Liza.
Laikas ėjo žaibišku greičiu, kol galiausiai išaušo šeštadienio rytas. Mūsų laukė kelionė į Floridą, o jei tiksliau tai į Majamį. Neįsivaizduoju, kodėl jis nusprendė mus taip pamaloninti? Juk dėstytojas mūsų nekenčia, o ypač manęs.
-Gali patikėti kaip mums nuskilo?-Neslėpė džiaugsmo Katerina, kuri sėdėjo greta manęs.
-Čia kažkas keisto. Man rodos, jog vos pakilsime į orą, šitas lėktuvas nukris. Ponas Klarkas gyvenime mūsų nesivežtų į tokias vietas kaip Florida. Juk jis mūsų nekenčia.
-Man rodos meilė užtemdo visas neapykantas.-Keistai pažvelgė į mane per šoną.
-Manai mūsų dėstytojas įsimylėjo?
-Nevaidink kvailutės Liza, pažvelk kaip jis į tave žiuri. Kiekvieną kartą tau įėjus į klasę nužiūrinėja nuo galvos iki kojų. Net nekreipia dėmesio į tavo vėlavimus, kai tuo tarpu kitus išvaro iš klasės.
-Liaukis, neerzink. Jis gyvenime nepažiūrėtų į tokią kaip aš. Turi krūvas kitų, šimtą kart gražesnių merginų už mane. Beje jis mano dėstytojas, tarp mūsų nieko negalėtų būti, o dar jei pamiršai aš turiu vaikiną, kuris yra jo sūnėnas.-Pažvelgiau pro langą.
-O tau jis patinka? Turiu omenyje Aleksandrą.
-Katerina!
-Kas? Tiesiog atsakyk į klausimą, atvirai. Tau jis patinka ar ne?
-Nežinau...-Pasikasiau pakaušį. Jos tokie tiesmukiški klausimai verčia jaustis labai nepatogiai.-Pastaruoju metu jis su manimi labai geras, mandagus. Rūpinasi manimi.
-Viskas aišku.
-Kas aišku?-Pažvelgiau į ją.
-Tu įsimylėjai. Nesijaudink niekam nesakysiu, aš jei atvirai kalbant nenustebau. Kai toks gražuoliukas aplink tave šokinėja, o dar ir rūpinasi...neįmanoma neįsimylėti.
-Įsimylėjau? Per daug stiprus žodis. Jis man patinka kaip žmogus, na gal daugiau nei...ai, neverta. Keičiam temą. Geriau papasakok kaip tau su taviškiu?
-Kuriuo?-Nusijuokė ta per visą lėktuvą.
Netrukus mes pakilome į viršų. Po kelių valandų buvau jau savo numeryje. Jis mums išnuomojo gana brabangų viešbutį, o gal tai ir yra eilinis jo viešbutis? Vaizdas mane pilnumoje tenkino, mačiau paplūdimį, parduotuves, tiltą. Trumpai tariant idealu. Netrukus mano ausys išgirdo mobilųjį, kuris gulėjo kišenėje:
-Klausau.
-Tau reikia atskiro pakvietimo? Nešk savo inkarą į apačią! Visi atėjo, o pagrindinis dalyvis kažkodėl užstrigo. Ar man ateiti pasiimti?-Balso neįmanoma neatpažinti, juk tai mūsų mylimasis dėstytojas.
-Apie ką jūs? Kur, kas atėjo? Man niekas nieko neminėjo.
-Manai, jog atsivežiau jus čia, kad kambaryje pasėdėtumėte? Ne, brangioji, labai klysti. Kazino klubas atidarytas, laukiu.
-Pala ne, aš pavargau jau eisiu miegoti. Nereikia man jokių vakarėlių. Apsieisit be manęs, bet ačiū labai už pasiūlymą.
-Viskas aišku, aš ateinu. Jau geriau būk apsirengusi, nes pats tapsiu tavo stilistu.-Padėjo ragelį, o aš tik sunkiai atsidusau. Puiku, lauksime svečių. Mane visą ėmė krėsti kažkoks jaudulys. Laksčiau iš vieno kampo į kitą, kol mano durys tiesiog atsivėrė. Pro jas įėjo Aleksandras.
-Aš niekur neisiu.-Nedrąsiai sumurmėjau.
-Vis dar su pižama? Tikrai ruošeisi eiti miegoti? Ne, to nebus. Kur tavo rūbai?-Ėmė link manęs artintis kaip koks pavojingas žvėris.
YOU ARE READING
Velniop tave
RomanceMano naujas anglų kalbos dėstytojas, žiaurus tironas. Siaubūnas, kuris priprato žeminti studentus, žaisti kaip su lėlėmis. Jis visad teisus ir ginčytis su juo nėra prasmės. Per paskaitas visi jį vadina ''šeimininku'', niekas nedrįsta nė burnos prave...