Benim kadar karakter yoksunu ve dengesiz bir insan daha var mıdır? Sanmam dfkjjkdskd
Abi 50. bölüme kalmadan bitiririm diyorum ama ASLA OTURUP YAZMIYORUM YA ŞAKA GİBİ.
Şu an saat 11:30 bakalım bunu ne zaman yayınlayabileceğimdflfksfdşl
Cidden kendimi dövesim var..
Bu bölüm biraz şey... SMUT.... ona göre okuyun kşldflşdfs Neyse haydi iyi okumalar :***
'Herkesin içinde beni öptüğüne inanamıyorum.'
Saat sabahın üçüydü ve otel odamıza yeni girmiştik. Kendimi tüm hücrelerime dek yorgun hissediyordum ama kolumdan tutup beni kendine çevirdiğinde işin nereye gideceğini anlayarak hafifçe güldüm.
'Sen de karşılık verdin.'
'Bizi alkışladıklarına inanamıyorum. Bir kişi bile çıkıp dangalakça konuşmadı.'
'Sikerler milleti.'
'Haklısın. Öpsem olur mu?'
Dişlerimi göstererek güldükten sonra hemencecik ciddileştim ve başımı sallayarak beni öpmesine izin verdim. Öpüşü biraz sarhoşluğun biraz da odanın verdiği loşluğun ve pencereden süzülen hafif rüzgarın etkisiyle normaldekine kıyasla oldukça ağır ve yumuşaktı. Dudaklarımız kısa süreli ayrıldığında kemerimden asılıp güldü.
'Nefesimi kesiyorsun.'
'Sen de benim.'
Ağır hareketlerle üzerimizi çıkardıktan sonra birbirimize öylece baktık. Ona her baktığımda sanki ilk kez görüyormuşum gibi hissediyordum. Sanki ilk kez sevişecekmişiz gibi gergin ve heyecanlı hissederken göğsünden hafifçe ittim. Dirseklerinin üzerinde yükselip yaklaşmam için eliyle işaret yaptı. Eğilerek dudaklarına tekrar kapandığımda çoktan sertleşmeye başlamış aleti bacaklarıma değdiği için istemsizce inledim.
'Kıskanınca çok tatlı oluyorsun.' diye mırıldandı.
'Normalde değil miyim?'
'Şımarma.'
Dudaklarım çenesine ve boynuna ilerleyip orada oyalanırken daha rahat etmek için başını yatağa geri koydu. Elleri bacaklarıma doğru inip hafifçe okşarken onu ne kadar istediğimi anlaması için bacaklarına hafifçe bastırdım kendimi. İkimiz de çok çabuk uyarıldığımız için önsevişmemiz genelde çok kısa sürüyordu. Yine de kendimi yataktan atıp dizlerimin üzerinde durarak dudaklarımı kasıklarına bastırmaktan alıkoyamadım kendimi. Dilim ince bir çizgi halinde aletine doğru ilerlerken tekrar dirseklerinin üzerinde doğrulduğunu görür gibi oldum. Saçlarımı okşama bahanesi ile beni daha hızlı yönlendirdiğinde bu ihtiyacına karşılık vermek için acele ile dudaklarımı aletinin başına yasladım.
Ağzımın içerisinde hafifçe ilerlediğinde inlemelerinin arttığını duyabiliyordum. Sessiz olması için hafifçe baldırına vurduğumda biraz sesini kıstı. Dilim üzerine gezinirken kendimi biraz utanmış hissediyordum. Ama sadece çok az.. Çünkü dirseklerinin üzerinde yükseldiği yerden beni izliyordu. Ağzımın içinde iyice sertleşen aletine geri çekilip baktığımda
'Sen de ister misin?' diye fısıldadı. Niyetim önce onun işini görmekti bu yüzden kayganlaştırıcıyı uzatıp içime girmesi için kucağına yerleştim. Biraz sonra ikimiz de hazırdık ve yavaş yavaş içimde ilerlediğinde bağırmamak için yüzümü boynuna gizledim. Acı yavaşça zevke evrilirken yüzümü gizlediğim yerden çıkarıp önce yanaklarını öptüm en son da dudağına yaklaştım. Dudaklarımız tekrar buluştuğunda ellerini sırtıma ve enseme götürerek hafifçe okşamaya başladı. Yavaş hareketlerimiz hızlanırken inlemelerim ağzının içinde kaybolup gitti. Sona yaklaştığını belirtmek için ellerini kalçalarıma indirip yavaşça kendine doğru bastırdı. O an tek bir bedenmişim gibi hissederek gülümsememe engel olamadım. Sıcak sıvısı içime dolarken gözlerini kapatarak hafifçe dudaklarını ısırdı. Kendine gelmesini beklediğim esnada tıpkı onun gibi ben de nefes nefese kalmıştım. İçimden çıkması için hafifçe kalktığımda kalçamdaki sızıya dayanmaya çalışarak dizlerimin üzerinde yatakta durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DORUKTA // bxb
RomanceGözleri başkasına bakan, kalbi başkası için atan bir adama aşıktım. Ayaklarım yürüyüp gitmek istiyor, fakat diğer tüm uzuvlarım kalmak için yalvarıyordu. Bana kör birine aşık olmuştum ama hayatımı değiştirmem, onu aklımdan çıkarmam gerekiyordu. Ben...