Ashton szemszöge
Mind a hárman egy hálós hintába ültek,jobban mondva feküttek.Az első ember akin megakadt a tekintetem,az Liv.Még így,csatak részegen is gyönyörű.
-Hú haver,ezek aztán tele vannak.-húzta el a száját Dylan.
Olivia szemszöge
-Szerintem már én is sokat ittam.-állapítom meg,mivel már nem csak Dylant látom.Mi lehetett a Whiskey-ben?
-Egyetértek.-mondta három férfi hang.
A következő pillanatban már nem fekszek,hanem valaki válláról ézem a számomra nagyon is ismerős cipőt.
-Nem akarom hogy te vigyél.-jelentettem ki lassan az alkohol miatt.-Le fogok repülni.Vagy esni?-kezdtem el gondolkozni.
Hallottam ahogy Eli és Adam valamin röhögnek.
-Menj vissza te bunkó,kisállatkát akartunk lopniii.-nyavajgok a vállán Ashtonnak.
-Minek?-szólal meg most elősször,mióta elindultunk.
-Mert miért ne?-adtam meg a számomra értelmes kérdéses válaszomat.
-Nem kicsit vagy részeg.-állapitja meg.
-Biiizooony.-húzom el a betűket.-Mindig is ilyen izmos volt a hátad?-ha nem lennék részeg,ezt nem kérdeztem volna meg.
-Igen.-le merném fogadni,hogy mosolyog.
Hirtelen valami oltári baromság jutott az eszembe.Nem tudom hogy hogyan,de eszembe jutott.
-Áuu.-kiáltott fel Ashton,amikor megharaptam a hátát.Heves reakcióján felnevettem.Bár nagyon kicsi hiányzott ahoz hogy a földön landoljak de sebaj.
-Mi az haver?-kérdezte meg tőlle Dylan,vagy Lucas?Nem tudom.
-Megharapta a hátamat.-utalt rám.
Ezen mind felnevettek.
-Meg mondtam hogy tegyél le.
-De ki gondolta hogy meg fogsz harapni?-morogta mint egy kutya.
Végül ugyan úgy a vállán vitt el...nem tudom hova.
Csak azt éreztem,hogy valami puha van alattam.Az engem körül ölelő ágynemünek Ashton illata volt.Az ő ágyában vagyok?Sokat nem gondolkoztam rajta,mert elnyomott az álom.
Ashton szemszöge :
Oliviáékat inkbább hozzánk vittük,hogy tudjunk rájuk ügyelni.Elit a saját szobájába,Adamet meg egy vendégszobába vittük.Lív az ágyamban fekszik.Az arca érzelemmentességet sugal.
Ujjaimmal végigsimítom szép arcát.
Vajon meg fog bocsájtani valaha?
Folyton ez a kérdés járt a fejembe.Átöleltem a részegen alvó lányt,és megpróbáltam elaludni.
Reggel amikor felkeltem,Olivia még aludt.Ugyan úgy voltunk,mint ahogy elaludtunk.Megpróbálom kiélvezni azt hogy a közelében vagyok,mielőt még ellökne magátol,megint.
Elkezdett mocorogni,majd felém fordult.Szemeit kinyitotta.Elősször értetlen,majd dühös tekintettel nézett rám.
-Remek.-morogta majd ujra a másik irányba fordult,és a takarót a fejére húzva próbált ignorálni engem.Kemény dió ez a lány...
Furcsálló tekintettel néztem a másnapos lányra,aki legurult(?) az ágyról.A takaró lekerült rólla,de ő tovbáb gurult az ajtóig,onnan pedig négykézláb mászott.Én felültem,és onnan néztem,miközben nevetésemet próbáltam visszatartani.
-Á,szia Adam.Te itt?-hallottam meg Lív rekedtes meglepődött hangját.
-Aha,kicsit sokat ittunk a minap.-hallottam Adam szenvedő hangját.
-És miért fekszel a padlón?
-Mert jóóó hideg.-húzta el az "ó"betűt.-Miért vagy négykézláb?-terelte a témát.Lassan feláltam az ágyból,és az ajtóhoz igyekeztem.Adam tényleg a padlón feküdt,és Lív is készült lefeküdni.
-Mert tegnap sokat ittunk.-válaszolt frappánsan Adamot idézve.
-Szarul vagy mi?
-De még mennyire.Tényleg jóóó hideg a padló.-élvezte ki a padló hidegségét a lány.
-Szuper,két másnapos fekszik a szobám előtt,a padlón.-ők le se szarva amit mondtam tovább fetrengtek.
-Szuper,egy köcsög áll a szobaajtóban.-szólt be Lív.
-Sajnálom oké!?-néztem Lívre megbánó tekintettel.
-Ne kiabálj.-nyöszörgött Adam.
-Hát.-adott igazat a fiúnak Olivia.-Inkább vidd a barátnődet randizni,és nyomd le a nyelvedet a gyomrába,hátha megtalálod az agyadat.-morogta,majd karját átvetette Adam hasán és becsukta a szemeit.
Szuper.Nem csak hogy másnaposak,még hisztisek is.És nagyon beszólogatós kedvükben vannak.De jogos.
-Emma nem a barátnőm,csak...-leakartam vezetni a feszülcségat ami felgyülemlett bennem amikor megltálak zihálva,kipirosodva Adam mellett akiről akkor még nem tudtam hogy meleg.-fejeztem be a mondatot magamba.
-Csss.......Aspirint...Mooost.-motyogta Adam.
-Még egy kicsit hütsük magunkat.-morgott Olivia.
Fél órával később mind az ebédlőasztal körül ülünk.Adam és Lív a fejüket az asztalra hajtották,mondván hogy hideg.Ezután Lizy is ezt csinálta.Mi Lucassal és Dylannel őket néztük.Idegesít hogy Olivia ignorál.
-Kávét valaki?-törte meg a csendet Dylan.Mindhárman morogtak valamit,amit Dylan igennek vett.A kávéfőzőhöz lépve elkezdett kávét csinálni.
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...