16.Fejezet

4.9K 166 8
                                    

Olivia szemszöge :

Csengettek.Ez biztos Eli lesz.Lerohantam a lépcsőn,majd ajtót nyitottam.Hát....nem Eli jött,de legalább Adammal is tudok csajosan beszélgetni.

-Eli hol van?Nehogy azt hidd hogy nem örülök neked,mert nagyon is...-kezdtem gyorsan magyarázkodni.

-Semmi baj.Eli büntetésen van.Összekapott Emmával a folyosón.

Ez,fura.Eli nekitámad Emmának?Kár hogy nem láttam.

-Ne agódj van felvétel.-nyugtat meg Adam.Ettől már feldobódom.

Vagy háromszor megnéztem,és mindig elnevetem maga Emma reakcióján.Az ellőtte való beszélgetés nincs felvéve,csak hogy Emma valamit mond,amit nem lehet érteni,és Eli ráugrik.

-Ashton mondta hogy vegyelek rá,hogy beszélj vele.-mondta amikor már az ágyamon feküdtünk,és lalógattuk a fejünket.

-Nem fog menni.Amugy meg nem kell magyarázkodnunk egymásnak.Barátok vagyunk.Vagy talán már azok sem az üzenete után.Nincs joga ahoz hogy játsza a féltékeny barátot.Nem fogok egy barátságot feláldozni azért,hogy elcsábítson,és utánna rongyként eldobjon.-mondta egyre dühösebben,de nem tudom miért.

-És,szereted?Ha lenne esélye rá,hogy együt legyetek akkor azt megadnád neki?-ez hogy jön ide.

-Nem tudom.-válaszolom.

-Mit nem tudsz?-ez kezd kicsit fura lenni.

-Hogy tudnék-e egy olyan emberrel lenni,aki bármelyik percben eldob egy jobbért.Hogy a testemért szeretne,vagy azért,aki vagyok.Amióta itt vagyok minden lány arrol beszél hogy Ashton igy megbaszta őket,Ashton úgy megbaszta őket.De hogy jön ez ide?-kérdeztem rá,kissé mérgesen.

-Jó,jó nyugi.-valamit nyomkodott a telefonján.

-Te ezt felvetted?-húztam fel a szemöldököm.

-Mi?Nem.-mondta gyorsan.Túl,gyorsan.

-Hát oké.-tettem úgy,mintha elhinném.Ujra a plafont kezdtük bámulni.Amikor Adam nem számított rá,elvettem a telóját,és a fürdőbe rohantam.

-Hé,ez nem ér.-mondta az ajtó túloldalárol.

Tudom nem szép,de megnéztem az üzeneteit Ashtonnal.

Ashton:Akkor beszélsz vele suli után?

Adam:Igen,de nem miattad hanem miatta.Nagyon megbántottad,főleg az üzenettel.Hogy nézhetted ki belőle azt hogy csak úgy megdugatja magát bárkivel.

Ashton:Figyelj,fejmosás nélkül is tudom hogy elrontottam.

Adam:*20 perces hangüzenetet küldött*

Már kapcsoltam volna ki Adam telóját,de ekkor megjelent Ashton neve a képernyőn.

Én ilyedten pattantam fel,és nyitottam ki az ajtót.Nem messze Adam várts hogy kijöjjek.Én a kezébe nyomtam a telefont.

-Mi?...-ránézett a telefonra.-Jaaa.-felvette.-Szia...Igen itt van...Nem,nem adhatom...Azért mert bem akar veled beszélni...Azért küldtem hogy tisztába legyél a dologgal...Nehogy ide gyere...-mondta rémülten.-Rendben,átadom...Nem Ashton,tényleg meleg vagyok...Szia.-forgatta a szemeit.

Ashton szemszöge :

Dylan forgószékén ülök,és a plafont nézem,míg ő az ágyan van,és nézi,ahogy feltűnően szenvedek.Ő is unatkozik így Eli nélkül.Egymáshoz nőttek,gondolom Eli is majd meghal az unalomtól.Lucas pedig...Dylanék hűtőjét rámolja.

A telefonom csipogására kapom fel a fejemet.

Adam : *20 perces hangüzenetet küldött*

-Ashton mondta hogy vegyelek rá,hogy beszélj vele.-hallottam meg Adam hangját.

-Nem fog menni.Amugy meg nem kell magyarázkodnunk egymásnak.Barátok vagyunk.Vagy talán már azok sem az üzenete után.Nincs joga ahoz hogy jácca a féltékeny barátot.Nem fogok egy barátságot feláldozni azért,hogy elcsábítson,és utánna rongyként eldobjon.-hadarta Olivia haragosan.

-És,szereted?Ha lenne esélye rá,hogy együt legyetek akkor azt megadnád neki?

-Nem tudom.-válaszolta.

-Mit nem tudsz?-jött a kérdés Adamtol.

-Hogy tudnék-e egy olyan emberrel lenni,aki bármelyik percben eldob egy jobbért.Hogy a testemért,vagy azért,aki vagyok.Amióta itt vagyok minden lány arrol beszél hogy Ashton igy megbaszta őket,Ashton úgy megbaszta őket...De hogy jön ez most ide.-ez egy kicsit szivenütött,főleg hogy ezt gondolja.De nem hibáztatom.

-Jó,jó nyugi.-nyugtatta az egyre idegesebb Oliviát.

Ennyi volt a hangfelvétel.Dylan és Lucas-aki időközben abbahagyta a hűtő kiürítését-lélegzetvisszafolytva nézték a reakciómat.

Muszály felhívnom Adamet.

Futott át az első gondolat az agyamon.

Egy pár másodperc múlva fel is vette.

-Szia

-Szia,Liv ott van?-reméltem hogy ezt meg tudom vele beszélni.

-Igen itt van.

-Odaadnád neki a telefont?-kérdeztem reménykedve.

-Nem,nem adhatom.-gondolhattam volna.

-Miért?

-Azért mert nem akar veled beszélni.

-Miért küldted el a hangüzenetet?-tényleg érdekel.Nem értem miért küldte el.Hogy fájjon?

-Azért küldtem hogy tisztába legyél a dologgal.-így már értem.

-Muszály beszélnem vele.Odamegyek.-áltam fel a székből.

-Nehogy ide gyere.-mondta rémülten.Inkább visszaültem.

Sóhajtottam.

-Mond meg neki hogy sajnálom.-mondtam,és így is gondoltam.

-Rendben,átadom.

-És...mi van ha nem is vagy meleg?Mi van,ha csak azért mondtad hogy ne verjelek meg.Akarsz valamit Oliviátol?-kérdeztem dühösen.Végül is ez is egy lehetőség.

-Nem Ashton,tényleg meleg vagyok.

-Remélem is.-morogtam.-Szia.

-Szia.-tette le Adam.

-Na?Tényleg meleg,vagy csak eljátsza?-tartotta vissza a nevetést Dylan.Lucas csak nézett a válayzt várva.

-Tényleg a fiukat szereti.-morgom.

Dylan elnevette magát,annyira hogy már a könnyei is folytak.Lucas csak a fejét rázva mosolygott.

Tök jó barátok!Nem?

Bonyolult szerelemWhere stories live. Discover now