Szélsebesen pattantam ki az ágybol.Ma lesz az első napom a suliba,és nem,nem azért sietek mert alig várom,hanem mert késésben vagyok.
30 perc mulva lesz nyolc.Gyorsan felvettem egy fekete alapon tüzes haspólót,egy neccharisnyát,és egy fekete szaggatott farmert.
Hajamat csak kifésültem.Sminkel nem szarakodtam anyit,csak kifestettem a szempillámat,csináltam egy tust.
Lesiettem a konyhába,és a hűtőn a szokásos cetli volt.
" Későn jövünk.Pénz a pulton."
Levettem és összegyürtem.Ránéztem a telefonomra.7.45
15 perc alatt sikerült elkészülnöm.Nem semmi.Gyorsan csináltam egy szendvicset,majd megettem és a pénzt magamhoz vettem a pultrol.
Felvettem a cipőmet meg a bőrdzsekimet,és már akasztottam is le a motorom kulcsát.Hátamra dobtam a táskám,és már mentem is.
A suli innen motorral 15 percre van,de nekem előbb be kell érnem.A sebesség korlátokat átlépve közelítettem az iskolának nevezett pokolhoz.
Az iskola parkolójához érve elég sok meglepett pillantást kaptam.Főleg,amikor levettem a sisakomat.
Nem értették hogy mit keres itt egy vadidegen.
Leszáltam a motorrol és a sisakomat fogva indultam a suli bejárata felé.
A bejárat előtti lépcsőn láttam a srácot,akit tegnap is,egy törcsivel a derekán.Ő is engem nézett,de én előre néztem,és mentem tovább.Megkerestem az igazgatói irodát,és bekopogtam.Miután hallottam egy halk "Gyere"-t,már be is nyitottam.
Ashton szemszöge :
A két legjobb haverommal,Lucas-al és Dylan-nel beszéltem,amikor a suli parkolójába egy motor parkolt.Ezt a motort láttam tegnap elmenni a szomszédbol.Tehát ő az új szomszédok lánya.Mindenki csendbe nézte,ahogy a motoros leveszi a sisakot.
Igen,ő volt az,akit tegnap láttam a szobájában,csak a bomba testhez végre arc is társul.Fekete haját egy kicsit megrázta,és le szált a motorrol.Kezében a sisakkal sétált a bejárat felé.Amikor a lépcsőhöz ért,egy másodpercre rámnézett,és aztán továbbment.
Becsöngettek,mi meg mentünk a saját osztályunkba.Amikor elfoglaltuk a helyünket,hallottuk,hogy mind az új lányrol beszél.
-Vajon szingli?
-Láttátok a tetkóit?
-És a pc-it?
-Ki lehet?
-Nagyon jó a stílusa.
És ehez hasonló kérdések és kilyelentések hangzottak el,amíg az Ofő be nem jött.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bonyolult szerelem
Romansa//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...