א י ז ו ב ל
איזובל לא הייתה בטוחה כמה זמן היא נישקה את דראקו. דקה אחת, אולי עשר. אולי יותר.
כל מה שהיא ידעה היה שבמשך זמן קצר ומאושר היא שכחה את העולם שחי מחוץ לכותלי הדירה שלו. שכחה את אמה ואת לוסיוס מאלפוי ואת כל מה שעשו. שכחה את שרשרת הכסף שעדיין נחה בכיס מכנסיו של דראקו.
היא נישקה אותו מתחת לכוכבי פלסטיק ירוקים וזוהרים והתעלמה מכך שהוא עשוי להתחתן עם מישהי אחרת תוך מספר חודשים.
ועכשיו אותה האישה עמדה בפתח חדר השינה של דראקו.
לרגע ארוך הכל נראה קפוא. השניות גררו: דראקו ואיזובל עמדו, פעורי פה. בוהים באסטוריה, שעיניה היו נעוצות באיזובל.
ואז, אסטוריה שלחה יד לפיה, והעולם הוצא לדרך שוב.
דראקו התקדם קדימה; הושיטה יד אליה, אך היא התרחקה.
"אני מצטערת," התנשפה איזובל. "אסטוריה, אני ממש מצטערת."
אסטוריה הטתה את ראשה. שערה הארוך והמבריק גלש עם התנועה. "את חיה."
"אסטוריה," אמר דראקו. "הרשי לי להסביר."
ממה ששמעה איזובל על אסטוריה, היה לה רוח רוח שתואמת את שלה. הגיבה למצבים של עוול בכעס ובזעם. אז המבט הארוך, הרגוע וחסר ההבעה שהיא נתנה עכשיו לאיזובל היה מטריד להפליא.
"חזרתי לכאן," אמרה, "כי חשבתי שראיתי מישהו בחדר של דראקו כשעזבתי. לא חשבתי שהאדם הזה עדיין יהיה כאן כשאחזור." עיניה הצטמצמו, כל כך מעט. "ואני אף פעם, בעוד מיליון שנה, לא חשבתי שזו יכולה להיות את."
"אני מצטערת," חזרה איזובל. אסטוריה עשתה צעד אחורה ואיימה לרוץ. לכך אמרה איזובל, במהירות, "יש כל כך הרבה מה להסביר."
פניה של אסטוריה נותרו אדישות. "את חיה," אמרה שוב בשקט. היא פנתה לדראקו. "כל הזמן הזה היא חיה," אמרה. "אז מה? זו איזו בדיחה חולה? נגדי, או נגד המשפחה שלי?"
"זה לא ככה," אמר דראקו, ולסתו נמשכה בחוזקה. "רק תקשיבי."
"האם אי פעם תכננת להתחתן איתי?" היא שאלה. "או שגם זה היה שקר?"
"תוכניות האירוסין," אמר דראקו, "היו של ההורים שלי. אף פעם לא שלי. את יודעת את זה, ואם את תתני לי רגע אני יכול לספר לך את כל מה שאת רוצה לדעת -"
"מה שאני רוצה לדעת," אמרה אסטוריה, רועדת זעם שנשמעת בקולה, "זה איך לעזאזל ההורים שלך חשבו שזה בסדר לחתן אותך כשאתה עדיין מאוהב בחברה שלך לשעבר. שאמורה להיות מתה -"
"הם לא ידעו שאני חיה," אמרה איזובל במהירות. "או, שהם ידעו, אבל אז הם לא ידעו -"
מבטה של אסטוריה עבר לאיזובל. "את מטורפת," אמרה. "כולכם מטורפים."
YOU ARE READING
Dear Draco, pt.2 - דראקו היקר, חלק.2
Фанфикאהובתי היקרה ביותר, ~ ~החלק השני ל'דראקו היקר,' (חלק 1 בפרופיל שלי) ~לא סיפור שלי אני רק תרגמתי אותו. ~כל הזכויות על הסיפור שמורות ל- @malfoyuh