-Van még fél óra,de már szól a zene.Megyünk?-látszott rajta hogy izgul.
-Igen.Nyugi nem lesz semmi baj.
-És.....M-Mit gondolsz ez a ruha biztos jó?Hogy nézek ki benne?...Mármint...
-Te tetszeni akarsz valakinek?Kinek?Részleteket akarok.-néztem rá várakozóan,közben leültem az ágyamra.-Tetszik neked valaki?
-Mi?Hogy nekem?Pff ne hülyéskegy már.
Ránéztem egy amolyan "engem nem versz át" tekintettel.
-De tényleg.-még mindig úgy néztem rá,de be is vált,mert megadóan sóhajtott.
-Na ki vele.-ő is le ült és már 2 perce nem mondott semmit.Látszott rajta,hogy azon vívódik elmondja-e.Már azt hittem nem mondja el,de nem így lett.
-Kmmm.....Dylan.-látta hogy nem.tudom ki az,ezért mutatott rólla egy képet.
-AZ a Dylan?A bátyád Dylan-e?
Ő csak kellettlenül bólintott,és másfele nézett.
-Tudom hülyeség,nem jönne össze egy magam fajtával.
-Te ezt nem tudhatod.Majd ma kiderül.
-De...
-Semmi de,gyere mostmár menjünk.-felpatantam,és elindultam lefelé,nyomomban Eli-vel.
-Oké.-sóhajtott.
-Siess már.
-Oké oké.-emelte fel védekezően a kezeit.
-Oh várj itt.-gyorsan felszaladtam,majd a szekrényemböl elővettem egy másik bőrdzsekit.
Leszaladtam és Eli kezébe adtam.
-Illik a ruhához,és rajtam is az lesz.És este már hűvös van.-vontam vállat.
-Köszi.-mosolyogva bujt bele a ruhadarabba.
Kilépve a házbol már hallatszott a hangos zene.
Eli ment elöl.Benyitott.A ház már nagyábol tele van.Egy csomó egymáshoz dörgölőző pár van.De vannak a suli ribik,akik a fiuk előtt teszik magukat,és úgy rázzák magukat,hogy már nézni is fáj.
A levegőben cigifüst,izzaccság,olcsó dezodor és alkohol szag kering.
Eli megtorpan.És csak egy hejre néz.Követem a tekintetét,és meglátom azt amit ő vagyis inkább akit ő.A konyha mellett Dylan és Ashton,meg valami másik srác beszélgetnek.
-Ne nézd olyan feltűnően.Gyere menjünk a konyhába.De előbb,vedd le a bőrdzsekit.-mindketten leveszük,és felakasszuk.
Mikor már majdnem ott vagyunk a konyhánál,megszólalok.
-Te Eli,a szüleidnek milyen az alkohol készlete.-kérdésemre elneveti magát,amivel magáravonja Dylan,Ashton és a másik srác figyelmét.
-Elég gazdag,miért?
-Nem szeretem a sört.Whiskey párti vagyok.De a Tequila sem rossz.-kacsintok barátnőmre.
-Mázlid van.Az van bőven,és nem tünne fel senkinek,ha eltünne egy üveggel.
Odahajolok Eli füléhez.
-Ne nézz jobra,de Dylan le sem veszi rólad a szemét.-súgom neki.
-Tényleg.Hogy nézek ki?És a hajam?-bombáz rögtön a kérdéseivel.
-Tökéletes na gyere,rám fér egy kiadós buli.
A konyhába érve Eli megmutatja hol a pia készlet.Kinyitom a felsőszekrényt és vagy 10 Whiskey tárul a szemem elé.De van itt Tequila,Rum,Ginn és minden féle finomság.Félre értés ne essék,nem vagyok alkesz,csak jó a stílusom alkohol terén.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bonyolult szerelem
Romansa//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...