1.Fejezet

6.8K 185 7
                                    

Az ébresztőm idegesítő hangjára keltem.Ma kell beszereznem a tanszereket.

Kikeltem az ágybol,és a fürdőbe csoszogtam.Fogat és arcot mostam.
Kifésültem a hajnak nevezett szénakazalt,ami a fejemen volt.

Felvettem egy fekete Csipkés trikót,és egy rövid világoskék farmernadrágot.(fenti kép☝🏻)

A sminket nem vittem tulzásba.Kifestettem a szempilláimat és húztam egy tust.

Elővettem a tárcámat és már indultam is le.Ahogy a lépcsőn leértem a szokásos látvány fogadott.Apám a telefonját nyomja és a kávéját szürcsöli,anyám pedig a leptopon gépel megállás nélkül.

A hűtőhöz mentem,és kivettem belőle a szendvicsnek valókat.Miután csináltam magamnak két szendvicset leültem az asztalhoz és neki láttam.

Miutan megreggeliztem elmosogattam a szennyesedényt és már vettem is fel a szandálomat.Mikor kiléptem az ajtón,az első utam a garázshoz vezetett.Beindítottam a motoromat,és már mentem is.

Már megvettem mindent ami kell a sulihoz.Hazamentem,és felvittem a cuccomat a szobámba.

Elfeküdtem az ágyon,és gondolkozni kezdtem,ugy körübelül mindenen.És akkor jött az ötlet,hogy veszek egy kígyót(?).Legalább nem lennék egyedül.

Telefonon megnéztem a legközelebbi állatboltot,és már mentem is a kocsihoz,mivel a terráriumot nem tudnám motoron vinni.

Kezembe vettem a slusszkulcsot,és már mentem is.Meg is találtam az állatboltot.

Amikor benyitottam,egy csomó ketrecbe zárt állatot láttam.
A hüllő részlegre mentem,és elkezdtem nézelődni.Egy csomó szép hüllő volt ott.És a szemem megakadt egy gyönyörű pitonon,1-2 méter hosszú lehet,és kedvesen szunyókál.

-Jó napot,segíthetek?-jött oda hozzám egy 50-es éveiben járó nő,kedves mosollyal az arcán

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Jó napot,segíthetek?-jött oda hozzám egy 50-es éveiben járó nő,kedves mosollyal az arcán.

-Jó napot,ami azt illeti igen.Ennek a kígyónak az áráért érdeklődnék.

-Áh,értem.100$.-mondta.

-És felszereléssel együtt?

-Ugy 250$.-nézett rám mosolyogva.

-Rendben megveszem.-néztem a kígyó felé.

-Egyépként kisfiu.És maximum 2 méteresre fog megnőni.-nézett rám.

Én csak mosolyogva bólintottam.Az eladónővel megbeszéltük a szükséges dolgokat,és kifizettem az összeget.Majd a kocsimba pakoltam,és már mentem is
haza.

A szobámban elrendeztem a terráriumot,és egy külön szekrénybe bepakoltam a cuccokat.A fagyasztott egereket pedig a konyhai fagyasztóba tettem.

-Mi legyen a neved?-vettem a kezembe.Kimondottan kedves.De tényleg,nem harap és nem szorít.Szerintem kedvel.

Kis gondolkozás után végre düllőre jutottam.

-Legyen Dante.Na,tetszik?-néztem Dante-ra.
Dante a derekamra kúszott.Én meg nem akartam zavarni,had helyezze magát kényelembe.Mondjuk elég fura lehet külsőszemmel látni.Egy lány,aki a szobája közepén áll,egy kígyóval a derekán.

-Kár hogy holnap suli,nem lehetek itt veled,de majd lessz olyan nap,amikor magammal viszlek.-simogattam meg az oldalát.A gondolatra pedig felkuncogtam.

Dante a kezemrecsúszott,én pedig a terrátiumába tettem,hogy el tudjak menni fürdeni.De nem tettem rá a tetejét.

Fürdés után felvettem a pizsim,ami egy fekete fehérneműböl,és egy majdnem átlátszó,hálóféleségű,fekete köntösböl ált.Mivan?Meleg van.Tegnap is majd meg sültem,pedig csak egy púló volt rajtam.

Amikor sétáltam be a szobámba,a pillantásom a szomszéd ablakra esett.Egy fiut láttam törüközővel a derekán,egy másikkal pedig a haját törölte.Izmos teste van,nyilván benne van a focicsapatban,de az is lehet hogy kosarazik.Barna haja most vizesen omlott a szemébe.Már épp vette volna le a törölközőt,amikor én inkább lementem Dante-nak kajáért,ami most 2 fagyasztott egér lesz.Kicsit feltettem a radiátorra,addig kivettem Dante-t a terráriumbol,és fel le járkáltam vele,miközben ő hol a derekabon,hol a kezemen volt.Közben néztem,hogy az egér felolvadt-e.Amikor láttam,hogy igen visszatettem Dante-t a helyére,és betettem neki az egeret.Most sem tettem rá a tetőt,had járkáljon,az ajtóm meg csukva van ugyhogy semmi baj nem lehet.

Még alvás előtt kimentem cigizni a szobámhoz tartozó erkélyre,és közben az eget néztem.Amikor elszívtam a cigimet,visszamentem a szobámba,és becsuktam az ajtót.Dante már ott volt a bal oldali párnán.Befeküdtem a jobb oldali részhez,és elnyomott az álom.

Ashton Reed szemszöge :

Tegnap egy ujj család költözött a szomszédba.Mondjuk nem nagyon láttam még egyiküket sem.Egyszer láttam elmenni egy motort a szomszédháztol,de a sofőrjét nem láttam.

Most este van.Holnap suli.Elmentem fürdeni.A szobámba visszamentem,derekamon egy törülközővel.Olyan érzésem volt,mintha figyelnének,de nem nagyon foglalkoztam vele,levettem a törülközőt,és felvettem egy boxert.Már készültem az alváshoz,amikor pillantásom,a szomszéd erkéjajtóra esett,ahonnan piros ledfény szűrődött.Egy lány sétálgatott a szobába,egy fekete,már majdnem átlátszó köntösben,csak az alakját látom a led miatt,de azt már tudom,hogy bomba teste van.Haja a válla alá érhetett.A lány kezén egy kígyó(?) pihent,és szemmagasságban tartotta magával.Majd a kígyó lecsúszott a derekára.Hát,szivesen lennék a kígyó helyében az egyszer biztos.Már egy idelye néztem,aztán a lány letette a kígyót,és ki jött a szobájához tartozó erkélyhez.A sötét miatt nem láttam at arcát sajnos,de láttam a ciginek az izzását,amikor beleszívott.Miután elszívta a cigiét bement.
És engem is elnyomott az álom.

Bonyolult szerelemUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum