17.Fejezet

4.9K 177 15
                                    

Olivia szemszöge :

Adam ma nállam alszik.Elitöl kaptam egy üzit miután kiengették a büntetésről,hogy a mozijegyek jövőhétre szólnak,és hogy elnézte,de kapott egy bónusz jegyet mindegyik filmhez,amit megnéztünk volna.

-Mit csináljunk?-tette fel Adam a nagy kérdést,ami már bennem is felmerült.

-Nem tudom.-mondtam,miközben a kígyómmal foglalkoztam,ami abbol ált hogy ő a hasamon összetekeredve alszik,én pedig simogatom.

-Hogy lehet ilyen kedves veled?-utalt Dantera.

-Nem tudom.Talán én nem egy csúszómászóként tekintek rá,mint a többi ember.

-Értem.-láttam hogy nem érti.-Át megyünk Elihez?Most irta hogy hazajött.-mondta,miközben kíváncsian rám nézett.

-Rendben,menjünk.

-Nyugi,Ashton Dylanéknél van.-nyugtatott meg látáva a "nagy" életkedvemet.

-Oké.

Eli amint ajtót nyitott rögtön a nyakamba borult.

-Úgy aggódtam érted te lökött.

-Sajnálom.-viszonoztam ölelését.

-Nem,én sajnálom amiért a bátyám ilyen ocsmányul viselkedett.

-Nem te kell ezt sajnáld.Köztünk minden oké,ezt a bátyád szurta el.Na de csinálkunk valamit mert hogy elunom az életem az fix.-terelem a témát,hogy elinek is jobb legyen.

-Neked van valami ötleted?-fordultunk mindketten Adam felé.

-Nincs.-mondta vállat vonva.

-Jó mert nekem van.-vigyorgott a mellettem álló lány.

-Leisszuk magunkat?-kérdeztem egy amolyan "fogadjunk hogy eltaláltam" stílusban.

-Honnan tudtad?-lepődött meg.

-Megérzés.-vontam vállat.

-Én benne vagyok.-kiáltott Adam.

-Én is.-mosolyodtam el.Péntek van,holnap nincs suli úgyhogy nem árt a másnaposság.

Fél óra mulva már előkerültek a Whiskey-s üvegek.Már mind be vagyunk egy kicsit csiccsentve.

-Te.Adam.-szólitottam meg a hasát fogó fiút,aki már elterült a földön a sok nevetéstöl.Mind a kanapé előtt ülünk egy kis háromszöget alkotva.Már azt sem tudom min nevettünk az előbb.

-M-Mond.-nézett rám,lassan forgó nyelvel.

-Láttam egy filmet...amiben a főszereplőnek a feleségét brutálisan meggyilkolták,és ő ott maradt a testi fogyatékkal élő gyerekével.-húztam az időt.

-És aztán?-várta izgatottan,Elivel együtt.

-Az eseményem hirtelen fordu...fordulatában a gyerekét elrabolják, és egy mentálisan zavarodott nővel kell mérföldeken keresztül üldöznie a gyerekrablót.-fejeztem be,és a nevetés visszatartásátol már biztos piros a fejem.

-Te jó ég.Mi a film címe?-kérdezték egyszerre.

-Némó nyomába.-röhögtem fel,és eldőltem a padlón.Miutná nekik is leesett a "poénom" ők is követték a példámat.-Lopni akarok egy bébi malacot.-szólaltam meg hirtelen.

-Te is?Én is.-mondta Adam.

-Én egy bébi makit akarok.-motyogta Eli.

-Szerezzünk bébi állatokokat,vagyis..állatokat.-javítottam ki magam.

-Juhuuu.Bébilálatrablási akció.-ugrott fel Adam,majd elbukott a saját lábában,pedig még csak egyet lépet,és a kanapén átesve ujra a padlón kötött ki.Mi ezen Elivel jó barát módjára nevettünk.

Egy parkban sétáltunk,nem voltak sokan ott.Mind furcsálva néztek ránk.

-Nézd,ott egy mókus.Az megfelel?-mutattam egy fára,ahol szerintem egy mókus van.

-Milyen mákos?-kérdezte Adam.

-Mi mákos?-kapta felénk Eli a fejét.

-Mákos?Nem mákos,mókus.Vagy mákos?-most teljesen összezavarodtam.

Elértünk egy kis játszótérre.Teljesen üres volt.

-Stipp-stopp a hinta.-mondtam.Én és Eli odaszaladtunk,vagyis inkább a mi állapotunkban oda tántorogtunk,és a hintába ültünk.

-Én is oda akarok ülni.-duzzogott a fiu.

Fogta magát,és az ölembe ült.Úgy ült az ölemben,mintha a hintán ülne.

-El ne kezdj hintázni,mert leesünk.-riadtam meg rögtön,de már késő volt.Én a földön feküdtem,Adam meg háttal rajtam.

-Hupsz.-kuncogta.

Eli is hátraesett a hintából,és rajtunk röhögött.

-Menjünk abba a hinta háló izébe.-mondta Adam,majd megpróbált felláni.Nagy nehezen sikerült neki,és segített nekünk is.Eli hozott magával még egy üveg alkoholt,amit a hintatartó oszlop mellé tett.Én felkaptam,és mind elfeküdtünk azon a hálós hintán,ami egyszerre több személyes.Egyik oldalamon Eli,másik oldalamon Adam.

Mind meghúztuk az üveget.

-Nézzétek,ott egy felhő.-mutatott az ég felé a mellettem fekvő lány.

-Jé,ott egy oszlop van.-mutattam az említett tárgy felé.

-Nézzétek már,ott jön Dylan......Tényleg nagyon berúgtam.-mondta Adam.

Ezen mind felnevettünk mert Adam már képzelődik is,anyit iszik.

Ashton szemszöge

Ideje volt hazamennem,mert Eli már biztos hazaért.A srácokkal elindultunk,de levágtuk az utat,ezért a park felé vettük az irányt.


-Most mi lesz köztetek Oliviával?-nézett rám Dylan.

-Nem tudom.De biztos hogy idő lesz amíg megbocsájt.Megvádoltam hogy egy szertárba kúrt Adammel,és előtte smároltam Emmával,azzal akit ki nem láhat.-sóhajtottam gondterhelten.

-Megoldódik haver.-ütögeti meg a vállamat Lucas.

Nevetéseket hallottunk.Elég közelről.A játszótérről jött.

-Nézzétek,ott jön Dylan.Tényleg nagyon berúgtam.-hallottunk meg egy ismerős hangot....Adam?Hallottunk még két lányhangot.

De ezek Livék.

Mi a bánatot keresnek itt,részegen?

Teszem fel magamban a kérdést,amikor meglátom a három jómadarat.

Bonyolult szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang