10. BÖLÜM

96 11 20
                                    

Selaammlaarrr. Nasılsınız bakalım canlar?
Özlediniz mi bizim kızları 😅 O'nlar çok özlemiş illa bu akşam yayınla okurlar isterse gece bir bölüm daha atarsın dediler ben de dayanamadım attım. Yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım. Yine sürpriz sonlu bir bölüm oldu 🤷🏻‍♀️

Ayrıca bölümü merakla bekleyen sevgili okurum @haticeekbr_trl47 sana ithaf ediyorum ❤️ Keyifli okumalar 😍



Sabah uyandıkları andan beri Güneş'le uğraşıyorlardı kızlar. Dün, okulda Arda'ya söz vermek zorunda kalmak ikisinin de hoşuna gitmemişti ama Güneş'in umrunda bile değildi. Çünkü işin ucunda Mehmet'i delirtmek vardı ve bunun için onun gözünde her yol mübahtı.

Sonunda Güneş'e laf anlatmaya çalışmaktan vazgeçip onu kendi haline bıraktıktan sonra ikisi de kanepeye uzanarak birbirlerinin saçları ile oynamaya başlamışlardı.

Güneş dışarıya çıkmak üzere hazırlanırken onların bu halini görünce paniğe kapılmış hemen yanlarına gidip kanepenin önünde diz çökmüş ve yatay pozisyonda olan kızlarla göz göze gelmişti.

"Aşklarım noolurr. Bakın benim için çok önemli bir durum biliyorsunuz. Farkındayım, size sormadan iş yaptığım için bana kızgınsınız ama size ihtiyacım vaaar." Diyerek yalvarmaya başlamıştı bile.

"Hiç boşuna yalvarma. Nasıl kendi başına karar verdiysen şimdi de git kendi başına çözümünü bul" diyen Nida'ya baktıktan sonra tam umudunu kesmek üzereyken aklına gelen fikirle gülümseyerek Meyra'ya dönmüştü.

"Meyroş hadi Nida'yı anlıyorum başı bağlı sayılır ama sana ne oluyor. Dün seni yanımızdan kaldırıp emrivaki yapan Emir'e mi kıyamıyorsun?" Dediğinde istediği sonucu aldığını Meyra'nın oturur pozisyona gelmesi ile anlamıştı.

"Yok canım Emir'le alakası yok tabi ki. Ama sen de emrivaki yaptın bana" diyerek kendini savunmaya çalışsa da Emir'i çıldırtma fikri kulağa hiç de kötü gelmiyordu.

"Sefkilim ben sana emrivaki yapmadım ki. İntikamımızı almak için bir fırsat sundum"

"Hmm. İntikam diyorsun yani?"

"İntikam diyorum tabi. Sen bugün benimle gel; bak gör, bir daha o sana böyle hareketler yapmaya cesaret edebilecek mi?"

"Tamam o zaman. Ama sen de bugün geliyorum diye bir daha sakın aynı şeyi yapmaya kalkışma yoksa gözünün yaşına bakmam" diyerek birlikte gitmeyi kabul etmişti.

Güneş, sevinçle zıplamaya başlarken, Nida isyan bayrağı çekmiş,

"Ya Meyra sen akıllanmıştın ne güzel. Yine öğrencilik zamanlarına dönüş yapıp bu delinin aklına uymayacaksın değil mi?" Diyerek Meyra'ya sitemini dile getirmişti ama Meyra umursamazca omuz silkip

"Uyacağım valla. En mutlu zamanlarıma geri dönmek benim de hakkım" diye cevaplamıştı arkadaşını.

"Yapma Meyra. Emir'in seni nasıl sevdiğini hepimiz biliyoruz. Şimdi bu delinin aklına uyup neden daha zor hâle sokacaksın ki durumunuzu?

"Bizim bir durumumuz yok ki. Evet seviyor biliyoruz ama Mehmet de seviyor. Sence Emir'le Mehmet arasında bir fark var mı? İkisi de içten sevmeli ayarlanmış gibi. Bak Ali'ye adam gördü, beğendi, tanıdı, geldi açık açık niyetini koydu ortaya. Bunlar da bizim açılmamızı bekliyor madem daha çok beklerler." Diye cevap verince Nida da Meyra'ya hak vermişti.

"O zaman anca beraber kanca beraber kalkın hazırlanalım." Diyerek kızları şaşırttıktan sonra ayaklanmıştı. Onun da ayaklandığını gören kızlar hemen odalarına koşup 10 dakika sonra hazır bir durumda çıkmışlardı.

HAYÂL-İ GERÇEK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin