Tiszta liszt a konyhám,nincs olyan pont a nappaliban amit ne töltene be a pattogatott kukorica,tojás folyik a hajambol,és még a pihe puha zoknim is tiszta tojás.Szóval igen,elég tartalmas délelőttöm volt.
De kezdjük az elejétől.Miután megittuk a kakaót,feldobtam az ötletet hogy süssünk mézeskalácsot,mivel hát karácson lesz.El is kezdtük.Addig Ashton csinált popkornt.
Segítség kellett volna,mivel még a tészta sem tartott sehol szó szerint,és meg kértem hogy keressen nekem mézeskalács formát,de ő a pulton ülve figyelt minket és ette a kukoricáját.
Aztán Adam megdobta liszttel,és azt mondta hogy ha nem segít többet kap.Erre már tényleg elszabadult a pokol.Ashton a pattogatott kukoricával dobálózott,Adam meg egyre több és több liszttel.Amikor körülnéztem kész káosz volt.Adam anyiban megkönnyítette a dolgom hogy csak a konyhán belül dobált lisztet.Annyira lefagytam,hogy a kezemből a tojás,ami a zoknimra is "ráfröccsent".Hol nevettem rajtuk,hol pedig rájuk szóltam.És hogy hogy lett tojásos a hajam?
Ez Ashton érdeme.
-Olyan tiszta vagy.-erre fogott egy tojást,és a fejemre csapta.
-Ezt.Meg.Bánod.-tagoltam neki,miközben egy tojást vettem a kezembe.
Fél órával később mind hárman ott ültünk a konyha padlóján,és nevettünk.A két fiú fehér volt a liszttől,én meg tojásos fejjel,enyhén lisztesen ültem köztük.
Délutánra már nagyábol végeztünk a takarítással,már csak mi voltunk mocskosak.
-Van itt ruhátok igaz?-fordultam a Ashton fiú felé.
-Még valamikor nem is olyan régen hoztam magamnak ide ruhát,ugyhogy biztos van.-mondta Ashton.Adamet pedig tudom hogy van itt cucca,mivel én pakoltam neki be a táskába.
-Rendben,mindenki menjen füfödjön meg,van három fürdő.Pont hárman vagyunk úgyhogy tökéletes.-csaptam össze a tenyeremet.Én a szobám fürdőszobájába mentem,és levettem a szennyesemet.El felejtettem viszont váltóruhát behozni magamnak.Egy szál fehérneműben lopakodtam ki.A szekrényemből kivettem egy nagy fekete pólót,egy rövid szürke nadrágot és fehérneműt.
A melegvíz szószerint megváltás volt.Lemostam magamról mindent,és hajat is mostam.Tojáshéjakat szedtem ki a hajamból,miközben a lisztet mostam le az arcomról.
Tisztán léptem ki a zuhanyzóbol.Felvettem a kikészített ruhákat,és a vizes hajamat most nem szárítottam meg,csak kiengedve hagytam.
Mire a nappaliba értem a fiúk addigra már takarítottak.Elég jól haladtak,ezért csendben leültem a kanapéra,és onnan néztem őket.
-Hát te mit lazsálsz?-szólt felháborodottan Adam.
-Ti kezdtétek,ti is fejezitek be.-mondtam,miközben a kanapérol elvettem egy darab popkorn darabot,és megettem.
Ashton hol engem nézett hol pedig a lisztet söpörte a konyhába.
Mire a fiúk végeztek,addigra már teljesen eluntam az életemet.
Holnap karácsony,nincs mézeskalács készítve és nem tudtam minden ajándékot becsomagolni.
Azon gondolkodok,hogy most kezdjek neki újra a mézeskalácsnak,vagy ne?
A fiúk kidőltek a kanapéra,én pedig felpattantam és a-tiszta-konyha felé vettem az irányt.
-Mit csinálsz?-kérdezte Ashton.
-Újra nekifogok a mézeskalácsnak...-már épp befejeztem volna a mondatomat,amikor a fiúk egyszerre kapták felém a fejüket.
-Segíthetünk?-kérdezték egyszerre.
-NEM.-kaptam feléjük a fejemet ilyedten.-Vagyis...nem kell köszönöm.
-Rendben.-vigyorogtak.
Én a konyhába sürögtem forogtam,és a fiúknak megtiltottam hogy a konyhába jöjjenek.Ha kellett nekik valami,én adtam ki nekik.Nem kell nekem még egy csatatér.
Estére sok szép mézeskalács készült,és a fiúk rögtön neki is estek.Még jó hogy tényleg sok készült.
Miutná teleették magukat Adam elvonult hogy lepihenjen,és mi is ezt tettük.Az ágyamban feküdtünk,és a tévén néztünk egy filmet aminek a címére sem emlékszem,de már a felénél bealudtam.
-Szeretlek...-motyogtam félálomban.
-Én is téged.-lágyan megpuszilt,én pedig elaludtam.A biztonságot nyujtó karjaiban.
Sziasztoook.Nagyon sajnálom hogy sokat kellett várnotok erre a fejezetre,de megpróbálok minél sűrűbben részt hozni nektek.Remélem nincs harag,puszi nektek.<3<3<3
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...