57. Bölüm: 2.Kısım; "Yüzük"

4.4K 329 495
                                    

Emre Aydın- Çocuğum Belki
Adamlar- Doldum

E ssahtır yüreğindeki sevdası
Y enecektir mel-un hastalığı
M erttir, delikanlıdır
E vveldendir aşkı
N esiller sürecek destanı...

Bölüme pofidikya_'nin Eymen için yazdığı akrostiş şiirle giriş yapmak istedim. Şiir çok tatlı değil mi ama?! Teşekkür ederim cankuş... ♥️ ✨

Şunu da söyleyeyim bölüme geçelim okurkuşlar. Vote ve yorum sayısı artmak yerine aksine gittikçe azalıyor, kitap sıralamalarda çok düştü ve bu da beni açıkçası üzüyor ve buna rağmen ben bu kitaba değer verenlerin hatrına, EyDid'in ve diğer güzel karakterlerimin hatrına , hevesle yazmaya devam ediyorum, edeceğim de. Motivemi zor olsa da dinç tutmaya çalışıyorum. Bir yıldıza basmak ve emeğin karşılığını vermek zor değil arkadaşlar. Sadece bir yıldız... Bir saniyenizi alır sadece. Cebinizden gitmeyecek zatensjsjsjsj Sadece gönlünüzden gelecek... Çok konuştum gidiyorum.

Biliyorum tüm bunlar çok güzel yazdığım için... Mütavazılıkta Eymen'imle yarışırımsjsjsjjs

Ya bir de milletin altı ayda yazdığı kitap milyon okunmaya ulaşırken benim 2 yıldır yazdığım kitap 400k bile olmadı daha. Bu da ayrı ironisjsjsjsjs... Neyse hayırlısı olsun. Yazmaya devamke sjsjsjjs. Bu sefer cidden gittim....

Keyifli okumalar...

57.Bölüm-2.Kısım: "Yüzük"

Acı namlusunu hep ruhumuza doğru hedef almıştı ama kalbimizdeki umut, kalkanımız olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Acı namlusunu hep ruhumuza doğru hedef almıştı ama kalbimizdeki umut, kalkanımız olmuştu.

Anlayışla gülümseyip masanın üzerinde birleştirilmiş pozisyonda duran ellerini tuttum. "Ben seni çok iyi anlıyorum Naz ve kesinlikle seni yargılamıyorum. Hiç kimse bir başkasının gölgesi olmak istemez. Barış'ın seni üzeceğini, kıracağını düşünmüyorum. Bu meseleyi de aranızda konuşarak halledeceğinizi umuyorum."

Ve ekledim. "Barış kalbindeki izlerin üzerine yazdı senin adını Naz... Canını acıtmadan. Canınızı acıtmadan...

Canınız diyerek üçünü kastettiğimi bildi ve tebessüm etti.

Gözlerinin derinliklerinden kopan sessiz minnetle gülümsedi. Ben de onun bana böylesine açık olmasına, yüreğindekileri sakınmadan cesurca benimle paylaşmasına olan minnetimi gülen gözlerimle dile getirdim ve bakışlarımı ondan ayırdım. Karşıya bakan bakışlarım karşımızdaki masaya oturmaya hazırlanan Ece'yle kesiştiğinde ufak bir baş selamıyla karşılaştım. Ben de aynı şekilde karşılık verirken elimle masamızdaki boş sandalyeyi gösterdim. Ece onu masaya davet ettiğimi anladığında gülümseyerek baş işaretiyle teklifimi kabul ettiğini dile getirdi.

BENİM İÇİN YAŞA (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin