Ashton szemszöge :
A folyosón sétáltam a terem felé.Gondolataim Lív körül forogtak,ahogy kipirosodva jönnek be a terembe,enyhén lihegve.Elkapott a féltékenység,és irtam neki egy üzenetet.De miutná elküldtem egy fél percre rá nekem jött valaki.Lenéztem az illetőre.Lív nézett fel rám.Szeme könnyektől csillogott.Ez miattam van?Neeem.Biztos dobta az az Adam gyerek.Egyépként nem tudom mi ütött belém.Haragszom Lívre.Nem hiszem el,hogy nem látja hogy tetszik nekem.
Lív gyorsan kikerült,és a mosdó felé vette az irányt.Szólitgattam,de nem figyelt.Mintha meg sem hallotta volna.
Megpróbáltam úgy tenni,mintha nem érdekelne...de nem ment.
A terembe érve nyolc dühös szem nézett rám.De én csak Adamot öltem meg a tekintetemmel.
-Beléd meg mi ütött?-kérdezte felháborodva Eli.Értetlen arckifejezésemet látva felemelte Liv telefonját,és megmutatta az üzenetet,amit irtam.-A telefont szorongatva bámulta a képernyőt,amíg Adam el nem vette tőlle,és kiment a terembe.Hogy lehetsz ilyen barom?Jézusom,még csak nem is "dugatta meg magát" a szertárban.-használta azokat a szavakat,amik az üzenetben voltak.Lív telefonját zsebrerakva ujra gyilkos szemekkel nézett rám.-Tudod mit csináltak?Hm?-kelt ki magábol.Nem válaszolt,csak a telefonját felémfordítva egy videót indított el rajta.
A bűntudat mardosott belülről.Teljesen félre értettem a dolgokat.A videón Lív és Adam játszottak el egy számot.Adam dobolt,Lív pedig gitározott.Elég fárasztónak tünt.Akkor ezért ziháltak egy kicsit,és voltak kipirosodva.Mekkora egy barom vagyok.
-És nincs jogod féltékenynek lenni.Nem vagytok együt.Másodszor pedig....-tartott hatás szünetet Adam.-Meleg vagyok.És képzeld,te tetszel neki,vagy valami olyasmi.
-Mi?-kérdeztem ledöbbenten.Meleg?Egy melegre voltam féltékeny?És azt mondta tetszem Lívnek?
-Csak nem akarja a barátságunkat elrontani ezzel a kapcsolattal.-hajtotta le a fejét Eli.
-Ezt...hogy érted?-néztem értetlenül Elitöl.
-A...Buli utná egy kicsit cukkoltam a történtek miatt,de ő azt mondta nem akarja a barátságunkat eldobni egy fiu miatt.És tudod,hogy milyen a hírneved a suliban.-nézett rám sajnálkozóan.
Becsengettek.
-Ezt szünetben folytatjuk.-mondtam.
Vártam hogy Lív bejöjjön a terembe,de nem tette.Talná még a mosdóban van?
Kikéreckedtem,és megnéztem minden mosdót.Férfi mosdóba biztos nem ment.
Hol lehet?
Letörten mentem vissza a terembe.
Ashton : Nem találom Lívet.-írtam meg Elinek
Eli: Biztos előkerül.-jött a válasz.
A nap többi részében nem láttam Lívet.Ezt el basztam,nem is kicsit.Hívni nem tudtam,mivel nállunk van a telefonja.
Mi van,ha baja esik.
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...