Ashton szemszöge:
Örülök hogy Lív megbocsátott,de érzem hogy még tennem kell azért,hogy teljesen.
Annyira hiányzott,ahogy az ujjai a hajamba voltak.Köztudott hogy nekem a hajam a második legfontosabb.De amint Lív beletúr,ezt elfelejtve élvezem érintését.
Az ajtó kicsapódott.Mind megilyedtünk,és odakaptuk a fejünket.Miles volt ott,éppen a cipőjét vette le.Tegnap egy haverjánál aludt,biztos hazahozta az anyja.
-Sziasztok,meg....jöttem-köszönt nekünk,de amikor meglátta Lívet ledermett.-Te ki vagy?-kérdezte szégyenlősen.
-Olivia vagyok.És téged hogy hívnak?-ált fel a kanapérol,és Miles elé guggolt.
-M-Miles-dadogta.Olivia felnevetett és megsimogatta Miles HAJÁT.Ez a kis gyerek le nyulja tőlem Lívet mindössze annyival hogy belép és dadog?Ügyes,nagyon ügyes.
-Szia Miles.Örülök a találkozásnak.-nyújtotta a kezét,amit vonakodva de elfogadott Miles,és megrázta.
-Én is.-mosolygott.
-És hány éves vagy Miles?-kérdezte miközben leült a helyére,és mellé Miles.Ujra a hajamba túrt,szerintem reflexszerűen.
-Hat.És te?
-Én 17.Hallom verhetetlen vagy Xboxban.-biztos Eli mondta.
-Igen,Ashtont is mindig legyőzöm.-dicsekedett.És itt nem arról van szó,hogy hagyom neki.Sajnos tényleg rohadt jól játszik.
-Na mit nem hallok!?-érzem hogy ezt még egy csomószor visszafogom hallani.
-Jösz velem játszani?-kédezte.Feléjük fordultam.Olivia boldogan bólintott.Feláltak és az emeletre igyekeztek.Én ránéztem a többiekre akik elmélyülten beszélgettek a filmről.Felsiettem,és bementem a szobába.Nem szoktam így viselkedni,de muszály a közelébe lennem.Egyszerűen rákattantam,mint a drogra.
-Fekete vagy fehér kontrollert szeretnél?-kérdezte Miles.
-Válassz te.-mondta Lív.Az ágy előtt ültek,én pedig az ágyra hasaltam és a tv képernyőjét néztem.
-A fehér jó lesz nekem.-vette kicsi kezei közé a fehér tárgyat.
-Rendben.Mutasd a kocsikat.-lett izgatott Lív.Én a haja egyik tincsével kezdtem játszani.
Lívnek egy fekete BMW-re esett a választása,Milesnak meg egy fehérre.
A verseny elég szoros volt.Annyit kiabáltak már a képernyővel,hogy a többiek is feljöttek mellém az ágyba és onnan nézték a kettejük versenyét.
-Nyerteeem.-kiáltott fel Lív,egy idő után.
-Eddig senkinek sem sikerült.-mondta Miles.De Lív már nem is figyelt senkire,mert az örömtáncát járta.Ami meg kell hagynom,nagyon beindító.A csípőjét mozgatta és a melkasa előtt mozgatta a kezeit.
-Nyertem.Érted?Még nállad is jobb vagyok,Ashton Reed.Verhetetlen vagyoook.-mondta,miközben a levegőbe boxol.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bonyolult szerelem
Romansa//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...