Olivia szemszöge :Nem tudom mi van velem.Talán már a fejembe szált az alkohol.Minden jel arra utal.Máskülönben nem engedném,hogy egy olyan srác csókolgassa és szivogassa a nyakamat,aki csak kihasználja a nőket.
De jelenleg most ez sem zavart.Csak élvezem puha ajkainak érintését a nyakamon,szerintem rá jött a gyengepontomra,mert leginkább azt csókolgatja.
Ezt az idilt egy nagy csattanás és egy üvöltés zavarta meg.
A zaj a konyhábol jött.Nem nagyon figyelt senki.Riadtan néztem Ashtonra,és biccentettem,hogy mennyünk megnézni.Bolintott és követett.Éreztem a tekintetét a fenekemen,de most ez sem zavart.Mi van ha Elivel van valami.
Nem tévedtem.Dylen a falnak nyomott egy random srácot,Eli pedig nem tudja mit évő legyen.Könnyes szemmel nézte a jelenetet.
-Hé.Mi folyik itt?-fogom meg Dylan csuklóját,amikor be akar mosni egyet a srácnak.Ashton közben odamegy hugához,mert elkezdett sirni.Majd át öleli.Ezen nem csak Eli,de még én is meglepődtem,de visszaölelt.
-El mentem egy italért nekem és Beth-nek,és mire visszaértem ez a barom nem hagyta békén és erőszakoskodott vele.-Elire nézek.Ő beleeggyezően bólint.Visszanézek a srácra,aki most engem méreget,komolyan ilyen helyzetben is a farkával gondolkodik.
-Hé,a szemem itt van,engem nem bámulhat akárki.Dylan,tiéd a pálya de előbb....-Bumm és behúztam neki.-Legalább meg tanulod legközelebb,hogy kivel erőszakoskodj.A nem az nem.Világos?Na MOSTMÁR,tiéd a pálya.
Nem is kellett több,Dylan akkorát behúzott,hogy az idegen srác elesett,mert időközben Dylan elengedte.
Én megráztam egy kicsit a kezem.Nem tagadom,kicsit erőset ütöttem,és nem csak neki,de nekem is fájt.
Ashton szemszöge:
Mi Elivel tátott szájjal néztük a jelenetet.
Az,ahogy Olivia a hugomért kiált még vonzóbbá tette már ha ez lehetséges.
Odajött hozzá,és megölelte.Majd egy kicsit eltolta magátol és letörölt egy könnycseppet.
-Hé,nyugi.Nincs semmi baj.Majd meg tanítok egy két ütést.Fel a fejjel jó?Nézd hogy üti Dylan azt a srácot,csak azért mert neked ártani akart.Csak erre gondolj.Ne pedig arra mi lett volna ha nincs itt Dylan?Oké?Engem kimondottan szórakoztat,mint a szakácsműsorokban amikor kloffolják a húst.De mostmár állícsd le mert még a szart is ki fogja verni belőlle.-ezen mind fel nevettünk.Eli letörölte a maradék könnyeit,és Dylan felé vette az irányt.Vállára tette a kezét,és a fiu meg is ált abban amit csinált.Elire nézett majd mintha egy éve nem látta volna magához ölelte.Eli kicsit ledöbbent,de visszaölelte.
-Te egy kincs vagy Eli számára tudod?-néztem a mellettem álló lányra,aki ugyan úgy az ölelkezős jelenetet figyeli.
-Hát....köszi.-látszik hogy nem számított erre a kijelentésemre.
-Soha nem tudtam rávenni arra,hogy legalább egyszer jöjjön el egy buliba.
-Attol függ hogy álsz hozzá.Ne hidd azt,hogy nem mesélt arrol,hogy le se szarod őt.Akkor szerinted,barátok nélkül,egy buliban milyen érzés lenne.A tudat hogy nincs melletted senki rohadt szar.
-Igazad van.-hirtelen rám kapja a tekintetén.Látszik hogy meglepődött,de még én is.
-Nekem mindig.-vigyorog.Ezen mindketten felnevetünk.
-Szerinted összejönnek?-intek a fejemmel a MÉG mindig ölelkező páros felé.
-1000%.
-Honnan veszed?
-Odavannak egymásért.Legalábbis Eli odavan Dylanért.Ezért hagytam itt kettesben őket,mert látszólag Dylan is ugyan így érez Eli iránt.Csak egy kis segítség kellett nekik.
-Dylan nagyon hálás lesz neked,ha összejönnek.-értetlen arckifejezésén muszály olt mosolyognom.-Dylan fülig szerelmes Elibe.
Tekintetem a nyakára siklik.
Szemeim elkerekednek.Nem hittem hogy ennyire megszívtam.A nyakát nagy piros és enyhén lila foltok fedték.De hogy lehet az,hogy ezek még szexibbé tették.-Mi az?
-A...én..huh.....én nem tudta hogy ennyire megszívtam.Sajnálom.-mongyuk nem sajnálom.Legalább a többi fiu megtudhatja hogy már másé,még ha ezt ő maga sem tudja.
-Semmi baj.-huncut mosollyal néz rám,majd vissza a párosra.
Mikor elengedik egymást Dylan rögtön Eli ajkainak esik.
-Én megmondtam.Nekem mindig igazam van.Soha nem tévedek,csak a dogáknál.-mindketten felnevetünk.
Ujra Oliviára nézek,aki a nyakát nézi a telefonban.
-Azta,tényleg kitettél magadért.-nevet fel.Én csak büszkén kihúzom magam és egy hülye vigyorral nézek rá.Szemeiben hirtelen valami megcsillan és ajkain egy huncut,mégis ördögi mosoly jelenik meg.
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...