ד ר א ק ו
דראקו התעורר בהתחלה, נשימתו רדודה ולבו פועם במהירות. הוא שכב לבוש במלואו על גבי שמיכתו, והרגיש זיעה עבה על מצחו. אור יום נשפך מהחלונות; הוא פזול נגד זה.
נקישה נשמעה מדלת דירתו. זה בטח מה שהעיר אותו - מישהו בפתח - אבל זה היה כל כך רחוק. הוא נאנח. ראשו הלם כשהוא הזדקף; הוא נאחז בזה, מנסה לחשוב על כישוף לכאבי ראש.
נקישה נוספת ואז קול: "דראקו? אתה שם?"
הוא קילל בקול רם, עמד בחשש ועשה את דרכו בסלון עד דלתו. פתח אותו כדי לחשוף את שכנתו אמילי, קורנת אליו.
"היי דראקו," אמרה בעליצות. "טוב לך? יום מקסים בחוץ."
דראקו הציץ בה, מנסה להיזכר מתי אמר לה את שמו. הוא הרגיש את חולצתו נצמדת לגבו, חלקלקה מזיעה.
"בכל מקרה," היא אמרה במאור פנים, "פשוט נסעתי לרוץ במכולת ושמתי לב לכמה דברים מחוץ לדלת שלך, שאולי שמטת. הארנק שלך, ו..." היא הרימה את ארנקו ואת שרביטו. "אני לא בטוחה מה זה," אמרה, מאזנת את השרביט בין שתי אצבעות ונראית מבולבלת מאוד.
"אה, חרא," אמר דראקו בקול. ראשו הגיב בפעימה של כאב; הוא אחז בו יד אחת ולקח ממנה את הדברים שלו ביד השנייה. "סליחה," הוא אמר לאמילי, שנראתה נבהלת מקריאתו.
היא הביטה שוב בשרביטו. "אז מה זה .."
דראקו נאנח בכבדות. הוא הרים את זה בכדי שתוכל להעיף מבט נוסף. "זה שרביט הקסמים שלי," אמר לה.
אמילי צחקה בקול. "בריטים וההומור הבריטי שלך," היא אמרה. "מצחיק מאוד."
"נכון." דראקו חזר לדירתו והושיט יד אל ידית הדלת. הוא שקל למחוק לה את הזיכרון שוב, אך לא מצא את האנרגיה -
"אה," אמרה אמילי. "חברה שלך כבר מצאה אותך?"
"חברה שלי?"
"הייתה כאן ילדה לפני כמה ימים," אמרה. "לפני כשבועיים. היא חיפשה אותך."
הוא עצר. "איך היא נראתה?"
"היא הייתה... טוב, בלונדינית," אמרה אמילי. "גובה ממוצע. יפה."
דראקו בהה באמילי, ידו קפואה על ידית הדלת. "האם היא -" קולו היה קרקור; הוא כיחכח בגרונו. "האם היא אמרה איך קוראים לה?"
אמילי הנהנה בשקיקה. "אה כן. שמה היה... אוי אוי, אני לא זוכרת עכשיו. דייזי, אולי?"
הוא בלע את רוקו. "זה לא היה איזובל, נכון?"
"דפני!" קראה אמילי. דראקו שחרר נשימה. "דפני, איך יכולתי לשכוח."
"דפני," חזר דראקו בקול חלול. "נכון."
"היא מצאה אותך?"
ההנגאובר של דראקו עשה את דרכו בגופו והוא התחיל להרגיש בחילה. "לא," הוא אמר בזריזות. "היא כנראה חיפשה את אחותה. אחותה היא ה- החברה שלי."
YOU ARE READING
Dear Draco, pt.2 - דראקו היקר, חלק.2
Fanficאהובתי היקרה ביותר, ~ ~החלק השני ל'דראקו היקר,' (חלק 1 בפרופיל שלי) ~לא סיפור שלי אני רק תרגמתי אותו. ~כל הזכויות על הסיפור שמורות ל- @malfoyuh