29. BÖLÜM

2.1K 160 5
                                    

BÖLÜM 29

-"Senin işin yok mu? Gitsene!"

-"Yanakların kızardı. Utanma, utanma..."

-"Merve, söylediğime pişman etme beni. Hem çok işim var, rahat bıraksana beni."

-"Hangi arada oldu tüm bunlar bakayım?"

-"..."

-"Peki... bana nikahtan önce mi, yoksa nikahtan sonra mı haber verecektin?"

-"Anlatacaktım ama daha çok yeni... Ya ben bile her şeyin bu kadar hızlı gelişmesinin şaşkınlığını yaşıyorum."

-"Vay be... Adamı süründürmeseymişsin, şimdiye düğününüzü bile yapmıştık demek"

Merve Güneş'in haline gülerken, aslında çok seviniyordu arkadaşı adına.

-"Saçmalama Merve, o kadar da değil!

-"Eminim o kadar olurdu ama neyse. Anlatsana, nasıl evlenme teklifi etti?" diye sordu Merve bu defa heyecanla ama aldığı yanıt hiç beklenmedikti.

"Evlenme teklifi mi?" diye düşündü Güneş. Umut'un sevgilisi olmak, onun kendisiyle evlenmek istemesi bile bu kadar inanılmaz geliyorken, Umut'dan evlenme teklifi beklememişti bile. Aklına bile gelmemişti ki zaten. Hem ne gerek vardı? Umut yaşadıklarını bile bile tüm duygularıyla "Seni istiyorum" demişti ya, varsın teklif almasındı.

-"Gerek yok ki teklife. Gelip, isteyecekmiş işte."

Şaşkınlıkla bakakaldı Merve Güneş'e. Ciddi mi diye süzdü onu bir süre. Sonunda Güneş'ın saflığına kızarken, patlayıverdi kendince.

-"Delirdin mi sen Güneş? Ne demek gerek yok!"

Tam o sırada Güneş'in odasının kapısı tıklatıldı ve gülen yüzüyle Ece göründü kapıda.

-"Selam. Rahatsız etmiyorum ya?" diye sordu çekinerek.

-"Gel güzelim, gel... Duydun mu yeni haberleri?"

-"Hoşgeldin Ece. Bakma sen Merve'ye."

Ece'ye karşı nasıl davranması gerektiğini bilemedi bir an. Merve'nin patavatsızlık etmesini de istemiyordu.

-"Hoşbulduk da, neler oluyor bakalım?"

İki kadını da yanaklarından öptükten sonra, Merve'nin karşısındaki koltuğa oturdu. Merakla bir Güneş'e, bir Merve'ye baktı cevap bekleyen bir ifadeyle. Güneş'e kızgın bir bakış attıktan sonra, kendisine dönüp konuşmaya başlayan Merve de takılı kaldı.

-"Abin Güneş'i istemeye gidecekmiş. Haberin yok mu yoksa?"

-"Ne?" Küçük bir çığlık attı Ece önce. "Nasıl yani? Ne istemesi ya? Siz abimle çıkmaya mı başladınız?" diye de sorgu suale başladı Ece Güneş'e gerçek bir şaşkınlıkla bakıp.

-"Ne diyorsun tatlım? Ne çıkması? İstemeye gidecekmiş abin Güneş'i diyorum! Evlenecekler yani!"

-"Ne zaman oldu tüm bunlar? Hem niye benim haberim yok? Ne zamandan beri berabersiniz siz ya? Ne zaman evlenme teklifi etti ki sana abim?"

- Tebrik ederim. Asıl konuya parmak bastın. Abin olacak o adam var ya, resmen emri vaki yapmış kıza."

Araya girmesi gerktiğini hissetti Güneş. Merve'nin neden bu kadar tepki verdiğini anlamıyordu. Ece'nin sorularını bilerek yanıtsız bırakırken, Merve'yi uyardı.

- Ya sakin olsanıza! Hem Umut'a "o adam" deyip, durma Merve."

Güneş sevdiği erkeği hemen savunmaya geçmişti. Evet kendisine gerçek anlamda edilmiş bir teklif yoktu ama bu dünyanın sonu değildi ki. Kendisini hayat arkadaşı olarak istiyordu Umut. Ötesi var mıydı?

Bende Sana Yetecek Kadar Ben KalmadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin