⚜️ 13. ⚜️

287 8 0
                                    

A csajokkal egy kicsit bulizni mentünk

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A csajokkal egy kicsit bulizni mentünk. Mikor már kezdtem jól érezni magam megláttam Seant a korlátnál. Ő is kiszúrt és elindult felém. Igyekeztem kijutni a lányokkal, elmenni innen máshova. Ami sikerült is. Kicsit elment a kedvem de néhány ital hamar segített. Már nyolc óra is lehetett amikor elindultunk haza. A főtéren épp a menekülésemen nevettünk, amikor a lányok egy helyes fiú közeledését jelentették be.
Sean volt az. Minden áron beszelni akart velem így elbúcsúztam a barátaimtól. Nem voltam biztos benne, hogy jó ötlet de a szívem irányításba vett.
Elmondta, hogy a legénybúcsúját ünneplik itt én pedig nagyon kibuktam ezen. Minek állít le akkor?!

- Nem hiányzik a régi társaság? Nem hiányzom? A beszélgetéseink? A filmezéseink?- kérdezteés,  közben a könnyeim utat törtek maguknak.

- Sean ne tedd ezt velem kérlek! - válaszoltam.

- Ha azt mondod, hogy nem, esküszöm örökre elmegyek. Ha azt mondod nem hiányzom, sem én, sem a velem töltött napok, elfogadom és soha nem kereslek többé.

- Sean menyasszonyod van! - zokogtam. 

- Kérlek- fogta meg a kezem - válaszolj.

- De Sean !! - hogy kérhet ilyet tőlem?! Mikor neki ott van az a lány.

- Könyörgöm!

- Kibaszottul hiányzol Sean. Minden kibaszottul hiányzik. - zokogtam - De én itt élek te pedig ott. Meg ott az a lány.

- Az a lány nem jelent mást csak apám biztos állását! - törölt le az arcomról egy könnycseppet.

- Ez hülyeség. Akkor nem vennéd el. Miért hazudsz most is ?!  - még jobban zokogni kezdtem ha ez egyáltalán lehetséges.

Sean nem szólt semmit csak állt előttem.

- Szólalj már meg ! Hát nem beszélni akartál?!- kiabáltam.

- Emlékszel mit kérdeztél a telefonban? - kérdezte higgadtan.

- Nem. - válaszoltam egyszerűen.

Alig maradt meg abból az estéből valami.

- Azt kérdezted szerettelek e valaha.- mondta ahogy egy lépéssel közelebb lépett - Most is szeretlek Natalie. - végig simított az arcomon, magához húzott majd megcsókolt.

Az ajkai tökéletesen passzoltak az enyémhez. A testem forróság töltötte el. Többet akartam belőle. Nem tudtam nem viszonozni aztán eszembe jutott a menyasszonya és elléptem tőle.

H a r m a d i k  E s é l yTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang