29.08.202110.00
Oy ve yorum yapmayı unutmayın, Sevgilerle Sude.
17. BÖLÜM:
"DİLEKLER VE HAYALLER"
🎼Joaquim oscar, and the wolf🎼
🕯🕯🕯
O kadar düşüncelerin arasına dalmıştım ki aklımı toparlayamıyordum. İçinde bulunduğum an bir daha gelmeyecekti. Ne kadar üzülsem de, bu anıyı hep gülümseyerek hatırlayacaktım.
Ateş'in bir eli belimdeydi. Beni kendine yakınlaştırırken yeşil gözlerine baktım. O kadar derinimdeydi ki, bu yalnız olmadığımı hissettirdi. Benim yanımdaydı. Onun yanındaydım. En sonunda yutkunarak gözlerimi kaçırdığımda yanaklarım kızardı. Bunu görmüş olacak ki sırıtması büyüdü. Elindeki kadehi bana uzattı. "Bugün bunun için kadeh kaldıracağız," dedi ve elime kadehi tutuşturarak kendi kadehini eline aldı. "Senin için ve senin güzelliğin için."
Bir an ne diyeceğimi bilemedim. İlk defa bir erkek bana bu denli yakın duruyordu. Nasıl davranması gerektiğini bilmiyordum. Ateş benim suskunluğumdan yararlanarak, "Utanmanı istemiyorum," dedi. "Benim yanımda özgür ol."
İlk önce elimdeki kadehe sonra bana baktı. Daha sonra elindeki kadehi havaya kaldırdı. Bir eli hala belimde sıkı sıkı kavrıyordu. Elimdeki kadehi kaldırdığımda, kadehlerimiz birbiriyle tokuştu. Ateş şarabını içmeden önce, "Senin için," diye mırıldandı gözlerimin içine bakarak. Şarabımı gözlerinden ayırmadan içtiğimde Ateş beni izledi.
Yere kadehimi koyduktan sonra, Ateş'e baktım. Onunla uğraşmayı sevdiğim için gülerek, "Hani bana içki içirmeyecektin?" diye sordum. Ateş beni şaşırtarak gülümsedi ama bir şey demedi. Konuşmaya niyeti yok gibiydi ama onu zorladım. "Bana kendinden bahsetsene." Ateş bana bakarken, onun bana anlatmasını bekledim ama sustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNYA (+18)
RomansaYETİŞKİN İÇERİK! "Yaklaşsana," dedi. Kaşlarımı çattım ve öne doğru biraz daha eğildim. "Sorun ne?" Diye sorduktan hemen sonra yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve iri eliyle ensemi kavrayarak dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Lavinia çiçekleri ölümlüdü...