"Jos olisin tiennyt sun olevan hintti, en olisi kutsunut sua tänne."
"Häh?" Ehdin mutista ennen kuin tunsin kovan lyönnin poskessani. Huudahdin kivusta ja asetin käteni poskelleni.
Trevor oli lyömässä minua uudelleen, mutta potkaisin häntä polvella vatsaan kostoksi. Mies haukkoi henkeään, mutta pääsi kivun yli nopeasti. Trevor näytti entistä vihaisemmalta ja löi minua naamaan uudelleen.
En päässyt hänen otteestaan pois, mutta Christopher onneksi potkaisi Trevorin pois päältäni.
Christopher veti minut pystyyn ja taakseen suojaan.
"Vitun hintit!" Trevor huusi, nousi ylös ja sylkäisi maahan eteemme.
Trevor asteli lähemmäs ja yritti lyödä Christopheria, mutta kokenut rikollinen väisti nyrkin helposti ja sen sijaan potkaisi polvensa Trevorin palleaan. Trevor yskäisi ja haukkoi henkeään, jolloin Christopher sai tilaisuuden lyödä häntä naamaan.
Trevor hoiperteli taaksepäin ärähdellen ja piteli poskeaan kädellään.
"Kuka hitto sä edes olet?" Hän sihisi Christopherille.
Ystäväni vain nappasi käteni ja alkoi vetää minua kerääntyneen ihmisympyrän läpi ovelle. Christopher näytti ärtyneeltä, mutta silti auttoi kenkäni jalkaani hellästi. "Lähdetään helvettiin täältä."
"Hei, mä en ole vielä valmis teidän kanssa!" Kuului huuto olohuoneesta ja Trevor asteli kohti eteistä. Christopher murahti ärtyneenä ja löi miestä vielä kerran kaikilla voimillaan, jolloin Trevor lensi maahan huutaen. Christopher asteli miehen luokse ja repäisi Trevorin pään ylös hänen hiuksistaan.
"Jätä Joshua rauhaan. Et tiedä mitä saatan tehdä sulle, jos suututat mut", Christopher sihahti ja asteli luokseni.
"Lähdetään", Christopher komensi ja työnsi minut selästä ulos rappukäytävään.
Mies veti minut hissiin ja heti kun ovi sulkeutui, hän veti minut tiukkaan syleilyyn.
"Oletko sä kunnossa?""Mä oon okei... mutta mua sattuu vähän poskeen-" kuiskasin, mutta hiljennyin kun tunsin jonkin lämpimän nesteen valuvan ulos nenästäni. Irrottauduin hitaasti Christopherista ja vilkaisin hissin peiliin. "Ai..."
Nenästäni oli alkanut vuotaa verta. Christopher huokaisi ja alkoi kaivaa takkinsa taskua. Mies käänsi pääni suuntaansa ja alkoi pyyhkiä verta pois hellästi.
Christopher näytti niin huolestuneelta, että aloin nauraa. Meillä oli vieläkin kissankorvat sekä kasvomaalit päällämme. "Näytät kissalta, joka kerjää silityksiä", totesin ja silitin Christopherin päätä.
Christopher tuhahti huvittuneena ja siirtyi katsomaan itseään peilistä. Mies repäisi pantansa pois päästään ja alkoi pyyhkiä kasvimaaleja pois.
Minua nauratti niin paljon, että jouduin ottaa seinästä tukea. "HaHAh, ajattele kuinka tyhmältä me näytettiin! Kaksi kissaksi pukeutunutta aikuista tappelemassa!"
Christopherin posket punertuivat ja hän peitti naamansa kädellään. "Jos joku jengiläisistä näkisi mut tuollaisena, minua ei enää otettaisi tosissaan", hän huokaisi ja aloin nauraa kovempaa. Saavuimme ensimmäiseen kerrokseen ja Christopher raahasi minut ulos.
"Mutta tiedätkö, Javier oli siellä. Entä jos hän kertoo muille että pukeuduit kissaksi?" jatkoin nauramista ja nojasin pidempään mieheen. Christopher katsoi pois nolona.
"Tietääkö Javier sun olevan homo?" Christopher kysyi hiljaa. Nauruni laantui ja katsoin eteen kävelytielle vakavammin.
"Ei. Hän tosin saattoi kuulla mistä puhuimme tuolla. En nähnyt Javieria ringissä, mutta ehkä hän oli jonkun takana", mutisin huolestuneena ja raavin niskaani. Christopher pysäytti meidät ja otti kasvoni käsiinsä.
YOU ARE READING
𝚂𝙰𝚅𝙴 𝙼𝙴
ActionJoshua ystävystyy jengien keskuudessa tunnettuun Christopheriin, joka sekoittaa hänet vahingossa omiin hankaluuksiinsa. On vuosi 1984 ja rikollisuus on huipullaan kehittyvässä New Yorkissa; kenties mies on osa ongelmaa? Christopher on mukava ja hyvä...