2. BÖLÜM

560 43 215
                                    

2. BÖLÜM;  Sonsuzluk Mavisi

Mavi Gri - Odamda hayalin saklı

🌏


İşte şimdi sıçmıştık!

Hepimiz şok içinde birbirimize baktık. Fiber korkudan kocaman açılmış gözleriyle yüzüme bakarken, ben de aynı ifadeyle Kesik'e baktım. Kesik hızla adamın arkasına geçti ve bağırmasın Diye ağzını kapattı. Tek koluyla da adamın boynuna baskı uyguluyordu. Adam çırpınıp Kesik'e vurmaya çalışsa da ustaca tüm hamlelerinden kaçtı. Adam bir süre daha debelenip de yere yığıldı. Bayılmıştı.

"Acele edin, yakalanmadan kaçalım şuradan!" Dedi yürümeye devam ederek. Hemen arkasından ilerledik.

Siyah minibüsün önüne geldiğimizde Fiber kapıyı aceleyle açıp içine atladı. Biz de bindiğimizde Fiber ellerini yumruk yaparak birini bana, birini Kesik'e uzattı. Kahverengi gözlerinin içi gülüyordu. Fiber yanınızdayken asla sıkılmazdınız. İkimiz de yumruklarımızı onunkine vurduk. Hemen ardından başımı ön tarafa uzattım ve önce Zehir'in sonra Yarasa'nın yanaklarına birer öpücük kondurdum.

"Bundan da böylece sıyrıldık!" Dedi Yarasa mavi gözlerini kısıp gülerek. Siyah saçları hafif nemlenmiş alnına dökülmüştü. Baya stres yapmıştı anlaşılan.

"İyi işti." Dedim başımı sallayarak.

"Senin sayende güzelim." Dedi Zehir elini arkaya uzatıp yanağımdan makas alarak.

"Şimdi yakalanacağız ya, bırakın şu kıza yalakalık yapmayı da gidelim şuradan." diye homurdandı Fiber. Zehir'le yine tartışmasınlar diye ben lafa atıldım.

"Aynen kanka gidelim hadi." Zehir bir şey demeden arabayı çalıştırdı. Hızla otelden uzaklaşırken arabadaki sessizliği Yarasa'nın çalan telefonu bozdu.

"Cahit abi arıyor." Dedi telefonu yanıtlamadan hemen önce.

"Hoparlöre al." Dedi Zehir. Sonra Cahit abinin sesini duyduk.

"Ne yaptınız çocuklar?"

"Hallettik abi, aldık dosyayı. Yoldayız." Diye yanıtladı Yarasa.

"Tamam sizi bekliyoruz." Diyerek telefonu kapattı. Cahit abinin iki tane çocuğu vardı ama bizi de onlardan ayırmazdı. Canımızdı.

Yol boyunca Fiber ve Kesik yine didişmeye başladığı için hepimiz Yarasa'nın azarından nasiplendik. Araba iki katlı evin önünde durduğunda indim. İlkbahar olduğundan çiçekler açmaya başlamıştı ve bahçeyi çiçek kokuları sarmıştı. Eve vardığımız için mi bilmiyorum ama yorgunluk çökmüştü üzerime.

"Ay geldik sonunda be!" Dedim bahçe kapısından girerek.

"Siz çıkın yukarıya, ben dosyayı Cahit abiye verip geliyorum." Dedi Yarasa.

Kesik ve Fiber hemen onaylayıp merdivene yönelmişti. Ben de arkalarına takılacaktım ki Zehir kolumdan tutarak beni durdurdu.

P E R AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin