Lív a zene ritmusára mozgatta a csípőjét,miközben szorosan mögötte táncoltam én is.Kezemet csípőjére helyeztem,és még közelebb húztam magamhoz-már ha ez lehetséges.
Felém fordult,és a nyakam köré fonta karjait.Ajkaival a nyakamat kényeztette.Mind két oldalról megmarkoltam a derekát.
Szájának nyomtam az enyéimet,és kizártuk a külvilágot.Csókja sokkal jobban feltüzelt,bár annak is köze lehet hozzá hogy amióta Lív itt van egy lnányal sem voltam.A kézi munka pedig teljesen más.
Csókunkat egy kiáltás zavarta meg.
-Felelsz vagy mersz valaki?-kiáltotta Aaron.Ő is itt van?Szuper.Nem mentek sokan,de kevesen sem.
-Olyan lejárt lemez ez a játék.Minden házibuliban felelsz vagy merszeztek,legalább is azokban amikben én voltam.-mondta Lív közelhajolva a fülemhez.
-Srácok nem jöttök?-jött oda Eli,látszott hogy egy kicsit már ittas állapotban.Dylan,Lucas és Adam már ott ültek a kanapén.Ők bennük is volt már.
-Minek,tök unalmas.-vonta meg a vállait.
-Na,gyertek már.Jó lesz.-kérlelt minket Eli.
-Jól van.-sóhajtottam,bár azt nem hallotta a zenétől.Lív füléhez hajoltam.-Játszunk egy kicsit,ha meg unjuk akkor ott hagyjuk és kész.
-Oké.
Elit követtük,és mi is helyet foglaltunk a kanapén,Dylanék mellett.Vagyis Lív az én ölembe,Eli pedig Dylanébe.
-Emma csak minket néz.-hajol most Lív a fülemhez.
-Ne foglalkozz vele.-fordultam felé,így elég közel volt az arcunk egymáshoz.
-Na akkor.Szabályok.Ha a merést választod de nem akarod teljesíteni a feladatot amit kapsz iszol,de ha a felelést választod a feltett kérdésre mindenképpen válaszolni kell.-mondta egy felettünk egy évvel járó lány.
Mindenki bólintott,jelezve azt hogy megértette.
A kanapé előtti asztalon volt a sok alkohol.Lív előre hajolt és el vett az asztalról két üveget,egyiket pedig a kezembe adta és a hát a melkasomnak döntötte.
Már vagy fél órája ment a játék.Eleinte piti feladatok vagy kédések voltak,de egy idő utná egyre személyesebb kérdések és egyre furcsább feladatok születtek.
-Ashy...Felelsz vagy..mersz.-utálom amikor így hív.Vagy amikor egyátalán hozzám szól.Emmának már botladozott a nyelve,de nem azért mert nem teljesítette a feladatát,vagy mert nem válaszolt a kérdésekre.Simán csak minden feladata és kérdése után meghúzta az üveget.
-Felelek.-forgattam meg a szememet.Biztos hogy nem fogok merni,főleg nem akkor amikor ő mondja meg a feladatot.Vagy hat srácnak azt adta feladatnak hogy csókolózzon vele
-Ah,kár.Akkor....Miért smároltál le a folyosón a multkor?-éreztem ahogy Lív megfeszül,és magam előtt láttam az Emma felé küldött gyilkoló tekintetét.
-Mert...dühös voltam.-mondtam,de Emma nem adta fel.
-És kire?
-Csak egyet kérdezhetsz.-szólt rá Lív.
-Jól van na,csak kíváncsi vagyok.-nyavajgott tovább Emma.
-Nem mondták még hogy aki kíváncsi hamar megöregszik?-mondta neki gúnyosan Lív.
-Na jó inkább játszunk tovább.-avatkozott közbe Aaron,majd Emmát közelhúzva magához Lívre nézett.Elidőzött a szeme a combján,ezért a kezemet rá tettem az említett testrészre.Amikor Aaron rám nézett én egy fejrázással,és egy igen csúnya nézéssel adtam a tudtára hogy nem ajánlott ilyen szemekkel ránézni Lívre.Csak nekem szabad.-Lív...
YOU ARE READING
Bonyolult szerelem
Romance//JAVÍTOTT// Olivia Black az a tipikus rosszlány.Flegma stílusának,csípős nyelvének és sajátos stílusának hála magára tudja vonni a figyelmet.Odavan a tetkókért,és a piercingekért.De nem jobban mint a motorokért. Új városba költöznek,új iskolába ke...