Liza.
Visai prarado gėdą, o apie sąžinę išvis patylėsiu. Jei atsisakysiu, tuomet prieš visus klasiokus atrodysiu kaip apgailėtina kvailelė, kurią jis ką tik sutrypė.
-Jūs tik žiūrėkit nebaikit į kelnes, ponas Aleksandrai.-Pirštais prisiliečiau prie liemenėlės užsegimo, jo akyse degė įsiūtis. Turbūt tikėjosi, jog išsigąsiu, tiesiog paimsiu ir pabėgsiu.
-Lizute, palauk brangioji, mes neparuošėme telefonų. Vaikinai, o mūsų kursiokė visai nieko tokia!-Pasigirdo riksmai iš galinio suolo, o tas tironas apsilaižė savo apatinę lūpą iš to įsiūčio.
-Kas galėtų abejoti, taip ir maniau. Rujojanti kalė, mėgstanti dėmesį. Trumpai tariant prostitutė.-Ėmė tas mane įžeidinėti. Netrukus jis nusiėmė švarką ir netikėtai užmetė man jį ant pečių.-Grįžk spręsti testą ir tik pabandyk padaryti nors vieną klaidą. Pasiliksi universitete visai nakčiai jos taisyti.
Nesitikėjau, jog duos man savo drabužį. Tęsti konflikto toliau nebuvo prasmės, todėl grįžau į savo suolą. Toliau prasidėjo linksmesnė dalis. Jis priėjo prie vaikinų, kurie viską filmavo ir išmetė lauk jų telefonus pro langą. Tie nė susigaudyti nespėjo.
-Pone Klarkai, juk jie sudužo.
-Įsakymo filmuoti nebuvo! Sėdit ramiai ir, kad man nė žodžio. Jei rasiu nors vieną video internete su pusnuoge Pattison. Kiaušinius nudeginsiu!-Tarė galutinį žodį ir pasislėpė savo kabinete.
-Va čia tai įvykis. Išsigando, kad į jo Lizutę spoksos kiti.-Tarė Katerina, o man nedavė ramybės porfiumo kvapas, kuriuo kvepėjo visas švarkas.
-Lai paspringsta prakeiktas višgaidis!
-Tik nereikia vaidinti. Pasakyk atvirai, tau juk jis patinka. Išvis visoms universitete merginoms jis patinka. Kaip galvoji kodėl anglų kalbą dieną naktį mokosi? O gi todėl, kad eilinį kartą pasirodyti jo paskaitose.-Meta savo repliką Andžela, nuo ko aš vos nepaspringau.
-Visai trenktos? Kas ten jame tokio? Akys kaip pas chameleoną. Dar pripildytos pilnos, nešvankios fantazijos. Net Džastinas taip nesielgia, o jis jaunesnis už jį visais aštuoneriais metais.-Eilinį kartą stengiausi įrodyti savąją tiesą.
-Taip taip taip. Reiškia mūsų mokytojui visi dvidešimt septyneri, pats tas. Toks vyras...-Atsiduso merginos. Vieno negaliu suprasti, kodėl dėl jo visos seiles varvina? Nieko ypatingo, tiesiog eilinis tipelis, kuris nemandagiai elgiasi per savo pamokas. Mūsų ramybė baigėsi, kai tas monstras sugrįžo į klasę.
-Visi spėjo nusirašyti, išsišokėliai? Tuščiagalviai su viena linija smegenyse! Jūsų laimei klasėje yra kamera, jei ką, visus nusprendusius sukčiauti matau.-Atsirėmė rankomis į suolą, na kada kas nors jį pastatys į vietą? Po maždaug pusvalandžio nuskambėjo skambutis, aš nubėgau į tualetą persirengti ir grįžau gražinti jam švarko. Jis su kažkuo kalbėjosi telefonu:
-Ne, nemaitinti. Lai tenkina vyrus! Jei atsisakys, žinot ką daryti!-Tapau liudininke pokalbio, kurio tikrai neturėjau girdėti.
-Aleksandrai, aš atnešiau jums švarką...-Norėjau pabaigti sakinį kaip tas staiga mane pertraukė:
-Išmesk į šiukšlių dėžę! Manai po purvinos, šlykščios kalės jį nešiosiu.-Įsidėjo mobilųjį į kišenę, o vėliau šyptelėjo. Iškarto pagal veidą matosi, koks jis šlykštus tipas viduje.
-Jūsų niekas neprašė jo duoti! Pats pristojote su tuo lapeliu. Aš gyvenime nenusirašinėčiau.-Kam aš prieš jį teisinuosi, juk jam vis vien vienodai.
-Patarčiau kuo greičiau palikti klasę. Negaliu paskęsti tavo buvimo netoli savęs.-Žengė žingsnį link manęs su tuo savo įniršiu akyse.-Išmesti pro langą vieną ožką ir visam laikui atsisveikinti su tuo bjauriu snukiu. Labai viliojanti idėja!
YOU ARE READING
Velniop tave
RomanceMano naujas anglų kalbos dėstytojas, žiaurus tironas. Siaubūnas, kuris priprato žeminti studentus, žaisti kaip su lėlėmis. Jis visad teisus ir ginčytis su juo nėra prasmės. Per paskaitas visi jį vadina ''šeimininku'', niekas nedrįsta nė burnos prave...