7.Pažeminimas...

939 49 0
                                    




Liza.

Lai tik dabar pabando įžeisti, pripratęs nuolat kitus žeminti. Vos tik priėjau savo suolą gale, pasigirdo kitų studentų leidžiami garsai. Nepripratę tokios kaip aš, matyti taip apsirengusios. Pasidedu knygas ant stalo kaip netrukus pasigirsta to pabaisos balsas:

-Pattison, viešnamis kitoje pusėje, o dabar malonėk persirengti, kol pas direktorių nenuvedžiau. Aš skaičiuoju iki trijų, besmegene.

-Nors ir iki šimto! Aš nepažeidžiu jokių aprangos kodo taisyklių. O jei jums kyla kažkokie asmeniniai nepatogumai, tam tvardyti yra skirtos priemonės.-Nepakeldama žvilgsnio jam drąsiai atšoviau. Staiga jis prilekia prie mano suolo, numeta visas knygas ant žemės ir už bliuskės pakarpos nusitempia pas save į kabinetą.

-Dabar tu man pakarksėsi, gašlių rūbų mėgėja. Aš įkalsiu tau gerų manierų. Gatvės skuduras.-Užrakino duris ir su begaliniu azartu įsitaisė į mano kojas.-Renkis! Mane erzina vien pagalvojus ką tu šiandien vilki, bendrai kaip ir tu visa.

-Aha skubu. Mane pilnumoje tenkina šiandieniniai drabužiai, o jei jums...-Neleidžia man pabaigti sakinio griebdamas už bliuskės. Jis vienu judesiu ją per prievartą nuvelka ir išmeta į šiukšlių dėžę. Bandau rankomis dengtis apnuogintas vietas, jis visai trenktas.

-Nusiimk sijoną, niekam tikęs gyvi!

-Ne, apsiesit.-Traukiuosi atgal, o tas kaip žvėris sėlina link manęs. Jam trūksta elementarios moralės. Tik dabar pastebėjau jo akių spalvą, jos tamsiai žalios. Vėl pasikeitė linzes.

-Kiek kartoti, Pattison? Aš jį nuplėšiu nuo tavęs ir kitą kartą tavo kvailos smegenys pagalvos, prieš pasirodydamos čia taip apsirengus.

-Ką jūs sau leidžiate?-Šypseną staiga pakeitė jo gudrios akys, kurios norėjo suėsti. Nieko nesigėdydamas jis tiesiog atsega sijoną, kuris momentaliai nukrenta ant žemės. Velnias, dabar stoviu su apatiniais priešais savo anglų kalbos mokytoją.

-Dabar paklausyk čionai, jei dar kartą pamatysiu panašiai apsirengus. Teks nusiimti apatinius taip pat. Nors tokių kaip tu neišauklėsi. Tokioms nepriprasti, tiesa? Todėl tavo burna tokia didelė? Kiek per naktį nučiulpei?-Numeta savo žvilgsnį man ant lūpų, tarsi norėtų išmėginti. Dieve, jis ką tik mane pažemino, o man į galvą ėmė lysti gana keistos mintys. Jis pakelia sijoną nuo žemės ir nieko nelaukęs meta į šiukšlių dėžę. Negana to dar padega.

-Kas jums leido?

-Įsimink saldainiuk, čia aš esu šeimininkas, o tu vykdai įsakymus. Jei jau pavargai susikrauk dokumentus ir grįžk į savo kaimą. Beje galiu pasiūlyti klientų, užsidirbsi naują atestatą labai greitai.-Atidarė spintą ir metė tiesiai į veidą juodą, moterišką kostiumą. Viena koja jis paspyrė šiukšlinę toliau, kad nekiltų pagunda ir tiesiog grįžo į klasę. Tikrų tikriausias šėtonas, bet būsiu atvira kai jis per prievartą mane nurengė vos nepridariau iš tos baimės. Iškrypėlis. Po kelių minučių grįžau į pamoką ir vos tik prisėdau išgirdau Andželos šnabždesius:

-Liza, kur tavo drabužiai?

-Asilas sudegino. Nė trupučio nesidrovėjo.-Bandau susikaupti ties pamoka. Jis jau kažką ten užrašinėjo ant lentos, tikras asas.

-Turbūt pavydi, nori pasisavinti. Gaila nematei vaikinų reakcijos, jie visi tave nurenginėjo mintyse.-Pasisuko į mus Katerina, o aš su didžiuliu nusivylimu atsakiau:

-Kad tik jūs žinotumėte kaip aš jo nekenčiu. Tik pasižiūri į mane, iškarto sukelia šlykštulį. Beje įdomu kokios spalvos jo akys?

-Tu tik nesijaudink Liza, šitie drabužiai tau taip pat visai tinka.-Paguodė Katerina, o aš numečiau žvilgsnį į tą mergiotę, kuri papasakojo apie tą merginą Karen. Prisiminiau jos vardą Marija, ji žino gana daug informacijos apie tą profesorių. Man kelia interesą kokio velnio jis pastoviai nešioja linzes. Kas per žaidimas, kurį jis žaidžia?

Velniop taveWhere stories live. Discover now