A ház amiben a buli van nincs messze az otthonunktól,ezért gyalogolunk.Eli és Dylan kézen fogva mentek előttünk,Adam meg Lucas mögöttünk.November vége felé járunk,még sincs annyira hideg.Érzem ahogy Lív összekulcsolja az ujjainkat,és úgy megyünk tovább.
-Olyan rosz előérzetem van.-mondta Lív,amikor már közel voltunk a házhoz.
-Figyelj,ha nem tetszik valami akkor csak szólj és eljövünk onnan jó?-néztem rá.-Nem akarom hogy neked rossz legyen.-nyomtam egy puszit a homlokára.
-Rendben,szólok.-mosolygott rám.Orr piercingje megcsillant az utcalámpák fénye miatt.
Már hallani lehetett a hangos zenét.Amikor odaértünk a szokásos látvány fogadott.Vannak akik kint meszélgetnek,alszanak a fűben,vagy esetleg hánynak.Bent sem jobb a helyzet,de mégis tűrhetőbb.Egyszer sem engedem el Lív kezét,az kellene nekem hogy el keveredjen tőllem.
A cigi és az alkohol szaga teng a levegőben egy kis olcsó dezodor szaggal meg spékelve.
-Szia te szépfiú.Eljöttél te is?-hallottam meg egy nyivákoló hangot.Felékapom a fejemet,Lívvel együtt.
-Szia ömm....-mi is a neve?
-Karen.-ugy látszik nem zavarta hogy még a nevére sem emlékszem.-Megismételhetnénk azt,amit szoktunk.Olyan régrn volt már.Mi lett veled?
-Ki nyílt a szeme és rá jött hogy jobb az ha egy lány 85%-a nem szilikon,meg smink.Kisanyám,mutass magadon egy pontot ami igazi.Na látod?Olyan mint az elrejtett sziget a térképen!-Olivia kicsit sem fogta vissza magát.Ha nem fognám a kezét,szerintem már rég meg tépte volna Karent vagy kicsodát.Emlékszem rá,úgy nyög mint egy sípoló kutyajáték.Ki lyukad tőlle a dobhártyám.
-Hogy mondod?-jaj ne.
-Ja hogy így nem érted meg?Akkor mondom máshogy.Nem akarlak látni Ashton közelébe,de még az enyébme se.Olyan fasz szagú a szád,hogy meg kérdőjelezem hogy fasz,vagy kanál járt többször a szádban.-köpte felé a szavakat.Mit ne mondjak,szókimondó.Páran felénk fordultak,és nézték az eseményeket.-Attól még,hogy egy csomó pasi a lábad között köt ki nem azt jelenti hogy a külsőd miatt,vagy a tehetséged miatt amit az ágyban nyújtasz.El mondjam miért?Mert egy könnyű vérű kis nőcske vagy,aki minden második palinak szétnyitja a lábát.Na huzz el.-Karen úgy is tett ahogy azt Lív "parancsolta".
-Hát,azt legalább tudjuk hogy a gyengédség nem a te reszortod ha féltékeny vagy.-vigyorogtam rá,amit ő nem nézett jó szemmel.
-Igyunk valamit.-húzott magával.
Olivia szemszöge :
Teljesen felcseszte az idegeimet ez a...Karen.Nem is értem hogy Ashton hogy lehetett vele,még ha egy ágyban is.Mit hisz,attól még mert szilikont rakat,festi magát mint az állat és látszódik a rózsaszínű fehérneműje övé az összes pasi?Szánalmas.
Amikor megtaláltuk a konyhát elvettem egy piros poharat és töltöttem bele egy kis Tequilát.Ashton is így tett.
-Ne tagadd,hogy élvezted a helyzetet.-néztem Ashtonra,miközben felültem a púltra.
-Eszem ágában sem volt tagadni.-vigyorgott.-De jobban örültem volna egy kis cica harcnak.Aminek az a vége hogy én leszek a nagy hős,és a jutalmam veled egy közös fürdés.-vigyora még nagyobb lett.
-Hülye.-csaptam gyengén melkason egy mosoly kiséretében.Egy közös fürdés tényleg nem hangzik rosszul...
-Csak kanos.-hajolt közelebb.
-Most sajnálnom kellene téged?-mondtam ügyelve arra,hogy ajkaink minden egyes szónlá súrolják egymást.
-Nem ártana.-csókolt meg végül.
Ashton szemszöge :
Nyelvem bejutást kért tőlle,amit ő habozás nélkül meg is adott.Éreztem ahogy a nyelvpiercinge hozzáér az én nyelvemhez,ami nem mondom eléggé begerjesztő.Egyre szenvedélyesebb a csókunk,de ez nem zavar minket.Egyik kezem a derekán,míg a másik az arcán van.Az ő kezei a nyakamat ölelik körül.Közelebb húzom magamhoz,és a nyakára tapasztom a szám.El kezdem neki kiszívni,ez szerintem nállunk már egy hagyomány.Nekem is van egy két folt a ma délutánnak köszönhetően,legyen neki is.
Halkan felnyög,és a hajamba túr.Ujra az ajkaira tapadok.egy kis idő múlva elválunk egymástól.Mindketten zihálunk,és ott díszeleg mindkettőnk nyakán a másikunk nyoma.Kicsit zihálva nézünk egymásra.
-Táncolunk?-kérdezi.
-Igen,gyere.-azzal leemeltem a púltról.
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...