Olivia szemszöge :
A hideg szél megcsapta az arcom.A sisakomat a szekrényben hagytam,de nem baj.Nem tudom hová megyek csak...megyek.A motoromon ülök,és száguldok egy olyan utcán,amelyen alig vannak autósok.Csak Ashton üzenete jár a fejemben.Kb egy 20 perc sírás után a WC-ben úgy döntöttem elhútok innen egy időre,és így kerültem a motoromra.Egy-két hete talán hogy itt vagyok,de már felfordult a már jól megszokott életem.
Elkalandoztam,ezért majdnem letértem egy másik sávra,de hálistennek a saját sávomon maradtam.Nem tudom hogy érte el nállam Ashton,hogy egyszerre gyűlöljem,és kedveljem.Ilyen még nem volt.
Viszont nem akarom,hogy Eli csak azért legyen rosszba a bátyjával,mert megbántott.Pont kezd a kapcsolatuk jobb irányba menni.Beszélgetnek,nevetgélnek,és egyre jobban megismerik egymást,ami elég furán hangzik,főleg hogy két testvérről van.szó,akik alig tudnak valamit a másikról.
És én ezt a kialakuló testvéri kapcsolatot nem akarom elcseszni.
Ujra az útra koncentrláva megáltam egy motel előtt.Már teljesen ki vagyok.Leparkoltam,és bementem.Kivettem egy szobát.
Az épület külselyéhez mérve elég kellemes a szoba amit kaptam.Míg kívül egy egykor fehér fal mára már sárgár színű,és repedéses.Pislákoló piros ledfénnyel van felirva hogy Motel.
A szobám fala krém színű.Az ágyon fehér ágynemű van.Mellette egy barna éjeliszekrény.Van egy fűrdő is.
Én úgy ahogy voltam bedőltem az ágyba.Mivel nincs nállam a telefonom ezérr nem tudom megnézni az időt.Szuper.
Az ágyal szemben elhelyeszkedő TV-re néztem.Körülnéztem higy van e távirányító.
Miutná megtaláltam,bekapcsoltam a TV-t és lassan elnyomott az álom.
Ashton szemszöge :
Nap végén eldöntöttem hogy átmegyek hozzá,de sem a motorja nem volt ott,sem ő maga.A pótkulcsal ami az egyik cserél alatt van sikeresen bejutottam a házba.De semmi.Hol lehet?Mit csinálhat?O,mondtam már hogy ezt elbasztam?Szerintem igen,de nem elégszer.
Tényleg nagyon a lelkébe tiportam.Pedig tudtam,tudtam hogy nehezen bízik meg másokban.És hogy kikellett érdemeljem a bizalmát.De hiába érdemeltem ki,ha egy szempillantás alatt eljátszottam.
Adam meleg,és ezt már előbb is tudhattam volna,ha már első alkalommal bekapcsolódom a beszélgetésbe,nem pedig a féltékeny és megsértődött drámakirálynőt játszom.És én megvádoltam elég csúnyán Lívet.És ő nem ezt érdemli.
Adamot is férre ismertem.Egy elég jó fej srác.Látszik hogy közte és Lucas között alakul a kémia.
Már este van,de Liv még mindig nincs meg.Ha holnap nem lesz meg,én magam keresem meg.De csak miután behúztam magamnak egyet.
Eli ha szemmel verni tudna,nem is tudom hogy...halott lennék,vagy csak megkínzott.És hogy melyik a jobb?Azt nem tudom.
-Kellett neked féltékenykedni.-morogta mellettem Eli.
-Tudtommal részben a te hibád,hogy nem lehetünk együtt.-vágtam vissza elég durvná a hugomnak.
-Jó ez részben igaz.De csak RÉSZBEN.
Sajnos egyet kell vele hogy értsek.Mielőtt Lívet megismertem,a lányokat csak egy északára,esetleg többre is kihasználtam.Persze előre leszögeztem hogy ez csak szex,semmi más.De akkor sem vagyok erre büszke.
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...