Natalie kezdte.

- Mit mondhatnék neked, amit még nem mondtam? Mit tudok adni neked, amit még nem adtam meg? Van valami tőlem, ami még nem a tiéd? A testem, az elmém, a szívem, még a lelkem is. Minden, ami én vagyok, jóval azelőtt hozzád tartozott, és hosszú idő után ez a tiéd lesz. Örökre.

Rám került a sor, nyeltem párat, össze szedtem a gondolataim.

- Hihetetlen érzés itt állni, előtted, a szüleink, barátaink előtt a házasságunk megkötése miatt. Annyiszor elrontottam, annyit hibáztam. Tudom, hogy szól a mondás...A harmadik után nincs több új esély. Az utolsó esélyem nem hibázom el. Mert te vagy a minden. Az életem! Szeretlek most és mindörökre!

Minden szavam igaz, a harmadik esélyem kellett ahhoz, hogy valóban megértsem ő az akiért érdemes élnem.

- Imádtam a rémült fejedet amikor egyedül léptek be. - jött koccintani Marcus.

- Nem volt vicces.

- Nem adtam áldásom a ruhára. Ezért harangszom is rá! - magyarázta el a dolgokat.

- Nem neked választottam édesapám! - ölelte át hátulról.

Marcus elvonult.

- Közönségesnek tartja. - lépett oda hozzám.

- Szerintem pedig eszméletlen szexi. Nagyon vissza kell fogjam magam. - arcán elégedett mosoly ült.

Hivatalos menetrend szerint éjfélkor megvolt a menyasszony tánc, majd valamikor hajnal négy előtt raboltam el a menyasszonyt.

H a r m a d i k  E s é l yWhere stories live. Discover now