🎼Jaiden Stylez- Alive🎼
4.BÖLÜM:
"SAHTE YÜZLER"
Biz sadece bir figürandık. Kendi oynadığımız rolün başrolü olmuştuk. Bu yaşananlar sadece bir fragman olmuştu. Bu daha ilk gösterimdi. Şimdi ise Savaş siyah gözleriyle bana bakıyor ve cevabımı bekliyordu. Şaşırmıştım. İlk defa aldığım bu teklif karşısında ne söyleyeceğimi bilmiyordum. Savaş ellerimi ellerinin arasına almış sanki hiç bırakmayacakmış gibi tutuyordu.Kısa bir an rahatsız edici sessizlik oluştu. Etrafımıza da bir sürü insan vardı. Sadece Savaş'a bakıyordum. Bir elimi dudaklarına götürerek beklemediğim bir hamle ile derince elimi öptü.
Rahatsız oldum.
Elimi dudaklarından kurtararak, etrafıma bakındım. Fazla samimiyet iyi değildi. Elimi öpen ilk Savaş değil de ileride sevdiğim birisi olsa daha doğru olurdu.
Savaş bana baktı ve ardından gergince nefesini dışarıya verdi. "Daha ne kadar kaçacaksın Lavin?"
Bakışlarım ona döndüğünde, sinirle bana baktığını gördüm. Bu hiç iyi değildi. "Oradan bakılınca kül kedisine mi benziyorum?"
Sinirlenince dilimdeki kelimeler olduğundan sert çıkıyordu. Aldırmadım. "Sana senin yanına daha çok yakışacak birisi lazım, ben doğru kişi değilim Savaş," dedim başımı iki yana sallayarak. Eskiden olsa böyle davranmazdım ama zaman geçtikçe hareketleri beni rahatsız etmeye yetiyordu. Böyle davranması hiç hoş değildi.
"Sadece benimle bir baloya gelmeni istiyorum, anlıyor musun?" Kelimeleri baskındı. İstediği olmayınca sinirleniyordu. "Ben hiç öyle bir ortama girmedim, nasıl davranacağımı bile bilmiyorum."
"Tek sorun buysa, yanında ben varım ben hep yanında olacağım."
İçim huzursuzlukla doldu. "Peki tamam ama fazla kalmak istemiyorum sadece bir saat yeterli olur," dedim. Başını salladı. "İstediğin gibi olsun, fazla durmayacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNYA (+18)
RomanceYETİŞKİN İÇERİK! "Yaklaşsana," dedi. Kaşlarımı çattım ve öne doğru biraz daha eğildim. "Sorun ne?" Diye sorduktan hemen sonra yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve iri eliyle ensemi kavrayarak dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Lavinia çiçekleri ölümlüdü...