Csütörtök van.A fiúkkal,azaz Ashtonnal,Lucassal és Dylannel egyre jobb a kapcsolatunk.Egyre többet lógunk együtt.Néhány lánytól kapok még néha féltékeny pillantásokat.De miért?Ja megvan.Mivel Ashton megállás nélkül csapja a szelet.Persze viccből,szerintem...
Folyton átkarolja a vállam a folyosákon,és a fülembe súg amitől kiráz a hideg.Dylan és Eli nagyon cukik együtt.De komolyan...néha már TÚL nyálasak.
Lucas meg csak....elvan.Mondjuk elég furcsán áll a lányokhoz.Mindig amikor szünetben odajön egy csaj mondjuk Lucashoz,ő távolságtartóan viselkedik.Ez természetesen rám nem igaz.Ő a második legjobb fiú barátom,persze Ashton után.Perverz megjegyzések és flörtök ide vagy oda,legjobb barátomként tekintek rá...talán.
Most lett vége az első órámnak.Én a padomon ülök,és az előttem lévő székben Lucas ül.A fejét a térdemre hajtja,én pedig a haját fésülöm az ujjaimmal,és parkettába fonom,aztán kibontom.Imádom a haját.Mondjuk Ashtonét még jobban,de az övé nem jó befonva.Plusz Ashton most mellettem ül,és nézi amit csinálok.
-Nekem is csinálhatnád ezt.-mondta durcásan,mint egy gyerek.
-0-24-ben ezt csinálom.-néztem rá.
-Igaz....De attol még csinálhatnád.-vonta meg a vállát
-Ó Ashy ha szeretnéd én csinálok neked amit csak akarsz.-hallottam meg egy rikácsoló hangot.Emma Anderson.A suli fő-fő ribanca.Rá van kattanva Ashtonra.Akit kioktattam lányt kedden,az az ő egyik csicskása volt.
-Inkább megvárom Liv-et.-fintorgott.Ja igen,kaptam tőlle véglegesen is egy becenevet.Csak ő hívhat így.Ha más így hív,rászól,de ez engem nem zavar,belém is belém rögződött.Én is rá szólok ha valaki,aki nem Ashton Livnek hív,hogy azt ne tegye.
-De miéért.Amióta itt van fel sem hívsz,felém sem nézel.-biggyeztette le a száját,miközben felém bökött a macska karmaival.
-Emma,senki nem kíváncsi rád.-forgatom meg a szemeimet.
-Én bárkit megkaphatnék,hogy lehet,hogy neked pont ő kell?-nézett rám lenézően.
-Tudod Emma,az olcsó árut viszik mint a cukrot.Úgyhogy ezzel nem dicsekednék.-néztem rá.
-Hogy merészeled te kis...-emelte a kezét egy pofonra,de Ashton lefogta a kezét.-Ashy,Ashy ez fáj.-nyafogott,de hiába,Ashton alig ha hozzáért.
-Huzz innen.-mondta neki ridegen.Emma hátradobta a haját,és sértetten hátatfordult.
Lucas visszarakta a térdemre a fejét,és hagyta hogy a haját fonjam.
-Na,milyen filmekre vetted meg a jegyeket?-néztem Elire.
-Ömm...2 akciófilmre,2 horrorra és egy romantikusra.-nézte meg a telójá.
-És mi a címük?-kérdezte a barátja.
-Az meglepetés.-vigyorgott.
Egy fejet éreztem a combomon.A fej tulajdonosára néztem.A felsőteste a mi padunkon van,de a lába a szomszébpadon.Az amúgy is Eli és Dylan padja.
-Nem adod fel,igaz?Egész nap a hajadat túrom.-forgattam meg a szemem.Egyépként egyátalán nem zavar.Sőt,jól esik,hogy enyire ragaszkodik ahoz,hogy a hajába túrjak.Jobb kézfejemet a hajába vezettem,és ujjaimmal játszottam vele,de előbb még bekötöttem Lucas haját.
-Sokkal jobb így a hajad,de tényleg.-nézte meg Eli a "művem".
-Igen,tényleg.-nézett rá Ashton.-Na most már én jövök.-fogta meg a kezem,és tette a hajára,mivel időközben elvettem,hogy megigazitsam Lucas haját.
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...