.N.O 9

3.6K 247 31
                                    

Size acı veren hiçbir şeyi öylece kenara atamayız, görmemezliğe gelemeyiz, mutsuz olduğumuz anları bir çırpıda unutamayız. İşte öyle bir gündeyim ve o benim çevremde olmaya devam ediyordu.

Grupla beraber esneme hareketleri yapıyordum. Geceden kalma şiş gözler, dünden kalan mutsuz suratımla yeni günüm harikaydı. Ae Ra susmak bilmeyen sesiyle:

"İnanamıyorum hala Mi Hi geleceğine emin misin?"

"Tabiki Ae Ra bugün geleceğini söyledi."

Bu aynı cevabı 10. Kez duyuşumdu. Elbette tecrübeli birilerinin bize yardım etmesi iyi bir şeydi. Kişisel sorunlarımı kenara bırakıp Mi Hi'nin yaptığı hareketleri tekrarlıyordum.

Müziğin sesini bastıran kızların konuşma sesleriyle duraksadım. Birkaç saniye sonra çalışma odasının camından Ji Yong'un bize doğru geldiğini gördüm. Bizim kızlarında diğerlerinden farkı yoktu. Kapımızın açılmasıyla ona selam vermek için eğildik. Ji Yong kapıyı kitlerken onu takip eden kızlar camdan bakar pozisyonda kalmışlardı. Gülerek:

"20 kişiye birden ders veremem değil mi?"

Mi Hi öne çıkarak:

"Ji Yong shi şarkımızı dinlemek ister misin?" dedi.

Ji Yong kafasını salladığında Mi Hi bilgisayardan şarkımızı açmıştı.

Bize bakan kızlar oldukça rahatsızlık vericiydi. Gözümü camdan ayırmadığımı görünce camın stor perdelerini indirmek için cama yöneldi. Kızlar hayal kırıklığına uğrasa da bu daha rahattı.

Ji Yong şarkıyı dinlerken olduğu yerde bir ileri bir geri yürüyordu. Her hareketini takip ediyordum, bir kez daha utanç içinde kalmak istemiyordum. Şarkı bittiğinde üzerinde ki hırkasını çıkarıp kucağıma fırlattı.

"Askıya as Eun Hee"

Az kalsın suratıma çarpacak olan hırkayı son anda havada yakaladım. İtiraz etmeden arkamdaki askılıklara takıp tekrar olduğum yere döndüm. Ne kadar başımızda kalabilirdi ki? Sabretmeliydim.

"Şarkınız ilk hafta için iyi. Alt yapı olarak başka şarkıyı kullanmanız yaratıcı olmuş. Size zamandan tasarruf ettirmiş. Sözler biraz öfke dolu ama bakış açınız değiştikçe başka şeylerde yazarsınız."

Ae Ra kendini göstermek için her şeyi yapıyordu.

"Ji Yong shi şarkının son düzenlemesini Eun Hee yaptı. Beğenmediyseniz değiştirebiliriz."

Bu kızın derdi neydi? Gözlerimi yerden kaldırıp ona bakmaya başladım.

"Hayır, öfke iyidir." Dedi.

Ondan aldığım iltifata benzeyen sözler içimi rahatlatmıştı.

Dans ile ilgili bir şeyler anlatmaya başladığında pür dikkat onu dinliyorduk. Mimikleri el kol hareketleri kendinden emin konuşması onu mükemmel gösteriyordu. Sesi yavaş yavaş kulağımdan silinirken sadece görüntüsünü izlemeye başladım.

"Eun Hee bana dikkatle bakmayı kes!"

İsmimin söylenmesiyle bakışlarımı gözlerine çevirdim.

"Dersi dinliyorum Ji Yong shi."

Dersi dinlemek mi? Bir cümlesine bile dikkat etmemiştim.

"O zaman arkadaşlarına gösterdiğim hareketi tekrarla."

İki adımda yanıma geldi elimi tutup beni arkadaşlarımın karşısına geçirdiğinde ne hareket yaptığını hatırlamaya çalışıyordum. Bilmediğim bir şeyi hatırlamak imkânsızdı. Yapamayacağımı anladığında hareketi tekrarladı.

No Option! ( Seçenek Yok!)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin