N.O 36

2.9K 209 68
                                    

Video Eun Hee'nin yazdığı şarkıdır.
Hikayenin gidişatı hakkında azıcık bir yorum bekliyorum sevgili okuyucularım^^ bunu benden esirgemezsiniz değil mi?

Adımlarımın sesi kulaklarımda yankılanırken sonunda masanın önüne gelmiştim. İri yarı adamın arkasında görünmeyecek kadar sinen Danbi'yi gördüğümde hiç iyi şeyler dönmediğini anladım. Danbi önündeki kâğıttan başını kaldırıp kırmızı gözleriyle bana baktığında içim cız etti. Bunu kendi kendine yapmıştı. Bakışlarını benden çekmeyince ben çekmek zorunda kalmıştım. Seung Hyun'a bakışlarımı çevirdiğimde olaydan rahatsız olmuş gibiydi. Ne konuşmam gerektiğini bilmediğimden sadece neden çağrıldığımı birilerinin açıklamasını bekliyordum. Sonunda takım elbiseli adamlardan biri tok sesiyle konuşmaya başlamıştı:

"Anlaşmanın maddelerini okuduysan artık imzalamalısın."

Danbi'nin gözlerinden bir damla yaş düşerken önündeki kâğıda hızlıca imza atmıştı. Takım elbiseli adam kâğıdı Yang başkana uzatırken kopyasını okuması için karşısındaki adama vermişti.

Danbi başını öne eğmiş derin derin nefes alıp veriyordu ki adam okumaya başladı.

"YG Entertaintment ve Lee Dan Bi arasında yapılan fesih sözleşmesinin maddeleri aşağıdaki gibidir.

Madde 1: Fesih Lee Dan Bi tarafından yapılmış ve şirketten ayrıldıktan sonra kesinlikle hiçbir hak talep etmeyecektir.

Madde 2: Lee Dan Bi YG şirketi hakkında basında her hangi bir karalama çalışması yaptığı takdirde şirketin belirlediği tazminat ödemeyi kabul etmiş bulunmaktadır.

Madde 3: Yarışmayı kazandığı takdirde bir hafta içinde basına YG şirketinden ayrıldığını beyan etmek zorundadır, etmediği takdirde şirketin belirlediği tazminatı ödemeyi kabul etmiş bulunmaktadır."

Maddeler okundukça Danbi'nin ağlaması şiddetlenmişti. Teselli etmek için ona doğru elimi uzattığımda elinin tersiyle elimi uzaklaştırmıştı. Ji Yong'un köşeden bana onaylamayan bakışlarını gördüğümde yaptığım hareketin yanlış olduğu anlamıştım. Yang başkan önüne uzatılan kâğıda imzasını attıktan sonra avukat olduğunu anladığım adama kâğıdı uzatmıştı. Yang başkan konuşmaya başladığında Danbi'nin ağlaması durmuştu.

"Böyle olsun istemezdim ama senin davranışların bizim şirketimiz için uygun değildi. En son ana kadar seni korudum. Ama şirketimiz için tehlike arz ediyorsun. Grubuna ve kendine daha fazla zarar vermemen adına buna mecburduk."

Sadece usulca dinlemişti. Kafa sallama hareketleri artık kronikleşmiş gibiydi. Sonunda sandalyesinden doğrulup ayağa kalktığında gitmesi için yolu açtım. Fakat o gitmek yerine karşıma gelip gözlerimin içine bakmayı yeğlemişti. Köşede olayları izleyen Ji Yong huzursuzca kıpırdandığını görünce telaşa kapılmamak elimde değildi.

Bakışlarından rahatsızlık duyuyordum.

"Sen eziksin, ezik kalacaksın. Bu gece yarışmayı kazanıp hayallerini yerle bir edeceğim. Sonra rahat rahat şirketten ayrılacağım. Ben mutlu olamıyorsam sende olamayacaksın."

Konuşurken sesindeki tiksintiyle ürperdim. Eliyle beni hafif itekleyip yanımdan geçip gitmişti. Odadakiler yaşanan manzaradan etkilenmemiş gibilerdi. Yang başkan bana döndüğünde:

"Kazanmalısın yoksa elimden bir şey gelmez."

Tavsiyesine kulak vermekten başka çarem yok gibiydi. Selamlayıp çıktığımda ardımdan bir ayak sesinin daha geldiğinin farkındaydım. Temiz hava yüzüme çarptığında arkamdaki konuşmaya başlamıştı.

No Option! ( Seçenek Yok!)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin