22.Fejezet

4.7K 160 12
                                    

Fáradtan vonszoltam el magam a szekrényemig.Törivel kezdünk.Pompás.

Kivettem a mai könyveimet és betettem a táskámat,meg a bukósisakomat.

-Szia.-hallottam meg magam mögött Eli hangját.A szivemhez kaptam,mert nagyon megilyedtem.Eli éberebb volt,mint valaha.

-Mi ez a nagy öröm?-nyomtam el egy ásítást,miközben a terem felé igyekezdtem a magam zombis tempómmal.

-Ashton tegnap óta azon van hogy rájöjjön ki az a Dante.-nevetett.

-És?-nem értem most mit szeretne.

-Nem tudja hogy Dante kígyó.Azt hiszi jársz valakivel.Olyan féltékeny volt,hogy inkább csináltam neki reggelit,és szószerint a szájába kellett tömni,hogy ne azt halgassam :"Miben jobb Dante mint én?Eli,mond meg te már láttad!".És ehez hasonlók.-forgatta meg a szemeit,de ott volt az ajkain az a szórakozott mosoly.

-Oh,értem.-leültem a helyemre.Eli a mellettem lévő padba ült,a hozzám közelebbi székbe.

A telefonomon nézegettem a képeket,és találtam egy csomót Danterol.Például van egy olyan kép,ahol a nyakamba van,vagy egy olyan ahol a derekamon.Imád rám tekeredni.Mondjuk evés közben inkább nem zavarom,még szükségem van a karomra.

-Te jó isten,az ott egy kígyó a derekadon?-hajolt a telefonomba Ashton.Az arca közel volt az enyémhez,és éreztem meleg lehelletét.Libabőrös lettem,és kirázott a hideg,jó értelemben.Meg mernék esküdni rá,hogy direkt csinálta.

-I-Igen.-válaszoltam.

-Tényleg őt láttam akkor amikor.....Mi is a neve?-gyors témaváltás azt meg kell hagyni,de legalább egy kucsit eltávolodott tőllem,és már nem volt rajtam az Ashton-köd,annyira.

-Dante.-vigyorogva néztem rá.Ő nem tudja hogy én tudom a kis féltékenységi durciját.Az arcán felismerés látszott,majd kezével a tarkóját vakargatta.Zavarban van?....Aranyos amikor zavarban van.

-Dante.-mondta maga elé.-Találó név.

-Bizony,még költözéskor vettem.-próbáltam a zavarát csillapítani a témaelterelésse.Sikerült is.

-És mivel eteted?-kérdezte kíváncsian.

-Fagyasztott egérrel.-szerintem megbánta hogy rákérdezett.Látszott hogy próbálja feldolgozni.Felnevettem reakcióján.-Mindig kifagyasztom,mielőtt odaadom neki,és nézem ahogy elfogyassza.-kicsit parán hangozhat,de így van.

-Rendben.Szóval ez a...Dante szabadon mászkál a szobádban?-nézett rám.

-Csak amikor otthon vagyok,bár van amikor kiengedem a terráriumból ugy hogy nem vagyok otthon.Te félsz a kígyóktol?-néztem rá.

-Mi?Én?Dehogy.-nagyon meggyőző próbált lenni,de csak próbált.

-Eli,Ashton fél a kígyóktol?-fordultam a lány felé.

-Szarik tőllük.-bólogatott.-De Dante nem bánt Ashton.Nem kell félni.

-Nem félsz tőllük mi?-néztem Ashra.

-Jó,talán egy kicsit.-forgatta meg azokat a gyönyörű szemeit.Mivan?-Nem félsz hogy megfolyt álmodban?

-Nem.-becsengettek,ezért előrefordultunk.Jött a tanár,és kezdődhetett az óra.

Én nem figyeltem,inkább a füzetembe firkáltam mindenfélét.A sok firka közül egy véletlen szerűen nagyon hasonlít a mellettem ülőnek a szemére.Elővettem egy zöld tollat,és végeztem néhány simítást az íriszen.Végyül kész lett a rajz.Nagyon hasonlít,bár nem tudom miért rajzoltam le.Nagyon szép szeme van az egyszer biztos.Még sokmindent firkáltam a füzetembe,de a szem volt a kedvencem.Szerintem majd kivágom,és bekeretezem.

Hallottam,ahogy kicsengetnek.Ashton meg akarta nézni miket alkottam,de nem akartam hogy lássa hogy a szemét rajzoltam le.Gyorsan becsuktam a füzetet.

-Milyen óra lesz?-néztam rá,miközben a padomba csúsztattam a firkafüzetet,a többi könyvre.

-Ömm...azt hiszem Biológia.-gondolkozott hangosan.

Jeee.Elővettem a padból a biosz cuccomat.

A szünetben Adammel és Lucassal beszélgettünk.Ők a pad felé fordították a széküket,Eliék meg egymással társalogtak.

Pittyegett a telóm,és megláttam Eli nevét.

Elibaba💞:Nézd,ezt tegnap csináltam Adamékról ⬇ :

-Aww-mondtam ki hangosan,miközben leírtam a válaszomat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Aww-mondtam ki hangosan,miközben leírtam a válaszomat.

Livibaby💞 :Awwww🥺 De Cukkkiiik.

-Miaz?Mi "Aww,,.-próbált utánozni Ashton.

-Mi?Ja?Semmi.-mentegetőztem.

Annyiban hagyta,de láttam hogy érdekli a dolog.A kontaktokhoz léptem,és a híváslistánál kikerestem Adamet,és beraktam ezt neki profilnak.Mostantól ha hív,ez a kép jelenik meg.Lucasnal a képen én vagyok és ő,ahogy én a padon ülök,és ő a térdemnek dőlve élvezi,pontosabban tűri,hogy a haját piszkálom.Arcunkon ott díszeleg az a nagy mosoly.

Miután beállítottam Adamnek a képét,a telefont zsebre tettem.

Arra a képre gondoltam,amit Ashtonnak állítottam be.

Azon is ketten vagyunk.Az iskola udvaron vagyunk,és ő az asztalon ül,én meg előtte a padon,és átöleli a nyakamat,az arca az enyémhez simul,és a kamerába mosolygunk.Ha visszagondolok erre az emlékre,a hasam görcsbe rándul,és mintha ujra érezném édeskés férfias illatát.

Ha visszagondolok erre az emlékre,a hasam görcsbe rándul,és mintha ujra érezném édeskés férfias illatát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Valahogy igy van a kép,csak azon a képen látszik Olivia arca,és a kamerába mosolyognak.Szerk.)

Ujra meghallottam a csengőt,ami kirántott a gondolataimból.Bejött a tanár  és elkezdődött az óra.

-Mindent pakoljatok le az asztalról.Válasszatok egy párt,bár ha lehet a padtársatok legyen,és mindjárt mondom a feladatotokat.-mondta a tanár és mindenki nekikezdett a beszélgetésnek.A tanár a papírjára irt valamit.

-Ashy.Pááár?-rikácsolt Emma,elhúzva az "á"-t.Eddig is utáltam ezt a csajt.De amióta smárolt Ashtonnal,és hergelte Elit,mégjobban utálom.

-Nem,nekem Lív a párom.-vágta rá kapásból,és a vállamat átölelte a karjával.

-De nem nagyon muszály padtársal lenni.-nyavajgott.

-Nem is azért akarom hogy ő legyen a párom.-mondta,miközben néha rám nézett.Csak nekem tűnt fel,vagy nem csak erre értette.Talán valamit üzenni akar.

-Na ha mindenkinek megvan a párja kezdhetjük a feladatot.-mondta a tanár túlkiáltva az osztályt.

Egy jó kis feladatnak nézünk elébe.

Bonyolult szerelemWhere stories live. Discover now