A napok csak teltek,és egyre csak közeledett karácsony.Már megkaptuk a téliszünetet is,és már büszkén kilyelenthetem hogy mindenki ajándékát sikerült beszereznem.
Eli mivel imádja a az ékszereket ő egy fehér alapon arany mintás ékszerdobozt kap,amibe vettem ékszereket.
Gyűrűket,nyakláncokat,karkötőket és fülbevalókat.Kap majd még egy rajzkésetet is,amit nem volt könnyű megvenni úgy hogy ő ne tudjon rólla.Adam listájárol mindent megvettem,és kap egy gitárt is.Sötétkék, a hangszer peremére az van írva hogy"a legjobbnak csak a legjobb jár",és ez van a dobverőkre és a deszkájára is írva mivel ez a kedvenc mondata.
Lucasnak egy kosárlabdát vettem,amin ott a kedvenc kosarasának az aláírása.Onnann ahonan rendeltem nem volt olcsó,de megéri.Vettem még neki pár fültágítót mivel nem árt a változatosság.
Dylannek egy pár nyakláncot vettem,meg néhány orr piercinget.És egy tetoválás utalványt is kap,mivel mondta párszor hogy gondolkozik azon hogy tetoválást csináltat.
Ashtonnak nagyon nehéz volt ajándékot találni,mivel hiába ismerem majdnem fél éve egyszerüen neki volt a legnehezebb az ajándékválasztás.
Mivel nem akartam egy fényképalbumot venni aminem a tartalmát csak akkor látja ha lapozgatja,ezért vettem egy naaaagy képkeretet és elmentem a könyvtárba hogy képeket nyomtassak belé.Nem kevés képpel távoztam mondhatom.Csoda hogy nem szóltak rám amiért egy csomó tintát elhasználtam.
A képeket úgy rendeztem el hogy mind látszódjon.Mi vagyunk rajta.Van olyan amin csak mi ketten,és van pár amin a többiek is rajta vannak.
És van még valami amit kap.A szüleivel Eli már lebeszélte és nem volt ellenükre.Eli mesélte hogy gyerekként Ashton nagyon vágyott egy kutyusra,egy szibériai husky kölyökkutyára.És hát...szeretnék neki venni egyet.Nem is olyan messze láttam egy menhelyet,és beszéltem a tulajdonossal hogy karácsonykor elvihetem e.Szerencsémre a tulajdonos egy vajszívű nő volt és azt mondta igen,és hogy reméli boldog karácsonya lesz az illetőnek akinek szánom a kutyust.Kislány egyépként.
Fekete fehér és szürke a bundája,a szemei pedig nagyon nagyon világos kékek,szinte már szürkék.
De azért a kis Mikeot sem hagytam ki.Neki egy videójékot vettem,és egy gamer fejhalgatót.Szokott a barátaival együtt játszani a gépen,és gondoltam hogy tetszeni fog neki.
Este van.A kanapén fekszem és a karácsonyfát nézem,amit Ashtonnal és a többiekkel együtt díszítettünk.A fele azzal ment el hogy Adamet kibogozzuk,ugyan is rábíztuk az égők kibogozását de sokkal rosszabb lett.Sokat nevettünk és még többet hülyéskedtünk.Ashtonéknál Eli már december elején nekikezdett a fának,tehát azzal már nem kell foglalkozni,de a lakásnak csak tegnap előtt kezdett neki.Anyáék elutaztak üzleti útra,bár ez nem meglepő.
Kopogtattak,nem vártam senkit mára,főleg nem ilyen későn.Kinyitottam az ajtót és a döbbenettől szóhoz se jutottam.
Adam ált előttem könnyezve,egy monoklival a bal szemén.Még a sötétben is látszott.Nem szóltam semmit,csak megöleltem,majd behúztam az ajtón és azt becsuktam.Ujra megöleltem és ő a vállamba fúrt arcal keserves sírásba kezdett.Én nyugtatni próbáltam.A fülébe súgtam és a hátát simogattam.
-Ssss,gyere.-vezettem a konyhába és a hűtőböl elő vettem a tejet,és gyorsan összedobtam egy kakaót,majd betettem a mikróba.Elővettem egy kis jégtasakot a fagyasztóbol és a szeme alá tartottam,amit átvett.
Ameddig melegedett a kakaó addig Adam mellé ültem és engedtem hogy a fejét a vállamra döncse,és már nem olyan keservesen,de sírt.Majd megszakadt a szivem szegény fiuért.Tudtam hogy csak rosszabb lesz ha rákérdezek,ezért próbáltam elterelni a gondolatait.Sosem láttam még így.Adam egy örök optimista,aki mindig megpróbál mindenkinek mosolyt csalni az arcára.Éppen ezért is fáj annyira összetörtnek látni,egy lila foltal a szeme alatt.Nem hiszem hogy az a baja hogy fáj a szeme,Adam erős srác.Ez valami más miatt van.
A mikró sípolással adta tudtunkra hogy végzett.Gyorsan kivettem a kakaót,nyomtam rá egy kis tejszinhabot és a nappaliba vettük az irányt.Leültünk a kanapéra és elé tettem a kakaót.Egy kis mosolyt sikerült felfedeznem az arcán.
-Mi lenne velem nélküled.-mondta halkan,rekedt hangon.Ettől a hangtól majd meghasadt a szivem,és már azon voltam hogy megverjem azt aki ezt tette vele de most Adam a legfontosabb és nem a "bosszúm".
Én még mindig nem tudtam megszólalni,nem szeretném őt ilyen állapotban látni.Adamnak jeleztem hajcsa az ölembe a fejét,miután megitta a kakaót.Betakartam a pokróccal,ami nem is olyan rég még rajtam volt,és a hajába túrtam.Hogy ez miért esik olyan jól a fiúknak azt nem tudom.
Amikor már szóhoz tudtam jutni,lenéztem a fiúra.
-Nem kell elmesélned ha nem akarod.Addig maradsz itt,ameddig csak akarsz.-mondtam neki,és úgy is gondoltam.
-Köszönöm.-suttogta,majd becsukta a szemeit.Addig simiztem ameddig meg nem hallottam egyenletes szuszogását.
Nem tudom hogy ki tette ezt vele,de nagyon meg fogja bánni,arra a nyakamat teszem.
Én is bealudhattam ugyan is mire felkeltem már reggel volt.Adam még békésen aludt.Még 2 nap van karácsonyig,és ki kell derítenem mi történt Adammal.
ESTÁS LEYENDO
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...