YAZARDAN NOT

965 24 3
                                    



Herkese uzun bir zaman sonra tekrardan selamlar!

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Kitap hakkında ve ikinci kitap hakkında söylemek istediğim bazı şeyler var ve bunu siz değerli okuyucularımla da paylaşmak istedim.

"LAVİNYA VEDA" şuan yazım aşamasında ve ne zaman biteceği henüz belli değil. Kitap ilk kitaptan uzun ve bölüm sayısı fazla olduğu için yazım aşaması haliyle uzuyor. İkinci konuşmak istediğim bir konu ise kitabın bastırılıp bastırılmayacağı. Bunu soran bazı okuyucularım için cevaplayacağım. İleride LAVİNYA'YI bastırmak ve elimizde tutmak çok isterim. Umarım bir gün öyle bir şans karşımıza çıkar ve gerçekleşir.

Bir kaç yayınevinden teklif geldi ama maddi açıdan bakılınca içimize sinmedi. Bu yüzden öyle bir şey yapmak istemedik.  Ama Umarım ki ileride öyle güzel başarılara imza atarız, hep beraber...

VEDA'nın wattpad'da ne zaman yayınlanacağı belli değil ama sizi de daha fazla bekletmek istemediğimden en kısa sürede yayınlamaya başlamayı düşünüyorum. Sizin için.

Diğer bir konu ise "çalıntı," ve "kopya," konusu. Kitap yayınlandığından beridir bu mesajı alıyordum. İlk başta buna göz yumsam da sonradan Instagramdan yaptığım açıklama daha da açıklayıcı olmuştur. Bana destek olan tüm okuyucularım, size sesleniyorum.

İyi ki varsınız. Sizleri çok seviyorum. Sırdaşlarım ve arkadaşlarım.

Susuyorum diye kitabımızı ve Sizi korumayacak değilim, sadece sabır diyorum, sabır.

En kısa sürede sizlerle birlikte tekrar burada olacağız. Her ne kadar yolun sonuna gelsek te Lavinya hep bizimle olacak.

SUDENUR BAŞPINAR

Yazardan Not; "Sizleri seven Sude."

05.06.2022

Instagram.com: xsudde0, lavinyaofficialpagee, lavinyaolumcicegi123

❄🩹

LAVİNYA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin