Ağlamamak için sıktığım çenemin acısını kalbimde hissettim, defalarca. Bu an öyle bir andı. Yanımdan geçerken hissettiğim şekerimsi parfümü isteksizce ciğerlerime doldu. Gözlerim Mi Hi'de aklım ise devr-i alemdeydi.
***
"Sırada ki grup lütfen."
Sıramızın geldiğini söyleyen kadına doğru yöneldik. Önümüzde ki sandalyelere oturduğumuzda heyecandan mideme kramplar giriyordu. Yarış başlıyordu.
Grubumuza şimdiye kadar isim bulamamıştık. Sadece sıra numaramız vardı "2.grup".
Grubumuzdan kimse konuşmuyordu. Heyecandan sadece olanları izliyorduk. Uzun bir süreden sonra makyaj ve saç işlemi bitmişti. Kuaförün:
"3. Grup." Demesiyle
Danbi'nin grubu yanımızdan geçti. Yarışmanın başlamasına daha yarım saat vardı. Mi Hi bir kenarda poz verirken Jung Hea onu çekiyordu. Ae Ra elinde ki kağıttan şarkının sözlerini okuyordu. Gözüm Mi Hi'ye dalmıştı. Ji Yong'u ne kadar seviyordu, kestiremiyordum. Peki ya o onu ne kadar seviyordu? Son yaşanan olaydan sonra daha az Ji Yong'dan bahseder olmuştu. Mi Hi'nin sesiyle kendime gelmiştim:
"Eun Hee hadi fotoğraf çekinelim. Bu anlar geri gelmeyecek."
Ae Ra'yı kaldırıp yanlarına gittiğimde odada ki birinin eline telefonu tutturmuştu. Heyecandan titrediğini belime kolunu attığımda anladım. Fotoğraf işi bittikten sonra Mi Hi bana döndü:
"Eun Hee biliyor musun en çok neye heyecanlanıyorum?"
Elini tuttuğumda heyecandan buz gibiydi.
"Beni izleyeceği için çok heyecanlıyım."
Elini teselli edercesine sıktığımda:
"Mi Hi onu sevmekten vazgeçemez misin?"
Bakışlarında ki heyecan gitmişti.
"Bilmem şıpsevdi biriyim. Ama şansımı denemeden bırakmayacağım."
Kapıda beliren görevlinin uyarısıyla sahne arkasına doğru yürüdük. Mi Hi bayılacak gibi duruyordu.
İlk grup sahneye çıktığında önümüzde ki ekrandan onları izliyorduk. Mi Hi yerinde duramıyordu.
"Yerinde durmalısın, diğerlerini de panik yaptırıyorsun Mi Hi" dedim.
Mi Hi kendinden emin durmuyordu.
"Eun Hee duramıyorum, ya sesim istediğim gibi olmazsa? Bu yayınla oy toplayacağız, ya size köstek olursam." Dedi.
Omzunu sıvazladığımda:
"Merak etme, şarkıyı senin sesine göre ayarladık. Biliyorsun."
Bir şey demek için ağzını açtığında görevli bizim adımızı anons etmişti. Sersem gibiydim. Başkalarını sakinleştirirken kendimi unutmuştum. Sahneye ilk adım atan bendim. Spot ışıkları yüzüme vurduğunda gözlerim kamaştı. Bu sahnede defalarca prova yapmıştık. Ama şimdi çok farklıydı. Karşımda duran masada Bigbang grubu üyeleri ve Yang başkan vardı.
Sahnede yerimi aldığımda diğer kızlarda yerlerine geçmişti. Hazır olduğuma dair işaretimi bekleyen adam hafifçe başımı eğdim. Karşımda duranlar gözünü bile kırpmıyordu. Derin bir nefes alıp sadece provada olduğumu düşündüm.
***
Şarkı bitmek üzereydi ki kulağıma gelen Mi Hi'nin titreyen sesi ile ilgim direkt ona kaymıştı. Bu açığını fark etmemeleri lazımdı. Son kısımda solo olarak verdiğimiz bölüme giriş yaptığında planın aksine bende dahil olmuştum. Arkadan kızların hafif vokalleri geliyordu. Mi Hi iyice afallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Option! ( Seçenek Yok!)✔
Fanfiction"Yeteneklerinin fark edilmesi artık senin elinde. Next Singer sen olmak istemez misin/ YG ENTERTAİNMENT?" Bu sefil hayattan tek kurtuluşum bu afiş olabilirdi. Kimsesizlikten, hor görülmekten ve her gün içki götürmem gereken babamdan. Önümde ki uzun...