⚜️ 31. ⚜️

168 4 0
                                    

Kórházi szobában ébredtem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kórházi szobában ébredtem. Egy nővér épp az infúzióval babrált.

- Elnézést - hangom erőtlen, halk és gyenge.

- Kisasszony. Örülök, hogy ébren van. Mindjárt szólok az édesapjának! - mosolygott.

Mire bármit nyöszörögtem volna, már kint volt apa pedig berontott.

- Natalie ! Mi az isten történt?

- Apa! - zokogás tört ki belőlem ahogy átölelt.

- Natalie, elvégeznénk néhány vizsgálatot. Hogy érzi magát?

- Jól vagyok. - szipogtam - A mellkasom, a fejem fáj.

- Nem meglepő, csoda, hogy megúszta.

- Doktorúr, mondjon valamit, mi van vele?

- A lánya nagyon szerencsés.Az autó a nyomozók szerint teljes totálkár, isteni csoda, hogy a kishölgy így szállt ki belőle. Agyrázkódása van, illetve néhány bordája zúzódott.

- Hála az égnek, nincs komoly baja.
- A nyomozók a vizsgálat után be fognak jönni és kikérdezik.

Nem tudom, hogy nézhet ki a kocsim, de annyira szégyenlem magam apu előtt. A méregdrága autó két napot volt velem.

- Érzett bármit rosszul létet? Mire emlékszik? - kérdezték a nyomozók.

- Nem voltam rosszul, az este narancslét ittam Gabyval. Semmi alkohol, ahogy ígértem is. - néztem apára aki bátorító pillantást küldött felém - Az autó induláskor is furcsán viselkedett, aztán a magnó akadni kezdett, villogott, nem volt fékem, az autó magától gyorsult, nem tudtam kormányozni, hiába forgattam semerre nem mozdult.

A bennem lévő feszültség újra sírásra késztetett.

- Egy fának majd az úton pörgés után a falnak csapódtam. Semmi másra nem emlékszem.

- Értem, köszönjük. Jobbulást kisasszony. - köszöntek el tőlem, de aput kihívták.

- Minden rendben lesz. - súgta oda mielőtt kilépett volna.
Próbáltam vissza emlékezni, az ütközés közbeni pillanatokra de nem ment, a fejem hasogatott és ahogy megmozdultam a mellkasom is.

- Hol van? - hallottam kiabálást kintről.

- Uram oda nem mehet! Álljon meg! - egy nő is kiabált.

Néhány perc kellet míg eljutott a tudatomig, Sean hangját hallom.

- Ott bent, de nem mehetsz be még.

- Mi van vele?! Legalább ezt mond el! Látni akarom!

Hallom ahogy az ajtó előtt dulakodnak. A kilincs többször is lenyomódik de nem lép be senki.

- Higgadj le! Ott leülsz, vársz!

Pár perc után hallkabb lent a kinti vita, nem hallottam őket. Ki akartam menni, látni Seant. Megölelni apát és őt is, de nem bírtam mozdulni, fájdalom erősebb volt. Meg kell várnom míg ők jönnek be.

- Sean, várj ! - hallom, de ő már bent van.

- Ne küldjék ki! - nyöszörögtem - Apa kérlek!

- Ő a barátja doktorúr. - magyarázta.

- Oké. - egyezet bele, így magunkra hagytak minket.

Sean csak nézett, bizonyára borzalmasan nézek ki.

- Hogy kerülsz ide? - motyogtam.

- Ahogy megláttam a tévében az autót ... Tudtam. Jöttem a reggeli járattal.

- A mamád? - hisz miatta ment haza, most mellette kellene lennie.

- Hagyjuk. - szeme szikrákat szórt - A legfontosabb, hogy te jól vagy!

- Nem tudom mi történt...esküszöm semmit nem ittam, én nem mentem gyorsan. - hadartam el neki is.

- Tudom. - fogta meg a kezem ahogy mellém ült - Nyugodj meg, minden rendben lesz. Megfigyelnek, aztán ha mindent rendben találnak haza is engednek.

- De nem lesz rendben...az autónak annyi. Apa egy vagyont költött rá!

- Az a lényeg, hogy te itt vagy! Az autó nem érdekes! - puszilta a kezem.

Hogy mondhat ilyen, nem lényeg...Hát hogy ne lenne az.
Apa nem sokkal később bejött.

- Volt valami fura este a Femmában? Bármi.

- Nem, apa. - vágtam rá aztán eszembe jutott a fickó - Volt valami.

- Micsoda? - kérdezte Sean is.

- Volt egy férfi egész este minket nézett, Gaby vele maradt ott.

- Hogy nézett ki? - szinte egyszerre kérdezték.

Ijesztő összhang.

- Szökés haja volt, magas, fekete inge és nadrág volt rajta. A nyakán volt egy koponya tetoválás.

- Koponya? Ez biztos? - Sean arca eltorzult.

- Egész biztos. Gaby arról áradozott, hogy milyen szexi.

- Apám műve... Ez az egész apám műve. - ugrott fel - Vagy Chanel apja.

- Miről beszélsz Sean? - apa dühösen állt fel.

- Apám azért mondta, hogy kórházban van anyám, hogy haza csaljon. Nem fogadja el, hogy nem veszem el a lányt. Hazudtak. A tetovált ferfi Paul Shest. Veszélyes alak.

- Gaby! Ő ott maradt! Mi van ha baja esett? Ha bántotta?

- Nem rád pályázott... De ezért megfizet. Az életével fog fizetni.

- Honnan veszitek, hogy ő áll a baleset mögött?

- Az autód kompjutere egy zavaró miatt halt meg, ez lehetővé tette, hogy valaki távolról irányítsa az autót. - lépett be a nyomozó.

H a r m a d i k  E s é l yWhere stories live. Discover now