-Bahjat- Hometown Smile
- Sezen Aksu- Lunapark
- Coldplay- Hymn For the Weekend (Sözleri sanki Eydid'e yazılmış 💜🌼)63.Bölüm: "Bir Gökyüzü Kadar Mutluluk..."
-Umut hep vardır, Gökyüzüne Baktığımız Sürece
Varmış...
Her gecenin bir sabahı,
Her kışın bir baharı,
Her hüznün bir mutluluğu,
Her acının bir mükafatı varmış...
Bu hayatta hep umut edenler kazanırmış,
Gökyüzüne baktığımız sürece umut hiç tükenmezmiş... Ve içimizdeki sevgi hiç sönmeyecek parlak bir yıldızmış...Ben dün gece, çok zengin bir insan olarak koydum kafamı yastığa çünkü zihnimde tek bir kötü düşünce yoktu artık geleceğe dair. Zengin olan çok parası olan değilmiş meğer. Asıl zenginlik gece kafanı yastığa koyduğunda hiç düşünmeden, üzülmeden, bir şeyleri kafana takmadan, birini kaybetme ihtimalini zihnine bir urgan gibi geçirip o ihtimalle mücadele etmeden huzurla uyumakmış. Ben dün gece, aylardan sonra ilk defa kafamı yastığa koyar koymaz uyudum zira ben dün gece çok mutlu bir insandım. Çok mutlu, çok huzurlu... Ben dün gece ilk defa sevdiğim adamı kaybetme ihtimaliyle savaşıp yatağımda sağa ve sola dönerek uyumaya çalışmadım. Ben ilk defa dün gece kafamı yastığa koyar koymaz uyudum.
Kafamı nasıl huzurla yastığa koyup gözlerimi mutlu bir şekilde kapattıysam geceye, sabah da o huzurla, mutlulukla açtım gözlerimi yeni güne... Ilık bir duş aldım, üstümü giyindim ve hafif bir makyaj yapıp evden çıktım.
Saat ona geliyordu ve şu an Eymenler'in kapısının önünde kapıyı çalmak üzere bekliyordum. Kapıyı henüz çalabilmiş değildim zira hala içimde bastırmaya çalıştığım sersem bir heyecanla mücadele ediyordum. Akşam olmadan ben bu kapıdan içeri adım atmış olacağım inşallah!
Evet, Eymenler'e kahvaltıya gelmiştim ama Eymen'in bundan haberi yoktu. Dün gece nişan bittikten sonra Aysun teyze vedalaşmamız esnasında beni kahvaltıya çağırmıştı ve bunu söylerken de yanımızda Eymen yoktu, o abimle ve babamla konuşuyordu bizden birkaç adım ötemizde. Aysun teyze de onlara kahvaltıya gideceğimi Eymen'e söylemememi tembih etmiş, ona sürpriz olsun demişti. Ben de seve seve kabul etmiştim elbette zira Eymen'in sabah beni evlerinde gördüğü vakit suratına yerleşecek olan ifadeyi görmek epey bir keyifli olacaktı.
Düşüncesi bile beni epey bir keyiflendirirken sırıtmama mani olamayarak suratıma yayılan sersem gülüşle nihayet yumruk yaptığım elimi kapıya doğru kaldırdım ve yumruğumu üç kere kapıya vurdum.
Derin bir nefes alıp birkaç saniye bekledikten sonra kapının açılıp aralandığını fark ettim. Bedenimi ve ve kafamı hafifçe yana yatırırken kapı aralığından Aysun teyzeyi gördüm ve gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM İÇİN YAŞA (FİNAL OLDU)
Teen FictionFİNAL OLDU!!!! Umuda sarılmış kalplerin hikayesi... Karanlık bir yolda el ele ışığa doğru yürümenin, umudun hikayesi... Yaralı genç bir kızın avucundaki yıldızlarla karanlıkta kalmış sevdiği adamın kalbini aydınlatmaya çalışmasının hikayesi... Bir...