A fa körül ültünk,és át adtuk egymásnak az ajándékokat.Sorba bontottuk ki őket.
Elősször Dylan kezdte el kibontani az ajándékokat.Az én ajándékaimmal kezdte.Nagyon örült neki.
-Köszi Liv.-mondta miközben megölelt.
Adamtól igen furcsa ajándékot kapott.Egy nagy boríték volt,amiben a....
-Matk tz megoldókulcsok?-nézett meglepetten és hálásan Adamre.-Kösz haver,honnan vannak?
-Titok.-nevetett Adam.-De nézd meg a többit is.
Adamtol még kapott egy fejhalgatót,és egy fekete Vans sulis táskát.Dylan táskájának szar volt a cipzárja,így Adam vett beki egy másikat.
Elizabethtől egy páros gyűrűt kapott.Mindkér gyűrün ott volt a nevük kezdő betűje.E+D.
Ashton Lucas és Dylan egyszerre adták egymásnak az ajándékokat amiket előre megbeszéltek.Egy fekete Pulóver,a hátán egy koponyával,koronával a fején.Az elején pedig a "King" felirat díszelgett.És egy 20 centi széles és 20 centi magas képkeretet adtak egymásnak amiben volt rólluk néhány kép,amik az évek során készültek rólluk.
Dylan mellett Eli ült,ezért ő jött.
Dylantől egy eggyen pulcsit,egy eggyen kezeslábast.Kapott egy tokot,amin ők voltak,ilyenje volt Dylannek is.És kapott tőlle egy új gördeszkát is.Pont ilyenje volt Dylannek is.Ez nagyon aranyos volt a fiútol.
Lucastól egy hajvasaló készletet kapott,néhány fülbevalót,és egy nagy Vámpírnaplós bögrét kapott,amin Stefan van.Nekem Damon,Klaus és Kol a kedvencem.Elinek meg Stefan és Jeremy.
Ashtontól kapott egy ledet a szobájába,és egy nagy Szimba plüsst,aki mellé járt egy kissebb Timon és egy Pumba.Tudni kell hogy Eli régen élt halt ezért a meséért.Most is nagyon szereti.
Adamtol egy vidámpark jegyet kapott,ami egy évig érvényes,és egy festő készletet.
Utolsónak hagyta az én ajándékomat,aminek nagyon de nagyonörült.Mint mondtam,imádja az ékszereket.
Eli mellett Lucas ült,aki maga mellé tette a Dylannel és Ashtonnal egyforma ajándékát.
Az én ajándékommal kezdte.
-Köszi Liv,amúgy is gondolkoztam már azon hogy kicserélem a régi fültágítót.-ölelt meg.-És köszi a tetkó utalványt,de akkor te jösz most majd varratni velem.Eddig Ashtonék jöttek.-nevetett fel.
-Rendben,nem gond.-mosolyogtam rá.
A következő ajándék amit Lucas elővett,azt Adamtol kapta.
-Azta.-nézett a dobozba.Lucas egy gördeszka szobrot emelt ki a dobozból.
-Az egyik legjobb deszkásnak.-olvasta fel,ami a "díjjon" volt.-Köszi haver.-adott neki pacsit,majd magához húzta,és megveregették egymás hátát.
Adam nagyon halványan de belepirult.Megpróbálta elvonni az ajándékbontással a figyelmét,ami eikerült is.
Adam Ashtontól néhány nadrágláncot adott neki,és néhány férfi ékszert,de főleg gyűrűket.Adam a gyűrűket szereti a legjobban.Mondjuk nem csodálom,mivel a férfi gyűrűk rohadt jól néznek ki.
Elitől egy Puma cipőt kapott,és egy képet ketrőjükről,és egy képet mind hármunkról.
Dylantől néhány Nirvanás cuccot kapott.Pólót,pulcsit,láncot,tokot,kulcstartót,meg egy Nirvanás sapit.
Lucastol egy bőrdzsekit és egy napszemüveget kapott.Nagyon tetszett neki.
Az én ajándékaimnak is nagyon örült.Nem számított a gitárra,nagyon nem.És nagyon tetszett neki.A sötétkék a kedvenc színe.Miután kibontotta a gitárt,Eli oda sétált hozzá,és odaadta neki azt amit addig nem akart,amíg a gitárt meg nem kapja.Egy sötétkék gitár pánt volt amin ugyan az a szöveg volt arany színnel,ami a gitáron,a dobverőn és a deszkán.
ESTÁS LEYENDO
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...