Söz

3.2K 321 17
                                    

"Hediyemizi beğendin mi?"

Bu sesi tanıyordum. Daha önce de rüyama giren Mnemosyne idi.

"Ne hediyesi?" diye sordum.

"Haberleri gördüğünü biliyorum." dediğinde donakaldım.

"Ailemi siz öldürdünüz!"

Öyle bir bağırmıştım ki sesim bulunduğum karanlık boşlukta bile yankılanmıştı.

"Doğru, zeki kız. Ee bizim yanımızda mısın?" diye sordu.

"Tabii ki hayır! Siz zorlama ile iş yapmaya çalışan iğrenç kişilersiniz!" dedim sinirle.

"Bu laflarına cevap vermeyeceğim. Ee son kararın tanrılar mı olacak?" diye sordu.

Kesin bir ses tonunda "Evet!" dedim.

"Kendinize çok dikkat edin. Yoksa ölüm kapınızda." dedi.

"Senden korkmuyorum!" diye bağırdım.

"Korkmalısın."

Yatakta sıçrayarak uyandığımda terler içindeydim.

Rüyanın etkisi ile Aksel ve Metehan iyi mi diye kontrol ettim.

Metehan ikili yatakta saçma bir şekilde yatmayı sürdürüyor, Aksel yanımda kolunu üzerimi atmış şekilde uyuyordu.

Aksel'i uyandırmadan yataktan kalktım ve gece içmem için verdiği suyu alıp kafama diktim.

Ailemi titanlar öldürmüştü. Sırf onlar yerine tanrıları seçtim diye.

Üstüne üstlük beni tehdit ediyorlar. Titanlardan nefret ediyorum.

Gözlerimin dolduğunu hissederken banyoya gidip yüzümü soğuk su ile yıkadım.

"Sen iyi misin?"

Beklemediğim bu ses beni korkuturken yerimde sıçradım.

Aksel'i banyo kapısına yaslanmış, uykulu gözler ile bana bakıyordu.

"Mnemosyne yine rüyama girdi." dedim.

"Bu sefer ne diyor?" diye soran Aksel'e cevap vermek için sakinleşmeye çalıştım.

Sakinleşmeden konuşmaya çalışsam duygularım konuşmama engel olacaktı.

Titreyen sesim ile "Ailemi onlar öldürmüş." dedim.

Sesim o kadar çok titriyordu ki öldürmüş kelimesi zar zor anlaşılıyordu.

"Ah, gel buraya." diyen Aksel kollarını iki yana açınca hızla ona sarıldım.

Aksel saçlarımı okşarken "Ailemi onlar öldürdüler." diye dediğimi tekrarladım.

"Tahmin etmiştim." diyen Aksel'in gözlerinin içine baktım ve "Onlar ile savaşmayacağımı söyledim. Bu yüzden sıradakiler bizlermişiz." dedim.

"Bak bugün Medusa geldi, bizi öldürmeye çalıştı fakat başaramadı. Takım halinde çalışmaya devam edersek her şeyin üstesinden geliriz." dedi.

"Benim yüzümden kamptakiler tehlikeye girdi, ailem öldü, şimdi siz de tehlikedesiniz." dedim.

Aksel gözümden akan yaşı eli ile sildi ve "Hiçbiri senin suçun değildi." dedi.

İronisine* "Ah ben olmasam bunların hepsi olacaktı zaten." dedim.

Aksel, "Dün bana "İnsanların öleceği saat hep bellidir. Nasıl öleceği ise o anki duruma bağlıdır." demiştin. Eğer sen titanlara hayır demeseydin bile ailen o saatte ölecekti. Bu yüzden suç senin değil, ailenin ömrünü ayarlayanlarda." dedi.

"Galiba haklısın." diye mırıldandım.

Aksel gülümsedi ve "Bu yolda belki ben de öleceğim. Sakın arkamdan kendini yıpratma ya da kendini suçlama. Çünkü o an zamanım gelmiş olur. Zamanım geldi diye öleceğim, seninle yola çıktım diye değil." dedi.

Aksel'in bunu derken gördüğümüz ortak rüyayı düşündüğüne eminim.

"Sen de uçurumdan düştüğün rüyayı düşünüyorsun, değil mi?" diye sordum.

Aksel, "Evet." derken kafası öne eğilmişti.

"Ölmemen için elimden gelen her şeyi yapacağım." dedim.

Aksel, "Sen kendine dikkat et yeter. Ben aranızdan ayrılsam bile Olimpos'a gidin ve kim olduğunu öğren. Sonra kamptakileri kurtar." dedi.

"Tamam." diye mırıldandım.

Aksel, "Söz mü?" diye sorunca "Söz." dedim.

Aksel bu dediğime gülümsedi ve "Bugün için uçak ayarladım. Şimdi geri uyuyalım ve sabah dinç bir halde geri kalkalım." dedi.

Aksel'i kafam ile onayladığımda banyodan çıktık.

Aksel, ikili yatağı kaplayarak uyuyan Metehan'a baktı ve "Tek kişilik yatak ile idare etmeliyiz." dedi.

"Horlamadığın sürece sıkıntı yok." dedim ve yatağa uzandım.

"Horlamadığımı sanmıyorum." diyerek yanıma uzanan Aksel'e "Umarım." dedim.

Aksel de "Umarım." derken gözlerimi kapattım.

*Biriyle ya da bir olayla alay geçmek veya etkiyi artırmak için, bir şeyin tersini söyleyerek alay etmek.

Çember Kırılana DekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin