A nap nagyon hamar elment.Karácsonyi filmeket néztünk.Volt minden fajta.Vígjáték,romantikus és horror.
Felfaltunk minden mézeskalácsot,és nem tudom hány bögre kakaót csinálunk magunknak és egymásnak.
-Örülök hogy veletek tölthetem a karácsonyt srácok.-szólaltam meg a Grincs című film végén.
-Mi is őrülünk.Nem is tölthetnénk most jobb helyen mint itt.-mosolygott Eli Dylan mellől.
-Ki fáradt?-kérdezte Ashton.
-Szerintem mindannyian.-mondta Lucas.
-A szobák fent elő vannak készítve nektek.-mondtam,miközben feláltunk az eddigi helyünkről.
Már elköszöntünk mindenkitől,és mi is a szobám felé vettük az irányt.Oda szeretném adni Ashtonnak az utolsó "ajándékát".
Miután becsuktuk az ajtót,Ashton felé fordultam.
-Álmos vagy?-kérdeztem miközben közeledtem felé,ő hátrálni kezdett,majd az ágyra esett.
-Nem,cseppet sem.-mondta,miközben egy kicsit felgyorsult a légzése.Talan tudja mit akarok?Nagyon valószínű.
-Ennek örülök.Csak mert van egy befejezetlen ügyünk.-az ölébe ülve ajkaira tapadtam.Eldöntöttem az ágyon,és elváltam tőlle.-Készen állok.-súgtam a fülébe.
Ashton szemszöge:
-Készen állok.-súgta a fülembe,amitől kirázott a hideg.
Tudtam,hogy még nem volt úgy együtt senkivel,és nem fogok kertelni..Rohadtul örülök neki,hogy én lehetek neki az első.
-Biztos?Mert ha én egyszer elkezdem,nem fogok tudni leálni.-néztem a szemébe.
-Biztos.-majd ismét ajkaimra tapadt.Én éreztem magam a legmázlistábbnak.A világ leggszebb nője a barátnőm,és én leszek neki az első.
Fordítottam a helyzetünkön.Én voltam felül,és ő alul.Csak annyi időre váltunk el egymástól,amíg kibujtattam az atlétájábol,ő meg a pólómból.Egy percre megáltam gyönyörködni.Ma reggel is volt alkalmam látni őt,de a többiek mindig jókor időzítenek.
-Gyönyörű vagy.-súgtam a fülébe.Imádtam benne,hogy nem szégyellős.
Nyelvünk erotikus táncot járt,a kezem pedik felfedező útra indult Liv testén.Bőre puha,nagyon puha.Kezem elért a nadrágjához.Lehúztam rólla.Ez a lány tényleg gyönyörű.Levettem magamról is a nadrágot.
Puszikkal kezdtem behinteni a testét.Néhol meg is szívtam,lilás pirosas foltokat hagyva a nyakán,a melle alatt a hasán,a combján.
-Szabad?-utaltam arra,hogy megszabadíthatom-e a számomra akadályt jelentő fehérneműtöl.
-Igen.-lihegte.
Ez a lány mindenhol tökéletes.Szó szerint.Sok lánnyal voltam már,de azok a lányok nem értek fel Livhez.
Olivia szemszöge:
Hirtelen megéreztem a nyelvét nőiességemen.Az érzésnek köszönhetően egy nyögés szökött ki az ajkaim között.
-Anyám,még a hangod is gyönyörű.-mondta vágytol elködösült tekintettel.
Nem sokkal később megéreztem magamban az egyik ujját,amitől ismét felnyögtem,csak most egy kicsit hangosabban,később pedig betette még egy ujját.Kicsit feszített,de Ashton elvonta a figyelmemet.Az alhasamnál jól eső,bizsergést éreztem.Éreztem hogy közel vagyok az orgazmushoz,amikor Ashton abbahagyta.
-Ashton.-szóltam rá levegő után kapkodva.
-Nem szépségem,nem a nyelvem által fogsz el menni elősször.Azt garantálom.-hajolt felém,és ismét vad csókba kezdtünk.Ez a csók vággyal volt tele.
Egy pár másodpercre elhajolt,és ki vett a fikókombol egy kotont.Hogy került az oda?
-A multkor hoztam.Tudod,fő a felkészültség.-kacsintott.
Lehúzta magárol a boxerét.Megpróbáltam nem arra gondolni hogy szét szakadok már a látványátol is.Normális ez a nagy méret egyátalán?
A kotont a fogaival kibontotta,és magára görgette.
Ismét fölém hajolt,és mélyen a szemembe nézett.
-Biztos?-kérdezte.
-Biztos.Bízom benned.-ajkaimon éreztem az övét,ezen a napon már nem tudom hanyadjára.
Éreztem,hogy alulról lassan tolja be magát,bár még így is nagyon fájt.Megpróbálta el terelni a figyelmemet apró csókokkal és nyugtató szavakka.
Egy pár percig csak mozdulatlanul voltunk,és várt.Várt rám,arra hogy mikor adom a tudtára hogy mozoghat.Pedig Ashton egy türelmetlen ember.Amikor már nem fájt,bólintottam hogy a tudtára adjam hogy mozoghat.
Lassú,türelmes mozdulatokkal kezdte.Aztán el kezdett gyorsítani.A szobát nyögések és sóhajok töltötték be.Még soha sem hallottam a nyögésénél jobb hangot.
-É..Én mindjárt...-lihegte Ashton.
-Én is...-lihegtem ugyan úgy.-Szeretlek.
-Én is szeretlek.-egy pár másodperc múlva együtt mentünk el.Még lökött párat,majd legörbült róllam,és a táhára feküdt.Lehúzta magárol a gumit,és összebogozva az előre odarakott zsepire rakta.
-Ez...Fantasztikus volt.-lihegett.
-Igen..Tényleg az volt.-magához húzott,és megcsókolt,utánna betakart minket.
-Meg bántad?-nézett rám.
-Nem.Egy cseppet sem.-ismét megcsókolt.
-Ez egy jó karácsonyi ajándék volt.Sőt,a legjobb.-mondta mosolyogva csukott szemmel.
Én átkaroltam a mellkasát,és becsuktam a szemeimet.Az engem simogató kezére koncentráltam.És így nyomott el az álom minket.
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...