𝓽𝔀𝓮𝓷𝓽𝔂𝓸𝓷𝓮 × 𝓶𝓾𝓾𝓴𝓪𝓵𝓪𝓲𝓷𝓮𝓷

104 16 4
                                    

Viikko vaihtui toiseen, haavani oli parantunut ja palasin opiskelun pariin.

Olin myös palannut kotiin.

Kotona oli kiusallisempaa kuin koskaan ennen, sillä James ei huutanut minulle. Se oli outoa, en ollut tottunut siihen. Hän vain käveli ohitseni eikä sanonut sanaakaan.

Hän ja Christopher olivat kuulema puhuneet minusta aiemmin sairaalassa; James oli katunut miten hän minua kohteli.

Mutta hän ei edes yrittänyt pyytää minulta anteeksi.

Miksi hän puhui asiasta niin avoimesti Christopherin kanssa, mutta ei sanonut minulle sanaakaan?

Pelottiko häntä?

Huokaisin syvään ja naputin keittiötasoon sormillani. Oma koti kullan kallis.
Asunto oli häiritsevän hiljainen sen jälkeen, kun olin asunut Lynxin luona. Siellä oli aina joku kotona ja puheensorina oli loputon.

Jätin kuppini keittiöön ja suuntasin eteiseen.

Vedin takkini sekä kenkäni päälleni ja kiedoin kaulahuivin kaulaani. Haroin hiuksiani ja asetin mustan pipon päähäni.

Marraskuu lähestyi ja viikonloppuna oli halloween.

Halloween New Yorkissa oli hieno. Monet ihmiset pukeutuivat pelottavasti kaduilla ja kaupunki oli täynnä halloween-koristeita. Kaduilla myös marssi halloween-kulkueita.

Astuin tuuliselle kadulle ja lähdin kävelemään kohti metroasemaa.

Olin kävelemässä Chrisin tatuointiliikkeen Black Lynxin ohitse, mutta päätin käväistä paikalla sillä minulla oli vielä aikaa ennen luentoni alkamista. Työnsin oven auki ja kello soi. Christopher ja Alexander istuivat liikkeen odotustilan sohvilla juttelemassa.

"Liikkeemme ei ole vielä auennut-" Alexander aloitti, mutta pysähtyi nähdessään minut. "Hei, Joshua!"

"Huomenta... mä olin kävelemässä metrolle, mutta päätin piipahtaa ensin luonanne", selitin hiljaa ja astelin peremmälle.

"Ai, okei. Tule vain istumaan", Christopher kehotti ja taputti sohvaa. Istahdin hänen viereensä ja tatuoija otti viimeisen henkäyksen tupakastaan ennen kuin tiputti sen tuhkakuppiin.

"Öh, voidaanko me jatkaa tätä keskustelua jos hän... on tässä?" Alexander kysyi ystävältään hiljaa, vaikka kuulin sen silti selvästi.

"Ah, jos te puhuitte jostain tärkeästä, voin tulla käymään jonain toisena päivänä!" Sopersin hermostuneena ja heilutin käsiäni. Olin nousemassa ylös, mutta Christopher kiersi kätensä ympärilleni ja veti minut takaisin alas istumaan.

"Voimme jatkaa keskustelua. Mä kerroin Joshualle jo kaiken. Meidän menneisyyden, kaiken Grishasta ja Jeanista."

"Ai?" Alex totesi yllättyneenä ja vilkaisi minuun. "Tiedät siis, että elämän tarkoituksemme on tuhota Hyena?"

"Joo..."

"Robert Lewisin vaimo Diana soitti minulle lauantaina. Hänen seuraava vapaa päivänsä on torstaina, joten aiomme pitää kokouksen sinä päivänä. Kutsumme myös Street Devilsit paikalle", Christopher selitti pikaisesti.

"Missä aiotte pitää sen?"

"Dead Angelissa. Se on baari, jonka omistajat Remy ja Riley kuuluvat Lynxiin. Dead Angel on hieno paikka ja tila on suuri. Se on täydellinen kokoontumispaikka suunnitelman kehittämiselle", Alexander vuorostaan selitti. "Se sijaitsee Sohossa, ei kaukana meidän asunnosta."

"Ahaa... joten seuraavana torstaina te aiotte tehdä suunnitelman?"

"Joo..." Alexander mutisi ja katsoi minuun tarkkaavaisesti. "Sä et ole... tulossa, vai mitä?"

𝚂𝙰𝚅𝙴 𝙼𝙴Where stories live. Discover now