Otelden çıkış yaptığımızda Aksel bizi bilmediğim bir pist alanına getirmişti.
"Bilinmedik bir pistten havalanmak tehlikeli olmaz mı?" diye sordum.
Aksel bana cevap vermeden bize doğru gelen adamın yanına gitti ve el sıkıştı.
Adamın kim olmadığını bilmediğim için merakla Metehan da tanıyor mu diye baktım.
Metehan, "Çınar Abi!" diye bağırdı ve Aksel'i kenara ittirip adama sarıldı.
Yanlarına gittim ve Aksel'e fısıldayarak "Tanıştıracak mısın?" diye sordum.
Aksel, "Tabii." dedi ve Metehan adamdan ayrılınca konuşmaya başladı.
"Çınar Abi iki sene önce kampa gelmişti ve bir yıl bizimle kaldı. Yolculuğumuz sırasında karşımıza başka yaratıklar da çıkabilir ve gözünde perde olan insanlar ile uçuş yaparsak bizi deli sanarlar." dedi Aksel.
Düşündüğü detayın zekiliği hoşuma giderken tanıttığı adama elimi uzattım ve "Ben de Alya." dedim.
Çınar Abi elimi sıktıktan sonra "Acil olarak Küba'ya gitmeniz gerektiğini söyledin Aksel. Sorun ne?" diye sordu.
"Çember çatladı."
Aksel'in verdiği cevap ile Çınar Abi, "Bu imkansız!" diye bağırdı.
"Mümkünmüş." diyen Aksel'e Çınar Abi, "Nasıl oldu?" diye sordu.
Aksel cevap vermeye hazırlanırken konuşmaya başladım.
"Benim yüzümden oldu. Kampa girdim ve adım attığım her nokta çatladı." dedim.
"İnsan olduğunu sanmıştım." diyen Çınar Abi'ye "Ben de birkaç güne kadar kendimi öyle sanıyordum." dedim.
"Eğer kim olduğun bilinseydi sentor çatlağı onarırdı." diyen Çınar Abi'ye Aksel, "Bu yüzden Olimpos'a gidip tanrılar ile görüşeceğiz ve Alya'nın kim olduğunu öğrenip geri kampa döneceğiz." dedi.
"Tabii titanlar bizi öldürmezse." dediğimde Çınar Abi, "Titanlar mı? Durun ve bana en baştan detaylıca anlatın." dedi.
"Zamanımız kısıtlı, uçağa binip anlatalım mı?" diye sordu Aksel.
"Tabii, yardımcı pilot olarak bize biri daha eşlik edecek." diyen Çınar Abi ile eşzamanlı olarak bir kadın yanımıza geldi.
Kadın gülümseyerek Aksel ve Metehan'a "Beni tanıyamadınız mı?" diye sordu.
Metehan ve Aksel aynı anda "Aslı Abla." dedi.
Kadın gülerek "Görüşmeyeli kaç sene oldu? Yedi, sekiz?" diye sordu.
"Yedi olmalı." dedi Aksel.
"İkiniz aynı zamanda kampta değildiniz fakat dış Dünya'da karşılaşmışsınız, çok güzel." dedi Metehan.
Çınar Abi gülümseyerek Aslı Abla'nın elini tuttu ve "Karşılaşmak ile kalmadık." dedi.
Aslı Abla, "Geçen ay nişanlandık." dedi.
"Bu harika bir haber ama bizim niye haberimiz yok?" diye sordu.
"Yurtdışında gerçekleşti her şey." diye cevap verdi Aslı Abla.
Çınar Abi pistteki özel uçağı gösterdi ve "Hadi binin, uçakta sohbet ederiz." dedi.
Hep birlikte uçağa bindiğinizde çevreyi inceledim.
Aksel'e "Burası çok lüks." diye fısıldadım.
Aksel bu dediğime gülerek "Çınar Abi tanıdığım en iyi pilot olduğu gibi aile şirketini yönetiyor." dedi.
"İyiymiş." dedikten sonra cam kenarındaki koltuğa yerleştim.
Aksel de karşıma otururken Metehan yan tarafa oturmuştu.
Uçak havalanırken Aksel'in az da olsa kasıldığını fark etmek gülmeme sebep olmuştu.
Bu uçak korkusu ile Küba'ya kadar nasıl gitmeyi planlıyor acaba?
Çınar Abi, "Pilotunuz konuşuyor, ben Çınar Aslan. On dakika önce kalkış yapmış olduğumuz... Sanki yabancısınız be! Kalktık işte." diye anons yaptığında güldüm.
Aslı Abla pilot ile kabin arasındaki kapıyı açtığında Çınar Abi, "Olayları anlatın bakalım." dedi.
Üçümüz birlikte olayları baştan sona, en ince ayrıntısına kadar anlattık.
"Durumlar çok fena." dedi Çınar Abi.
"Gençler yapabileceğimiz bir şey varsa söyleyin." diyen Aslı Abla'ya "Yok, teşekkür ederim." dedim.
"Kapımız size her zaman açık gençler." diyen Aslı Abla'ya tebessüm ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çember Kırılana Dek
FantasyMitolojik yaratıkların günümüzde de olduğunu hiç düşünmüş müydünüz? Peki mitolojik yaratıkları görememe sebebimiz gözümüzü kapatan bir perdeyse? Mitolojik yaratıkları gördüğünü söylediği için ailesi tarafından doktora götürülen Alya gözünde perde ol...