N.O 27

3.3K 208 62
                                    

Medyada Dae'nin fotografı vardır.

Rus rületi bir kişiyi öldürürken diğerini yaşatan bir oyundur. Tek bir patlama sesi hayallere, hayatlara son verir. Bir perde daha kapanır. Oyun biter. Sende patlamaması için dualar ederken silah bir senin başındadır birde karşındakinin. Silahın patlamasını beklemek bin kere ölmek demektir.

Kaç kere öldüm sayamıyordum. Dudaklarımı kemirmekten ağzıma kan tadı gelmişti. Kalbim benden bağımsız çığlık çığlığa atıyordu. O ekrandaki grup isimleri dönerken kendime hakim olmak oldukça zordu. Benim bundan başka seçeneğim yoktu. Seçeneksiz olmak insanı tüketmekten başka bir işe yaramıyordu ki birden ekrandaki isimler durdu.

İkinci sahne ışığı üzerimizde yandı…

Sunucu mikrofonuyla yanımızdaki gruba yaklaşırken kulaklarım uğulduyordu.

Bizi es geçerek elenen 3. Grubun yanında yerini almıştı.

Hala beynim inkar ederken sunucunu üzgün sesiyle o tarafa baktım. Gerçekten güzel performans sergilemişlerdi ama yaşlarının küçük olmasından kaynaklı elendiklerini düşünüyordum. Bir hayal daha gözlerimin önünde yıkılırken içim sızladı.  Bir iki teselli sözleri duyduğumda jürinin önemsemediklerini düşünmüyordum.  Sunucu bizim yanımıza geldiğinde kızların ağlayarak kulise yöneldiğini gördüm. Sunucunun bize yönelttiği soruyla kendimi devam eden yarışta olduğum için sevinememiştim.

“İlk kez ikinci oldunuz, ne hissediyorsunuz?”

Danbi birinci olmanın şarhoşluğu ile orada bize iğneleyici bakışlarını fırlatırken sunucunun sorusunu cevapladım:

“Birinciliği hiç tadamamasından korkuyordum neyse ki bugün tattı. İlk ve son olacağına garanti verebilirim. Ne hissettiğimiz konusuna gelirsek bir şey hissetmiyorum. Sadece birinciliğe odaklandık. Hedefimiz belli geçici hevesler bizim azmimizi kıramaz.”

Sunucu şaşırmış gibi:

“Voah Eun Hee hırslı bir lider. Bakalım görelim. Yorumlar için jüriye dönüyoruz.”

CL söz hakkı aldığında yüzü çok sertti:

“Her ne kadar iyi bir performans izlesem de senin bakımsız olman grubun imajını zedeledi. Belki de bu hafta bu yüzden ikinciydiniz. Her şey elinizin altındayken böyle çıkmak televizyona saygısızlıktır.”

Sert yorumu ile ne yapacağımı bilememiştim. Mi Hi söz aldığında:

“Haklısınız özür dileriz.” Dedi.

Hep birlikte eğildiğimizde mikrofonu Minzy almıştı:

“Unnie yanılıyorsun kız büyük bir kaza geçirdi. Bence iyiydiler.”

Jüri kavga edecek gibiydi. Seungri ortamı yumuşatmak için koltuğundan kalkıp ikisinin omzuna ellerini atarak bize gülümsedi:

“Eun Hee makyajsızda güzel değil mi? Bence yapmasına gerek yoktu.” Dedi.

Dediklerine diğerleri gülmüştü. CL’de güldüğünde içim rahatlamıştı. Seungri yerine geçerken bize göz kırptı. Galiba bizi tutanlar yavaş yavaş belli oluyordu.

Sunucunun gelecek haftanın program saatini söylediğinde program bitmişti. Kameralar kapandığında herkesi selamlayarak kulise geçtik. Jung Hea Mi Hi’nin koluna girmiş ortalıkta dönüp duruyordu. Bir yandan:

No Option! ( Seçenek Yok!)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin