31.Fejezet

4.2K 137 8
                                    

December elején vagyunk.Ugy egy hét telt el a bulin történtek óta.A verekedésből eredő sebeinknek már nyoma sincsen.Bár azóta Emma sem próbál Ashton körül legyeskedni akkor amikor nem vagyok ott.

-Eldöntötted hogy kinek mit veszel karácsonyra?-faggatott Eli.

-Nem.De ha el is döntöttem volna akkor sem mondom el.-húztam az agyát.Ash mondta hogy Eli mindig felpörög amikor karácson van.Természetesen nem az ajándékok miatt.Ááá neeem.

-Gonosz.-durcizott karbatett kézzel.Az ágyamon vagyunk.Ashton és a srácok elmentek valahova.Kivéve....

-És azt már tudod hogy nekem mi lesz az ajándékom?-kezdett neki Adam is.

-Nem.-válaszomra Adam,Eli példáját követve szintén durcázni kezdett.Nehéz visszafogni a nevetést,de ha elnevetem magam félő hogy nekem támadnak.

-De legalább van sejtésed hogy mit veszel?-ezt nem hiszem el.Adam sokkal jobban fel van pörögve a karácsony tudatátol mint Eli.

-Igen.

-Értem,de ha netán még sincs akkor itt van egy kis segítség.-adott nekem oda egy-szerintem-kívánságlistát.

A lista
Egy új dobverő,egy új tok,egy gödreszka,egy üveggel a kedvenc alkoholomból(Tequila),
egy új fülhalgató(mert az előző már nem olyan jó)

Nem kevés dolgot kér,de nem is sokat,hiszen ez csak 5 dolog.Többre számítottam.Eldöntöttem hogy teljesítem a kívánságait.De tőllem még kap egy valamit,ami a listná nincs fent.Egy gitárt.Még az első héten a suliban mondta hogy az övé összetört,bár azt nem mondta hogyan.

-Ha érdekel,én már tudom mit veszek neked.-vigyorgott Adam.Kíváncsian kaptam felé a fejem.

-Igen,én is.-mondta Eli.

-Na és,mi az?-reméltem hogy elmondják,de....

-Majd megtudod.-vágták le egyszerre,mire én tátott szájjal néztem rájuk.Mind a ketten nevettek a reakciómon.

Ashton szemszöge :

Dylannel és Lucassal eljöttünk a plázába,mivel a fiúk már nagyon éheztek a Mekis kajára velem együtt.Már a kajánkal mentünk,és leültünk az ablak melletti asztalhoz.

-Na és,te mit veszel Oliviának?Én már tudom mit veszek Elinek.-mondta Dylan.

-Még nem igazán tudom.Van már pár ötletem.-egy gitáron gondolkoztam,de már van neki egy.Valami olyan ajándék kell neki,amire ha ránéz akkor rögtön én jussak eszébe,és az ami köztünk van.Kicsit nyálas tudom,de ezt váltja ki ez a lány belőlem.-Na mit kap Eli?

-Nem mondom el.-vigyorgott rám.-És azt sem hogy te mit kapsz.-nézett rám,amikor a második kérdésemet tettem volna fel.

-Kabd be.-mondtam neki,és megdobtam egy sültkrumplival.Lucas nevetett a gyerekességünkön,ezért mindketten megdobtuk őt.

-Hé,még mielőtt kaja csata indul és kitiltanak minket...-erre ő is hozzánk vágott vagy három sültkrumplit.-Együnk.-vigyorgott felénk,és evett tovább,mintha nem épp most dobott volna meg.Végül Dylannel mi is neki kezdtünk a kajának.

Utólag is BOLDOG KARÁCSONYT mindenkinek,és köszönöm hogy olvassátok a könyvem.🌲❤

Bonyolult szerelemWhere stories live. Discover now