A nevem Olivia Black.17 éves vagyok.Vannak tetkóim is és pc-im is.
A szüleim már 10 éve szarnak a fejemre,csak a pénzt adják minden héten és kész.Felsem tünik nekik,hogy teljesen más lettem ezalatt a 10 év alatt,mint külsőleg,mint belsőleg.De egyépként előnye is van annak,hogy szarnak az ember fejére.
Az előny pedig az,hogy az ember megtanul önálló életet élni.Csak magára számíthat.Na velem is ez van.Mint már mondtam,minden héten kapok pénzt,annak a felét mindig elrakom a biztonság kedvéért.Ezt csinálom már 10 éve.Elég sok megtakarított pénzem van ahoz,hogy akár egy egész házat is tudjak venni.
Most éppen az ujj házunk előtt állok.Nem rossz azt meg kell hagyni.Elég modern.
Van 2 garázs.Egyikben anya és apa kocsija van,a másikban pedig az én kocsim és a motorom.
A kocsit még a 14 szülinapomra vették,de nem azért mert olyan jó szülők.Hanem mert nem akartak már engem fuvarozni suliba.És hogy télen, és esőben ne motorral mennyek.
A motoromat meg a 13 születésnapomkor vettem.Mindig is jobban vonzottak a motorok.Versenyeim is voltak,a nagy részét meg is nyertem.Bementem a házba,és megkerestem a szobámat.Rögtön beleszerettem.
A ledet bekapcsoltam pirosra.Na így már tökéletes.Ó és van egy elhúzható erkéj ajtó is.
A fürdő se semmi.
Még van 2 nap a nyárbol.
Anyáék még a nyár előtt beirattak az itteni gimibe.Most fodom kezdeni a 11.-et.A suliban olyan 2-3 tanuló vagyok.Talán azért mert az órák nagyrészét ellógom.De vannak tantárgyak,amiket kimondottan értek,és még szeretem is.Például az irodalom,
kémia,biológia,spanyol.Folyékonyan,
szinte már anyanyelvi szinten beszélek spanyolul és olaszul.Ja és 3 évig boxot tanultam.Tudom pasi sport de nem akartam annyira otthon lenni.De ha nem boxoltam vagy motoroztam,a kedvenc sorozatomat néztem,illetve nézem.A Vámpír naplók megszállotja vagyok.Az előző sulimban nem voltak igazbarátaim.Csak érdekbarátaim voltak akik azért ugráltak körülöttem mert sok a pénze a családomnak,és mert anyám az egyik leghíresebb divatcég tulajdonosa.Apának is van egy cégje.
De ez most nem lényeg.A ruháimat beraktam a szekrénybe,és annak tetejére pedig az üres bőröndöt.
Felkontyoltam a hajamat,és elmentem fürdeni.Még a Fürdőben is led van.Ez a szoba egy álom.Természetesen azt is pirosra állítottam.Szeretem a fekete-piros kombinációt.
Felvettem a pizsimet,ami most egy fekete póló volt.
Bebujtam az ágyamba,és a laptopomat az ölembevéve elkezdtem nézni a kedvenc sorozatomat,a Vámpírnaplókat,közben azon gondolkoztam milyen lesz vajon a suli.
Megnéztem vagy 4 részt,és elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...