Reggel az órámra nézve realizáltam, hogy elég korán keltem,mivel 6.00 mutatott.És az a gond,hogy kedd van.Azaz suli.Mivel nem akartam még senkit felkelteni ezért fogtam a fülhalgatómat és a telefonomat,és elindultam halkan lefelé.
A konyhába vezetett az utam,ahol elővettem a reggelihez szükséges dolgokat.Úgy döntöttem palacsintát csinálok.Elindítottam egy random szmáot és halkan,hogy a többiek fel ne ébredjenek,a szöveget énekelgettem.Megterítettem 5 főre,majd folytattam a tészta kikeverését.
Mivel nem tudom ki mennyit kér,ezért nem spóroltam,mindenkinek csináltam bőven,és a tányérokra pakoltam őket.A zenét továbbra is énekelve raktam a tetejére áfonyát és málnát,majd egy kisz sziruppal is leöntöttem.A tejszínhabot az asztalra tettem a nutellával együtt.A poharakba gyümölcslevet öntöttem és már kész is volt minden.
Már indultam volna,hogy felkelcsem őket,mivel már 7 óra,de amikor megfordultam a fülest kitépve a fülemből ugtottam fel,és kaptam a szivemhez egy sikítás kiséretében.A négy hétalvó az ajtóból nézték az én kis "csináljunkénekelvereggelit" műsoromat.
-FANCULO(Basszameg).-káronkodtam olaszul.
ÉS még mindig a pizsimben vagyok.
-A frászt hoztátok rám.-mordultam rájuk.Eli csak vigyorgott.A fiúk meg néztek.Közelebb mentem,és összeráncolt szemöldökkel néztem rájuk.-FIUUK.-kiáltottam.Na erre már észhez tértek.-Na végre,reggeli idő van,aztán pedig mind szedjétek rendbe magatokat,nemsokára becsengetnek.
-Isteni illata van.-mondta Eli.
-Ahogy mondod.-vágta rá a három fiú.
-Na,egyetek.-noszogattam őket.
Az asztalhoz ültek.Mind jóízüen ették a reggelit.
-Mmm,ez isteni.Szerintem többször itt kéne aludnom.-mondta Ashton reggeli rekedtes hangon.A szekrényhez sétáltam,és elővettem 3 fájdalomcsillapítót.
-Tessék.-odaadtam a fiúknak,akik a tányéruk melletti gyümölcslével együt le is nyelték a gyógyszert.
-Na,Eli,te menj és készülj el.Ti pedig így jöttök?-néztem a srácokra.
-Aha.-jött egyszerre a válasz.
-Rendben.Akkor várjatok itt.Könyveitek?
-Otthon.-mondták ISMÉT egyszerre.
-Akkor elmegyünk értük.-vonom meg a vállam.
Felszaladtam Eli után,és én is kiválasztottam valami ruhát.Egy fekete Legginsre és egy szürke haspólóra esett a választásom.
Mire leértünk asddigra már Ashton áthozta a sulicuccát,és ha jól látom átöltözött.Egy fekete farmert,és egy szürke pólót vett fel.
-Na úgy látom összeöltöztünk.-vigyorog az említett személy.Közben végig mért.
-Remek.
-De ha le akarod venni a ruhát az sem zavar.-nőtt mégnagyobbra a vigyor a képén.Én erre egy tarkóst attam neki.
-Perverz.-mormogom.-Elmegyünk a cuccaitokért rendben?-néztem rájuk.
-Rendben.-bólintottak.
Kimentünk a házbol,én bezártam az ajtót,és a garázshoz siettem.Megnyomtam egy gombot ami a kulcstartómon lévő kis távirányítón van,és bementem a kocsigoz.
Kimentem vele,és ujra megnyomtam a gombot.
Dylan és Lucas beültek hátra,Eli meg Ashton valamin veszekedtek.
-Min kaptak össze?-néztem a visszapillantóbol a hátulülőkre.
-Azon hogy ki üljön az anyós ülésen.-tartotta vissza a nevetést Lucas.
Az órámra pillantva láttam,hogy fél óra,és becsengetnek.
-RENDBEN.Lucas,szálj ki és gyere előre,Ti pedig hátra.-néztem rájuk.
Duzzogva beült mind a kettő.Mivel Eli ült a két fiú közé,Dylan könnyen meg tudta fogni a kezét.Ezen Eli is,és én is elmosolykdtunk.
Előbb Dylanhez mentünk,aki beszaladt a cuccaiért,és át öltözött.És ő Elivel "öltözött egybe".Sötétzöld póló,fekete farmer.
Eli ezen elmosolyodott.
Lucas háza előtt leparkoltam.
-Ha lehet siess.15 percünk van becsöngőig.-forgatom meg a szemem.
-Oké.-azzal kipattant a kocsibol.Én az utat néztem,amikor ujjab kocsiajtó csapódást hallottam.
-Hihetetlen vagy.-forgattam meg a szemem.Ashton vigyorgott rám az anyósülésről.
-Tudom.-túr bele a hajába,majd rámvillantja a csajozós mosolyát.
-Ez nállam nem válik be.-utaltam a mosolyra.
-Pedig a többi csajnál bevált.-biggyesztette le ajkait.Így úgy nézett ki mint egy nagy gyerek.
-Igen.De én nem vagyok olyan mint "a többi csaj".-vontam meg a vállam.
-Tudom.Észrevettem.-nézett rám a szemem sarkábol.
-Itt va...-érkezett meg Lucas.
-Hagyad.A gyenge felfogása nem fogta fel.-legyintek.
-Kössz.-forgatta meg a szemét az említett személy.Eli és Dylan hátul felkuncoktak.Lucas már nem anyira fogta vissza magát.Felröhögött,mintha a világ legjobb viccét mondtam volna el.
Közben beszált az autóba.A suli felé vettük az irányt.
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...